MuscleMeat

Nieuws Betrapte moslim valt tv-ploeg aan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

cutler

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 mei 2007
Berichten
3.825
Waardering
77
Lengte
2m30
Massa
40kg
Vetpercentage
50%
Een Australische moslim heeft een televisieploeg aangevallen die hem vragen wilde stellen over zijn harem. De man heeft een onbekend aantal vrouwen, vier kinderen en drie huizen. Hij zou de belastingbetaler voor duizenden dollars hebben opgelicht om in zijn riante levensstijl te kunnen voorzien.

Mohammed staat al jarenlang geregistreerd als invalide en ontvangt een WAO-uitkering. Tijdens de confrontatie met journalisten bleek hij plotseling genezen. Of dat betekent dat hij nu ook weer netjes voor zijn geld gaat werken, moet blijken.
http://www.liveleak.com/view?i=b14_1215782328

bron: http://www.spitsnieuws.nl/archives/video/2008/07/betrapte_moslim_valt_tvploeg_a.html

vuile profiteur. en zo zitten er in dit land ook veel van dit soort profiteurs. deze passen duidelijk niet in een westerse samenleving, dit soort mensen teren op andermans centen.
 
Ik denk dat dit vrij bijzonder is, een moslim die belasting kan ontduiken.

Ik denk juist dat de westerse maatschappij daar juist veel beter in is.
 
Ik denk dat dit vrij bijzonder is, een moslim die belasting kan ontduiken.

Ik denk juist dat de westerse maatschappij daar juist veel beter in is.

ik neem aan dat jij moslim bent? of beschuldig je onder andere jezelf van belastingontduiking en verraad je je medesoorten?

en je ziet onder allochtonen zijn er meer uitkeringstrekkers dan bij autochtonen, en de meeste kunnen zeker wel werken maar zijn te lui, dus dat zijn niet-westerse die daar beter in zijn.
 
Monsterlijk staaltje inductie wederom.
 
Monsterlijk staaltje inductie wederom.

idd laat hem maar eens met bewijzen komen dat westerse goed zijn in belasting ontduiken :roflol:
 
ik neem aan dat jij moslim bent? of beschuldig je onder andere jezelf van belastingontduiking en verraad je je medesoorten?

en je ziet onder allochtonen zijn er meer uitkeringstrekkers dan bij autochtonen, en de meeste kunnen zeker wel werken maar zijn te lui, dus dat zijn niet-westerse die daar beter in zijn.

Ik trek geen conclusies op basis van incidenten, en dat er meer uitkeringstrekkers zijn onder de niet-westerse allochtonen wil ik nog wel zien. Dit heeft overigens niks te maken met mijn afkomst of geloofsovertuiging.
 
vuile profiteur. en zo zitten er in dit land ook veel van dit soort profiteurs. deze passen duidelijk niet in een westerse samenleving, dit soort mensen teren op andermans centen.


Zijn de tokkies ook moslim???
 
hahaha altijd hetzelfde.
 
hoeveelste topic is dit man:D, we begrijpen de boodschap nu wel cutler
 
idd laat hem maar eens met bewijzen komen dat westerse goed zijn in belasting ontduiken :roflol:

Hoe bedoel je? Het is bijv. de nationale sport van België hoor.

???
 
zijn ook genoeg nederlanders die profiteren van deze mooie samenleving hoor
 
Afvoeren naar Guantanamo en enkele weken aan waterboarding onderwerpen zo'n agressieve aap.
 
Back
Naar boven