MuscleMeat

Betere buikspieren en meer massa!

Bezoekers in dit topic

cliff

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
12 mrt 2003
Berichten
2
Waardering
0
Hoi,

Ik ben 27 jaar en sport al heel mijn leven. Ik ben sinds 5 jaar bezig met fitness/bodybuilding en heb aardig wat resultaat gekregen in de afgelopen jaren. Even wat stats:
27 jaar/ 1.79m/ 74kg/ vetpercentage 6,8%
Ik ben erg gedefinieerd maar mijn buikspieren willen maar niet komen. Ik heb goed gespierde armen, mooie borstspieren, stevige schouderspieren en een goede rug, benen zijn minder!
Ik ben op zoek naar een schema (voeding/training) waardoor ik toch iets meer massa krijg maar ook die zeer gewenste sixpack.
Wie kan mij daarbij helpen?
Verder ben ik door mijn trainingspartners nog steeds niet overtuigd van het feit dat ik wat anabole zou moeten nemen om dit resultaat te bereiken. Klopt dat? Om de buikspieren te krijgen en meer massa, had men het over clenbuterol, deca en testo? Kan deze combi of moet ik iets anders nemen?
Mijn eerste doel is om natuurlijk te blijven trainen en zo er te komen dus mensen die mij tips en schema's kunnen geven, bedankt!
Heb nu Cell tech besteld en ga er volgende week mee beginnen. Ik neem op dit moment ook al Whey Proteine, moet ik dat doorblijven nemen of alleen de CT?
Het andere wil ik ook meer over weten maar puur ter info!
Bedankt voor je hulp en live richly!
 
Wat heb je van CT? Whey moet je namelijk iig altijd door blijven nemen, ook tijdens cutten/ vakantie/ ziekte whatever. Ben je ecto (mager lichaamstype), anders moet je iig zeker geen AS beginnen te gebruiken, naturel kan je nog veel meer halen. Veel bulken en als je ecto bent, nog meer bulken :D En train je abs zwaar. dus niet 100 crunches met lichaamsgewicht, maar weinig reps met veel gewicht (net als elke spier) op een toestel bijvoorbeeld.

btw... je bent wel zelfverzekerd over je bovenlichaam (-abs) hè :D
 
Back
Naar boven