AndroidHealthClinic

Beter trainen door vrouwelijk schoon in de Gym

Bezoekers in dit topic

Ano_17_04_2024

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
1 apr 2019
Berichten
438
Waardering
889
Lengte
1m79
Massa
85kg
Vetpercentage
11%
Ik merk duidelijk verschil dat als ik alleen train of dat er vrouwen bij zijn dan doe je toch net ff meer lijkt altijd wel 🤣

Zijn er meer mensen die dit zo ervaren 😂
 
niet bepaald, heb gisteren een paar keer gedropt tot 4kg hammers en nog zitten puffen bij een superset met een barbell zonder gewicht, dat zij nu niet de gewichten waar je indruk mee maakt.
En het aandeel vrouwen is bijna even groot als mannen in de gym.

Nee ik riskeer liever geen blessure om toch maar indruk te maken.
 
Nee ik verander dan gelijk weer in een puber die alleen maar denkt aan zichzelf aftrekken. Sinds ik in een homegym zit heb ik hier minder last van
 
Ik heb gelijk altijd nog zin om er nog een uur aan vast te plakken 😂 misschien nog een beetje puberaal maar het gevoel is lekker 💪🏼Haha
 
Nope totaal niet. Ik sport dan thuis (heb alles wat ik nodig heb) Maar als mijn vriendin dan hier rondloopt leidt het meer af.(zeker in het begin van onze relatie. Nu is het al een stuk minder) Ik heb dan toch een soort van gevoel van schaamte ofzo.
Zoiets van kijk niet naar me. Ik zie er niet uit als ik voluit ga. Of als ik bijvoorbeeld mijn kracht haal uit woede of verdriet. Of ik sta te dansen als een idioot. :D
 
Ik train in een gym met een hoop vrouwen in de ochtend maar tijdens het trainen ben ik 100% gefocust op mijn zelfhaat. Ik zie krachttraining ook als een vorm van automutilatie waar mensen niet een fuckedup beeld van hebben. Mijn enige doel daar is dus: mezelf pijn doen en daar van genieten.
 
Ik train in een gym met een hoop vrouwen in de ochtend maar tijdens het trainen ben ik 100% gefocust op mijn zelfhaat. Ik zie krachttraining ook als een vorm van automutilatie waar mensen niet een fuckedup beeld van hebben. Mijn enige doel daar is dus: mezelf pijn doen en daar van genieten.
Klinkt kinky.
 
Ik heb gelijk altijd nog zin om er nog een uur aan vast te plakken 😂 misschien nog een beetje puberaal maar het gevoel is lekker 💪🏼
Ligt eraan of je cruist of blast….
Natty😋 maar voel de testosteron wel pieken als
Ze in van die strakke broekjes voor je gaan lopen
 
Zwaar afgeleid en gemotiveerd tegelijk. Vind het heerlijk als ze met die strakke leggings en korte topjes door de gym huppelen
 
Er was ooit een studie gedaan dat je meer tilt met toeschouwers en nog meer als het toeschouwers van het andere geslacht zijn
Maar er zal maar een 0,01% vrouwen zijn die het boeit hoeveel jij lift
En vind het ook altijd uitermaaaate voorschut als gasten opeens allemaal de boel bij elkaar gaan kreunen om zo indruk te maken op vrouwen ofzo
Rare apen
 
En vind het ook altijd uitermaaaate voorschut als gasten opeens allemaal de boel bij elkaar gaan kreunen om zo indruk te maken op vrouwen ofzo
Rare apen
Uit ervaring kan ik zeggen dat ze alleen raar naar je gaan kijken.
 
Hangt ervan af: van die barbiepopjes niet, maar een vrouw die serieus traint en waar wat spiermassa aan is blijven plakken wel.
 
Nope, leidt alleen maar af.
Kan vrouwen die normaal trainen wel waarderen.
En in normale kleding natuurlijk, het is een sportschool geen etalage.
 
Back
Naar boven