• Veel plezier! 💪🏋‍♂️

MuscleMeat

Betere tijden lonken voor PSV Eindhoven

Bezoekers in dit topic

Nogmaals:

Nieuwe trainer wordt ...Huub Stevens let maar op heeft iets in zijn contract staan als zich er een top club meld kan die gaan , en Huub zijn club liefde is toch PSV niet dan.............laatst bij studiosport ( met J. Van Gelder)Van Gelder zei tegen Stevens je weet maar nooit volgend seizoen welk club loge je heb Huub ...Huub vervolgens ( binnensmondts) ja dat klopt.....niemand gehoord.

Trouwens Cziommer zou ook een goede zijn voor PSV.

Groeten Roland

Waar zijn de tijden gebleven dat de trotse hoofdstedelingen uitgaan van eigen kracht? Nu hopen ze slechts op verzwakking van de heerser van het nieuwe millennium....

WuLee zei:
Waar zijn de tijden gebleven dat de trotse hoofdstedelingen uitgaan van eigen kracht? Nu hopen ze slechts op verzwakking van de heerser van het nieuwe millennium....

Je bent glansrijk geslaagd in je opzet om de belachelijkheidsprijs van het jaar in de wacht te slepen. Onder leiding van Godenzoon Danny Blind gaan de Ajacieden immer van de eigen kracht uit. En de hoofdstedelingen hopen niet op verzwakking, maar kijken slechts geamuseerd toe naar de provincieclub in Eihoven. En de heerser van het nieuwe millennium is AFC Ajax, niet PISV uit Breihoven. :cool:

Laatst bewerkt:
Waar gaat dit topic toch over? :rolleyes:

Marsu moet even doen alsof hij veel verstand heeft van voetbal. Met zijn "orginele" grapjes zoals PISV uit Eihoven probeert hij overtuigend over te komen. Helaas voor hem kraampt hij zo'n grote hoeveelheid onzin uit dat ik medelijden met hem krijg. Over een belachelijkheidsprijs gesproken :rolleyes:

thomas19 zei:
Marsu moet even doen alsof hij veel verstand heeft van voetbal. Met zijn "orginele" grapjes zoals PISV uit Eihoven probeert hij overtuigend over te komen. Helaas voor hem kraampt hij zo'n grote hoeveelheid onzin uit dat ik medelijden met hem krijg. Over een belachelijkheidsprijs gesproken :rolleyes:

Je snapt er dus niks van. :rolleyes:

Sorry Marsu maar zelfs als ajax fan komt dat hele 'ajax-fan-masturbatie' een beetje me neus uit. Beetje colums schrijven is leuk, maar doet dat dan wel een beetje met een realistische bril op.

Guido20 zei:
Sorry Marsu maar zelfs als ajax fan komt dat hele 'ajax-fan-masturbatie' een beetje me neus uit. Beetje colums schrijven is leuk, maar doet dat dan wel een beetje met een realistische bril op.

is het niet realistische genoeg dan?

marsu je kan leuke stukjes schrijven maar ik kan je niet serieus meer nemen, je bekijkt het allemaal niet opbjectief en alles pro-ajax...je kan wel ajax supporter zijn, maar ook echt onzin uit kramen.
ik ben NEC supporter maar ga echt niet altijd zeggen dat we veel mooier voetbal spelen als vitesse en beter zijn en blabla als dat niet het geval is. Het is dat je voor ajax schrijft, landelijk zal je zo dus niet ver komen.
johan derksen is ook NEC supporter maar daar merk je het echt niet aan, kzie hem al zitten, "ja morgen komt ajax naar de goffert maar denk dat NEC ze van de mat gaan vegen met 4-0, want het is mijn club en ze zijn gewoon de beste"
zet eens je normale bril op of heb je eigenlijk helemaal niet zo verstand van voetbal en kan je over sommige spelers gewoon een leuk verhaaltje schrijven en houdt het daar mee op?

hehe eindelijk ..

ik vond dr vanaf dag 1 al geen tyfus aan.

volgens mij kan die beter in het gare hanenhok posten , want slaat allemaal toch nergens op :D

c'mon, zulke stukken kunnen schrijven en dan niet bij machte zijn om enige objectiviteit te schijnen op hetgeen je zo bezighoudt!?

Deze kerel loopt gewoon te dollen, IMO slaagt hij glorieus, en enkelen gaan er als een soort bonus nog serieus tegenin.

Een ding is zeker, volgend jaar pakt ajax de wereldbeker!! :thumbs:

Laatst bewerkt:
ZoutZak zei:
c'mon, zulke stukken kunnen schrijven en dan niet bij machte zijn om enige objectiviteit te schijnen op hetgeen je zo bezighoudt!?

Deze kerel loopt gewoon te dollen, IMO slaagt hij glorieus, en enkelen gaan er als een soort bonus nog serieus tegenin.

Een ding is zeker, volgend jaar pakt ajax de wereldbeker!! :thumbs:

zie ik nou dat jij uit rotterdam komt ???

Laatst bewerkt:
Just kidding bro. Al moet ik zeggen dat ik niet veel waarde hect aan de diverse 'lijstjes'. Rotterdam is een prima stad, en EUR dito universiteit.

Die hetze rond supporters vind ik onzin, zit vaak genoeg in enkele cafeetjes in Rdam (luidruchtig) ajax te supporteren, en zo zijn er meerden. Oke, niet in elk cafe :D.

BTW welke gek gaat er vrijwillig in Brabant wonen!? :eek:

Back
Naar boven