MuscleMeat

Beter doen bij de vrouwen met een beter lichaam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik weet niet hoe de TS is, maar ik moet zeggen wanneer je fitter, breeder, droger (niet persé) staat gaat je zelfvertrouwen toch wat meer naar boven. Misschien bedoelt/wilt hij dat ma bon.
Niet altijd, ligt aan de persoon. Je moet je mindset aanpassen, niet alleen je lichaam.

Sommige mensen hebben dat van nature, sommige mensen moeten dat leren.
 
Niet altijd, ligt aan de persoon. Je moet je mindset aanpassen, niet alleen je lichaam.
Dan moet de desbetreffende persoon harder trainen zodat hij contenter wordt :p
 
communiceren met een vrouw is niet zo moeilijk,met deze 5 zinnen kom je al een heel eind

hier komen hoer

ga bier halen kut

wat kijk jij naar die andere vent ? vieze slet

heb je nou nog niet gekookt ? lamme kut

heb ik gezegd dat je uit de keuken mocht komen

Wat een lul van een vent ben je toch, inderdaad :p
 
Bedankt voor de vele reacties,
wellicht krijg ik ook wel weer meer vertrouwen zodat ik dat ook uitstraal naar dames.
7 jaar terug was het geen probleem toen ik 14-17 jaar ongeveer was, het verschil was wel dat ik veel vaker uitging en wellicht jongere meiden ook makkelijker te scoren zijn :p

Denk dat ik naast het trainen mezelf ook (nog) beter moet gaan verzorgen, goed bijlopen qua kleding en idd vertrouwen krijgen maar dat is niet zo gedaan.
Heb nu vaak zoiets van het wordt toch ws niet wat ipv zij mag blij zijn dat ze mij krijgt of zij is vanavond van mij of haar kan ik wel eens proberen.

Datingsite heb ik ook al geprobeerd en ook daar gewoon niks geen succes. en het is echt niet dat ik alleen de meeste knappe dames eruit kies, helemaal niet zelfs.
Ik val op een normaal uiterlijk, beetje verlegen.

Ik zal aan mezelf blijven werken en de tips meenemen.
 
Bedankt voor de vele reacties,
wellicht krijg ik ook wel weer meer vertrouwen zodat ik dat ook uitstraal naar dames.
7 jaar terug was het geen probleem toen ik 14-17 jaar ongeveer was, het verschil was wel dat ik veel vaker uitging en wellicht jongere meiden ook makkelijker te scoren zijn :p

Denk dat ik naast het trainen mezelf ook (nog) beter moet gaan verzorgen, goed bijlopen qua kleding en idd vertrouwen krijgen maar dat is niet zo gedaan.
Heb nu vaak zoiets van het wordt toch ws niet wat ipv zij mag blij zijn dat ze mij krijgt of zij is vanavond van mij of haar kan ik wel eens proberen.

Datingsite heb ik ook al geprobeerd en ook daar gewoon niks geen succes. en het is echt niet dat ik alleen de meeste knappe dames eruit kies, helemaal niet zelfs.
Ik val op een normaal uiterlijk, beetje verlegen.

Ik zal aan mezelf blijven werken en de tips meenemen.
Goed dat je het begrijpt hoe het een beetje werkt, ik weet totaal niet hoe je er uit ziet. Maar om de 3-4 weken naar de kapper gaan (als je haar hebt :p), elke week nagels knippen, propere kleren aandoen zijn allemaal dingen om je uitstraling wat te beteren.
 
Vraag me serieus af of je ons nu voor de gek houdt met deze vraag...
Maar geef je het voordeel van de twijfel.

Tuurlijk een afgetraind lijf is onwijs geil. Kan er om heen draaien, maar zo is het gewoon. Leuk koppie erbij maakt het zeker af.
Maar om echt je leven mee te delen is het toch wel fijn als er een beetje een karakter in zit wat bij je past. Een gevoelloze hork lijkt me nou niet echt iets wat een vrouw bovenaan haar lijstje zet.

Wees vooral jezelf en wees af en toe een beetje lief ;)
 
Ik denk dat je gemiddeld meer aandacht van mannen kunt verwachten.

Ben best wel een beetje lower body dominant :hahaha:

Bekijk bijlage 462708


Niet verkeerd :thumbup:
image.jpg
 
Vraag me serieus af of je ons nu voor de gek houdt met deze vraag...
Maar geef je het voordeel van de twijfel.

Tuurlijk een afgetraind lijf is onwijs geil. Kan er om heen draaien, maar zo is het gewoon. Leuk koppie erbij maakt het zeker af.
Maar om echt je leven mee te delen is het toch wel fijn als er een beetje een karakter in zit wat bij je past. Een gevoelloze hork lijkt me nou niet echt iets wat een vrouw bovenaan haar lijstje zet.

Wees vooral jezelf en wees af en toe een beetje lief ;)
Daar is één probleem mee. De meest castrerende opmerking, die je als man kan krijgen: ik vind je lief, maar......
 
Ik ben mede begonnen met bodybuilding omdat ik al jaren droog sta bij de dames (no lie).
Op één of andere manier waar het vroeger nog wel lukte krijg ik nauwelijks meer contact met dames en daarom ben ik begonnen met trainen. Ik train nu zo'n 9 maand, ben 9 kilo aangekomen dus ik ben al wel wat groter geworden. Echter qua vrouwen is er niets veranderd.

Mijn vraag is, hebben jullie gemerkt naarmate jullie een beter fysiek kregen (groter werden) het ook beter deden bij de vrouwen?
Gelukkig geef je zelf aan dat dit niet je enige drijfveer en motivatie is geweest om te beginnen met bodybuilding. M.i. doe je dit voornamelijk omdat je het zelf leuk vindt en je zelf je fysiek wilt verbeteren, niet (alleen) voor aandacht van de vrouwen.

Mijn ervaring is dat om meer contact met vrouwen te krijgen een BB-fysiek zeker niet doorslaggevend en het belangrijkst is. Een vlotte babbel, uitstraling, karakter etc. zijn veel belangrijker. Sterker nog, veel vrouwen vinden een echte BB-fysiek niet eens heel aantrekkelijk. Natuurlijk is een afgetrainde en atletische man leuker om te zien dan iemand met een bierbuik, maar een echt BB-fysiek wordt lang niet door iedereen aantrekkelijk gevonden. Ik weet ook niet waar je naar opzoek bent en heb niet alle 5 pagina's hier doorgelezen, maar ben je op zoek naar een serieuze relatie of wil je enkel one-night stands of dames versieren bij het uitgaan? In het eerste geval: veel vrienden van mij hebben al jaren een vaste relatie en hele leuke vriendin, zonder dat zij überhaupt ooit in de sportschool komen. In het tweede geval: ik heb in mijn studietijd gasten meegemaakt met fysiek van een krant en een lelijke kop, die toch elk weekend een dame in bed kregen met hun vlotte babbel (en wellicht wat alcohol ;)).

In beide gevallen zijn andere zaken veel belangrijker dan enkel je fysiek. Natuurlijk zul je bekijks krijgen als je met een sixpack en dikke kast op het strand loopt, maar dat zegt nog niet zo veel omtrent contact krijgen met vrouwen. Ik train al wat jaar en heb tot een maand geleden nooit een relatie of date gehad. Voor > 90% is fysiek hierin niet bepalend geweest, maar had dit veel meer te maken met hoe ik als persoon ben en mijn levensstijl. Ik ben niet het type van sociale actitiveiten, uitgaan, strandganger of festivalganger en voel er ook niets voor om zonder t-shirt over straat te lopen. Met thuis op het balkon liggen zonder shirt krijg ik hooguit aandacht van mijn buurvrouw (van 70 :roflol:). Ik heb ook absoluut geen vlotte babbel en was vroeger (in ieder geval op het gebied van vrouwen) erg onzeker. In zakelijk opzicht gaat het sociale mij prima af (en op straat / in de gym / op het werk ook prima), maar ik weet gewoon dat het feit dat ik nooit eerder een relatie of date heb gehad geheel aan mijn eigen tekortkomingen, levensstijl, karakter en persoonseigenschappen ligt.

Verder geeft je aan 'dat het nog steeds niet vanzelf gaat'. Wat dacht je dan? Dat als je gespierd bent en over straat loopt er vanzelf wel vrouwen naar je toekomen om te vragen om te daten????. Probeer aan je sociale skills te werken. Natuurlijk kan een goeie fysiek je wat zelfverzekerder maken (indien dat een mogelijke (deel)oorzaak is), maar alleen daarmee kom je er nog niet.

BB_ , kom er maar in.
:roflol:
Een lelijk hoofd bodybuild je niet weg, maar dat betekent niet dat er geen hoop voor je is, vraag maar aan BB_
Ik photoshop of filter mijn lelijke hoofd tenminste niet. :windup: ;)
 
Daar is één probleem mee. De meest castrerende opmerking, die je als man kan krijgen: ik vind je lief, maar......

Hahaha ik zei geen maar ;) ik vind je lief en .. is ook een optie.
 
Toen ik nog niet zo lang trainde werd ik nog weleens aangesproken door vrouwen.
"Hey weet jij hoe deze machine werkt?"
> "Nee, want ik train hier ook net."
Dat soort dingen.

Maar sinds ik wat buffer ben niet.

Conclusie: je moet lekker ecto blijven.
 
Toen ik nog niet zo lang trainde werd ik nog weleens aangesproken door vrouwen.
"Hey weet jij hoe deze machine werkt?"
> "Nee, want ik train hier ook net."
Dat soort dingen.

Maar sinds ik wat buffer ben niet.

Conclusie: je moet lekker ecto blijven.
Als je buff bent word je voornamelijk door gasten aangesproken in de gym. :roflol:
 
Toen ik nog niet zo lang trainde werd ik nog weleens aangesproken door vrouwen.
"Hey weet jij hoe deze machine werkt?"
> "Nee, want ik train hier ook net."
Dat soort dingen.

Maar sinds ik wat buffer ben niet.

Conclusie: je moet lekker ecto blijven.

Oh shit ja, vergeten.
Gespierde mannen zijn vies. Zweten enzo
Vooral niet trainen lol
 

True... Denk niet dat het ook maar een chickie kan schelen of ik grote kuiten heb of niet. Sad but true.

En wat Galen zegt is ook waar. Toen ik net pas begon met trainen had ik zo af en toe een flirt in de gym, vaak zelfs op initiatief van het meisje. Dan kwamen ze vragen hoe een machine werkte of of ik een plate kon weghalen oid. Nu daarentegen komen er alleen soms wat gasten naar me toe die vragen hoeveel ik weeg en hoe lang ik al train. Meanwhile lopen alle lekkere chickies met een boog om me heen :(
 
Precies, je moet vooral NIET trainen als je een meid wilt.

Blijf ecto.

Wij offeren ons wel op door gespierd te worden.
 
Er zijn trouwens vrij veel vrouwen die een ding hebben voor gespierde benen/billen. En er zijn er ook nog vrij veel die een bescheiden buikje ook wel fijn vinden. Een soort powerlifter/strongman light zeg maar.
 
Er zijn trouwens vrij veel vrouwen die een ding hebben voor gespierde benen/billen.
Hier op in hakend ben ik wel benieuwd wat de dames hier vinden van mannen in leggings...:eek:
 
Back
Naar boven