XXL Nutrition

Beter bulkschema? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

AnaboliC

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2002
Berichten
9.602
Waardering
3
Nieuw schema

Ik heb mijn schema wat aangepast:
- minder koolhydraten
- meer vetten (20%-30% vet van het totaal aantal cal. is het beste.)
- meer eiwitten

verhoudingen nu:
koolhydraten: 48% v/h aantal calorieen
eiwitten: 30%
vetten: 22%

Mijn 'oude' schema staat in mijn signature.

Wat vinden jullie ervan?
 
Ik heb trouwens mijn weightgainershakes eruit gegooid (behalve bij mijn laatste maaltijd), omdat ik denk dat ik voldoende koolhydraten haal uit mijn 'normale' voeding. ik heb daarintegen eiwitshakes toegevoegd.
 
Voordeel van meer vetten is ook dat ze lekker veel cal. leveren, meer als koolhydraten en eiwitten. In de bulk pak ik zelf ook vrij veel vet.
 
Hey ecto, hoe lang ben jij nu al aan het bulken? volgens mij al een maandje of 4-5. En hoeveel kg heb je erbij?
 
Ik was toen ik me hier aanmeldde begin 70 kilo, maar ik was ook ietsjes langer geworden. Ik heb mijn voeding heel erg aangepast en ben nu 87 kilo. Heb een iets hoger vet % gekregen en ik denk dat ook veel van die kilo's vocht is.
 
Wowlie zeer mooie progressie.

Vocht mischien doordat je stuk hoger zit in je carbs maar zal hooguit kilotje of 2 zijn.
 
16.30* ...waarom deze niet op 'niet-trainingsdagen'. Dan moet je juist herstellen, en heb je je voedigsstoffen nog harden nodig dan anders... Ik zou m er lekker bij pakken :thumb:
 
Ziet er heel goed uit ecto, maar waarom heb je geen totaal staan bij je avondmaaltijd(18:00). (of kijk ik verkeerd)
 
Originally posted by Robin
16.30* ...waarom deze niet op 'niet-trainingsdagen'. Dan moet je juist herstellen, en heb je je voedigsstoffen nog harden nodig dan anders... Ik zou m er lekker bij pakken :thumb:

Ja, dat was een foutje, ik bedoel de whey en dextrose :p
 
Originally posted by robrecht10
En wanneer heb je je hier aangemeld?

Wel een paar maanden geleden, weet niet meer precies, zal wel ergens in het archief staan, ik zal wel ff kijken.
 
Originally posted by Ronbo
Ziet er heel goed uit ecto, maar waarom heb je geen totaal staan bij je avondmaaltijd(18:00). (of kijk ik verkeerd)

Omdat ik dan eet wat mijn ma heeft gekookt :p, en als het me niet bevalt eet ik meestal weer havermout en kwark.
 
Originally posted by f*cking ecto
Ik was toen ik me hier aanmeldde begin 70 kilo, maar ik was ook ietsjes langer geworden. Ik heb mijn voeding heel erg aangepast en ben nu 87 kilo. Heb een iets hoger vet % gekregen en ik denk dat ook veel van die kilo's vocht is.

Kijk, dat zijn nog es getallen. :thumb:
 
Back
Naar boven