MuscleMeat

Beter volg je niet

Bezoekers in dit topic

Zullen we het log van Bert even clean houden?
discussies over wel of niet cat/pat/nienkewoman en de bijbehorende romances mogen worden gevoerd in de humor en geouwehoer sectie.
Dank.
 
Hey die Bert, had helemaal niet in de gaten dat je weer was gaan loggen. Bij deze ben ik er bij hoor :haha:
 
.....Ik heb dan ook geen vriendin en ik zou niet zomaar buiten een relatie met iemand naar bed gaan. Ben niet iemand van one-night-stands of wat dan ook......

Je bent een bijzondere man Bert.... Juist toen ik vrijgezel was had ik veel méér sex :roflol:
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Je bent een bijzondere man Bert.... Juist toen ik vrijgezel was had ik veel méér sex :roflol:
Ik snap Bert wel, zelf 2x een one-night stand gehad. Dat vond ik dus echt niets bijzonders. Was oke, maar stelde weinig voor vergeleken met de relaties die ik heb gehad. Heb nu ook een paar maandjes geen vriendin en red het prima zonder seks.


Edit: m'n 5000e bericht in Bert's log :peachy:
 
Laatst bewerkt:
Zullen we het log van Bert even clean houden?
discussies over wel of niet cat/pat/nienkewoman en de bijbehorende romances mogen worden gevoerd in de humor en geouwehoer sectie.
Dank.
Kunnen we niet beter dit log verplaatsen? :)
 
Kunnen we niet beter dit log verplaatsen? :)
Je kan ook gewoon hier verder gaan:
 
BB_ hoelang ben je eigenlijk off geweest? Of heb je gecruised? En wat zet je nu als ik vragen mag, eveneens welk doel je nu hebt?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Arminius en LM : dank voor het schoonhouden van mijn log, wordt zeer gewaardeerd. :thumbs:

Ik heb een nieuw log geopend met het doel wat serieuzer te blijven.
Vragen hoe het met libido zit tijdens en tussen de kuren is m.i. een hele normale vraag die Nienke stelt.
Ook haar reactie in het topic welk lichaamsdeel je aantrekkelijk vindt was een normaal antwoord, dus laten we elkaar normaal blijven behandelen hier. :)

Dankje. :)
Je bent een bijzondere man Bert.... Juist toen ik vrijgezel was had ik veel méér sex :roflol:
Haha, oke, ik nooit. Dan ben ik maar bijzonder. :)
Edit: m'n 5000e bericht in Bert's log :peachy:
Jeej. :cheer:
BB_ hoelang ben je eigenlijk off geweest? Of heb je gecruised? En wat zet je nu als ik vragen mag, eveneens welk doel je nu hebt?
Tussen de laatste injectie en deze kuur 15 weken (dus 9 weken na het einde van de nakuur). Mijn bloedwaarden waren allemaal binnen de referentiewaarden (sommige waarden, zoals test, waren zelfs beter dan voor de eerste kuur / nulmeting). 2-3 weken na de bloedwaardentest weer gestart.
Nu: 500 mg Test E. 12 weken. Ik ga vanaf nu blasten-cruisen tenzij bloedwaarden of gezondheid in het geding komen, maar dat verwacht ik niet op deze dosering en leef verder gezond. Mijn doel is nu deze kuur (blast) nog alles eruit halen qua massa-/krachtgains. Volgende kuur zal een cutkuur worden, afhankelijk van wat de spiegel en weegschaal zeggen (of 4 weken bulk - 8 weken cut).
Doel op de lange termijn: Classic Physique wedstrijd, maar komend jaar nog niet (ik denk 2021). Eerst wil ik een podiumwaardigfysiek hebben en pas als ik echt klaar ben voor een wedstrijd ga ik de prep in. :)

Komende week zal ik mogelijk wat minder loggen, want dan zit ik in het buitenland. Ik blijf wel trainen, wil geen gainz lagen liggen. Injectie sla ik een weekje over.
 
De enige bloedwaarde die zelfs op bescheiden doseringen lastig kan zijn om binnen de referentiewaarden te houden is hematocriet. Doe daar ook maar cholesterol en prostaat bij.

Lang genoeg cruisen op bescheiden dosering is dan aangeraden maar dat weet je ook wel BB_

Ieder lichaam reageert ook anders. Sommige hebben op 125mg al verhoogde waarden en anderen mogen op 300mg cruisen zonder problemen.

Succes man!
 
Laat maar in!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
De enige bloedwaarde die zelfs op bescheiden doseringen lastig kan zijn om binnen de referentiewaarden te houden is hematocriet. Doe daar ook maar cholesterol en prostaat bij.

Lang genoeg cruisen op bescheiden dosering is dan aangeraden maar dat weet je ook wel BB_

Ieder lichaam reageert ook anders. Sommige hebben op 125mg al verhoogde waarden en anderen mogen op 300mg cruisen zonder problemen.

Succes man!
Was 0.49. Ik had daarna nog 3 weken gewacht, dus is mogelijk nog iets gedaald. Ik wil ook wel weer bloeddonor worden.
---
Training vandaag. Ik ben ouderwets op papier gaan loggen en te lui om alles over te typen.
Rechts verschil met vorige training. Werkt wel goed om dit bij te houden en te proberen zoveel mogelijk plusjes te halen. :)
IMG_20191115_203101.jpg

IMG_20191115_203121.jpg
Morgen wordt een lange dag. Eerst met de trein naar Schiphol, duurt al 1 uur langer wegens werkzaamheden aan het spoor. Dan vliegen naar NY, daar overstappen naar Indianapolis en dan nog met de auto naar het hotel. Zal wel uurtje of 20 van deur tot deur zijn. :p
Gelukkig zondag vrij om te wennen aan het tijdsverschil en nog even trainen dan. :)
 
Laatst bewerkt:
Goede reis!

Voor je werk toch? Ondanks de lange reis wel tof, lijkt mij!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Have fun op je werktrip, wat pics van de gyms daar zouden wel leuk zijn :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Veel plezier Bert.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Geniet ervan big boy.

Neem aan dat onderstaande niet de reden is van jouw trip? :p
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Have fun op je werktrip, wat pics van de gyms daar zouden wel leuk zijn :)
De hotelgym is denk ik niet geweldig en in de buurt zijn alleen huisvrouwengyms. Ik zag dat er maar 1 beetje hardcore gym is, maar dat is met de verkeersdrukte al meer dan een half uur rijden en heb ik waarschijnlijk geen tijd voor. Het wordt waarschijnlijk in de ochtend vroeg in de hotelgym of eventueel 's avonds als het kan.
 
Back
Naar boven