XXL Nutrition

Beter doen bij de vrouwen met een beter lichaam

Bezoekers in dit topic

Hier op in hakend ben ik wel benieuwd wat de dames hier vinden van mannen in leggings...:eek:

Even los van wat iedereen daar van vindt is benen trainen in een legging wel fucking chill.
 
Hier op in hakend ben ik wel benieuwd wat de dames hier vinden van mannen in leggings...:eek:

Als je hen zo verder afmaakt ben ik je vrouw :D

1D5F4E70-42CD-4133-8AB4-B8039C32726A.jpeg
 
Er zijn trouwens vrij veel vrouwen die een ding hebben voor gespierde benen/billen. En er zijn er ook nog vrij veel die een bescheiden buikje ook wel fijn vinden. Een soort powerlifter/strongman light zeg maar.
Ik krijg ook complimenten over m'n kont.
Van m'n schatje dan hè. :P
Even los van wat iedereen daar van vindt is benen trainen in een legging wel fucking chill.
Volgens mij doe jij wel meer dingen in je legging.
:fapn:
 
Vraag me serieus af of je ons nu voor de gek houdt met deze vraag...
Maar geef je het voordeel van de twijfel.

Tuurlijk een afgetraind lijf is onwijs geil. Kan er om heen draaien, maar zo is het gewoon. Leuk koppie erbij maakt het zeker af.
Maar om echt je leven mee te delen is het toch wel fijn als er een beetje een karakter in zit wat bij je past. Een gevoelloze hork lijkt me nou niet echt iets wat een vrouw bovenaan haar lijstje zet.

Wees vooral jezelf en wees af en toe een beetje lief ;)

Dit is wel serieus.
Ik ben juist het tegenovergestelde van een gevoelloze hork, als ik mijn karakter mocht omschrijven zou het rustig, sociaal zijn. Of nouja rustig, ook niet echt extreem druk ofzo gewoon normaal.

Gelukkig geef je zelf aan dat dit niet je enige drijfveer en motivatie is geweest om te beginnen met bodybuilding. M.i. doe je dit voornamelijk omdat je het zelf leuk vindt en je zelf je fysiek wilt verbeteren, niet (alleen) voor aandacht van de vrouwen.

Mijn ervaring is dat om meer contact met vrouwen te krijgen een BB-fysiek zeker niet doorslaggevend en het belangrijkst is. Een vlotte babbel, uitstraling, karakter etc. zijn veel belangrijker. Sterker nog, veel vrouwen vinden een echte BB-fysiek niet eens heel aantrekkelijk. Natuurlijk is een afgetrainde en atletische man leuker om te zien dan iemand met een bierbuik, maar een echt BB-fysiek wordt lang niet door iedereen aantrekkelijk gevonden. Ik weet ook niet waar je naar opzoek bent en heb niet alle 5 pagina's hier doorgelezen, maar ben je op zoek naar een serieuze relatie of wil je enkel one-night stands of dames versieren bij het uitgaan? In het eerste geval: veel vrienden van mij hebben al jaren een vaste relatie en hele leuke vriendin, zonder dat zij überhaupt ooit in de sportschool komen. In het tweede geval: ik heb in mijn studietijd gasten meegemaakt met fysiek van een krant en een lelijke kop, die toch elk weekend een dame in bed kregen met hun vlotte babbel (en wellicht wat alcohol ;)).

In beide gevallen zijn andere zaken veel belangrijker dan enkel je fysiek. Natuurlijk zul je bekijks krijgen als je met een sixpack en dikke kast op het strand loopt, maar dat zegt nog niet zo veel omtrent contact krijgen met vrouwen. Ik train al wat jaar en heb tot een maand geleden nooit een relatie of date gehad. Voor > 90% is fysiek hierin niet bepalend geweest, maar had dit veel meer te maken met hoe ik als persoon ben en mijn levensstijl. Ik ben niet het type van sociale actitiveiten, uitgaan, strandganger of festivalganger en voel er ook niets voor om zonder t-shirt over straat te lopen. Met thuis op het balkon liggen zonder shirt krijg ik hooguit aandacht van mijn buurvrouw (van 70 :roflol:). Ik heb ook absoluut geen vlotte babbel en was vroeger (in ieder geval op het gebied van vrouwen) erg onzeker. In zakelijk opzicht gaat het sociale mij prima af (en op straat / in de gym / op het werk ook prima), maar ik weet gewoon dat het feit dat ik nooit eerder een relatie of date heb gehad geheel aan mijn eigen tekortkomingen, levensstijl, karakter en persoonseigenschappen ligt.

Verder geeft je aan 'dat het nog steeds niet vanzelf gaat'. Wat dacht je dan? Dat als je gespierd bent en over straat loopt er vanzelf wel vrouwen naar je toekomen om te vragen om te daten????. Probeer aan je sociale skills te werken. Natuurlijk kan een goeie fysiek je wat zelfverzekerder maken (indien dat een mogelijke (deel)oorzaak is), maar alleen daarmee kom je er nog niet.


:roflol:

Ik photoshop of filter mijn lelijke hoofd tenminste niet. :windup: ;)

Bedankt voor je story, ik heb al wel relaties gehad, en juist omdat het vroeger altijd wel gewoon vanzelf ging. Veel appen met vrouwen etc.
Alleen is dat de laatste 5 jaar langzaam weg gezakt en heb ik al jaren geen contact meer gehad met vrouwen zoals appen of iets dergelijks laat staan zoenen etc..
Ik moet toegeven dat ik ook in een iets mindere periode zat, ik bleef wel gewoon overal heen gaan maar in mijn achterhoofd voelde ik me toch niet altijd even gelukkig blijkbaar
straal je dit dan onbewust ook wel uit ofzo.

Ik merk nu dat het langzaam weer terugkomt door het trainen, ik hoop dat mijn vertrouwen, geluk en wellicht ook wel met een goed fysiek over een paar jaar vol terug ben waar ik 5 jaar geleden mee ben gestopt. Ik mis gewoon het verliefd zijn etc.

Bedankt allen.
 
Als je zelfvertrouwen minder of je zit niet lekker in je vel straal je dat zeker uit.
Wanneer je je beter voelt komt het vast allemaal wel terug. Al zou je toch wel ergens moeten beginnen als je iets wil aan contact.
 
wat is White Knight?
 
"White Knight" (also known as “Internet White Knight”) is a pejorative term used to describe men who defend women on the Internet with the assumption that they are looking for a romantic reward in return.
Verkeerd gebruik van een term, altijd een like waard.
 
:D haha ik had er nog nooit van gehoord
 
Back
Naar boven