XXL Nutrition

Beter doen bij de vrouwen met een beter lichaam

Bezoekers in dit topic

DennieOK

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
20 okt 2018
Berichten
303
Waardering
130
Lengte
1m80
Massa
80kg
Vetpercentage
12%
Ik ben mede begonnen met bodybuilding omdat ik al jaren droog sta bij de dames (no lie).
Op één of andere manier waar het vroeger nog wel lukte krijg ik nauwelijks meer contact met dames en daarom ben ik begonnen met trainen. Ik train nu zo'n 9 maand, ben 9 kilo aangekomen dus ik ben al wel wat groter geworden. Echter qua vrouwen is er niets veranderd.

Mijn vraag is, hebben jullie gemerkt naarmate jullie een beter fysiek kregen (groter werden) het ook beter deden bij de vrouwen?
 
Een lelijk hoofd bodybuild je niet weg, maar dat betekent niet dat er geen hoop voor je is, vraag maar aan BB_
 
Denk dat het niet alleen aan je physique ligt maar dat er daarnaast ook nog andere zaken meespelen
 
Ja, dat merk je best, als er ineens zomaar aan je geplukt wordt door een random chick. Maar Je hebt veel meer aan een vlotte babbel en een beetje leuk voorkomen als je zelf vrouwen wil versieren.
 
Vooral meer aandacht van mannen en m'n moeder en oma zeggen dat ik een grote jongen word.
Ja ik hoor alleen van vrienden dat ik groter wordt, helaas geen aandacht van vrouwen :(

Ik zal wel gewoon doorblijven trainen en hopen dat iemand op mijn pad komt dan.. Het gaat in elk geval niet vanzelf bij mij
 
Het gaat in elk geval niet vanzelf bij mij

Doe je ook weleens aan zelfreflectie ? vraag je ook aan dames / meiden waarom het niet werkt , of waarom ze niet verder met je willen
 
Ja. Veel massa is niet belangrijk, zolang je er wat getraind uit ziet en vooral keiharde abs hebt dan krijg je meer aandacht.
 
Doe je ook weleens aan zelfreflectie ? vraag je ook aan dames / meiden waarom het niet werkt , of waarom ze niet verder met je willen
Tuurlijk reflecteer ik mezelf regelmatig, ik vraag dit niet aan dames nee.
Vroeger toen ik 16 was ging het erg makkelijk, het is langzaam weggegleden denk ik, idk
 
Tuurlijk reflecteer ik mezelf regelmatig, ik vraag dit niet aan dames nee.
Vroeger toen ik 16 was ging het erg makkelijk, het is langzaam weggegleden denk ik, idk

Met alle datingapps tegenwoordig moet het toch niet moeilijk zijn om een wip te scoren?
 
Krijg je opmerkingen van vriendinnen of meiden die je kent dat ze niet snappen hoe het kan dat je nog single bent?
 
Welja, als je aandacht wilt krijgen van oppervlakkige bimbo's moet je vooral doortrainen I guess :p
 
Ohnee je zei bimbo’s
Als hij nu helemaal geen aandacht krijgt van een vrouw en met een "beter" fysiek ineens wel, dan lijkt mij dat die persoon redelijk oppervlakkig is ingesteld?

Al denk ik dat het eerder aan TS zelf ligt, kan me moeilijk voorstellen dat niemand contact wilt :').
 
Ik ben mede begonnen met bodybuilding omdat ik al jaren droog sta bij de dames (no lie).
Op één of andere manier waar het vroeger nog wel lukte krijg ik nauwelijks meer contact met dames en daarom ben ik begonnen met trainen. Ik train nu zo'n 9 maand, ben 9 kilo aangekomen dus ik ben al wel wat groter geworden. Echter qua vrouwen is er niets veranderd.

Mijn vraag is, hebben jullie gemerkt naarmate jullie een beter fysiek kregen (groter werden) het ook beter deden bij de vrouwen?


Toen ik er uitzag als een redelijk buffe BB'er had ik opvallend minder aandacht van vrouwen dan toen ik gewoon er sportief/atletisch/gezond uit zag. Tenminste dat is mijn ervaring :-)
 
Mannen zullen er sneller wat van zeggen denk ik, Vrouwen merken het wel op maar zeggen het niet.
 
Back
Naar boven