AndroidHealthClinic

Betrouwbaardheid UG in vergelijking met HG

Bezoekers in dit topic

popopo

Cool Novice
Lid geworden
20 aug 2016
Berichten
34
Waardering
6
Lengte
1m92
Massa
90kg
Hallo, ik vroeg mij af hoe betrouwbaar UG gear is ten opzichte van HG. Je hoort wel eens verhalen over ondergedoseerde middelen en dat underground labs niet steriel werken etc. Maar in hoeverre is dit allemaal waar? Kan je er vanuitgaan dat als je een vial testosteron cypionate koopt bij een van de betere UG labs (zal geen merknamen noemen) dat je dan krijgt waar je voor betaald? Is de dosis daadwerkelijk 250mg/ml of wijkt dit nog wel eens af? En zo ja, hoe veel zal het schelen? En hoe groot is het risico dat er in zo'n vial eventuele schadelijke stoffen zitten bijvoorbeeld? Het lijkt mij dat als de kwaliteit zo slecht was de ugl producten niet zo populair zouden zijn op dit forum en dat niemand het meer koopt. Hoe zit het echt? Misschien een domme vraag, maar kan hier weinig over vinden.
 
Ze zullen vast wel wat sjoemelen. Maar als je het zelf niet produceert kan je hier weinig over zeggen. HG is gewoon een zekerheid. UG is altijd maar een gok ze kunnen wel een "test sturen" maar ook die kan fake zijn.
 
Zelfs serum test of een igf test laten doen ben je er zeker van kost je eenmalig paar tientjes
 
Hallo, ik vroeg mij af hoe betrouwbaar UG gear is ten opzichte van HG. Je hoort wel eens verhalen over ondergedoseerde middelen en dat underground labs niet steriel werken etc. Maar in hoeverre is dit allemaal waar? Kan je er vanuitgaan dat als je een vial testosteron cypionate koopt bij een van de betere UG labs (zal geen merknamen noemen) dat je dan krijgt waar je voor betaald? Is de dosis daadwerkelijk 250mg/ml of wijkt dit nog wel eens af? En zo ja, hoe veel zal het schelen? En hoe groot is het risico dat er in zo'n vial eventuele schadelijke stoffen zitten bijvoorbeeld? Het lijkt mij dat als de kwaliteit zo slecht was de ugl producten niet zo populair zouden zijn op dit forum en dat niemand het meer koopt. Hoe zit het echt? Misschien een domme vraag, maar kan hier weinig over vinden.
En toch zie je elke paar maanden ineens merken niet meer verschijnen en zie je ineens nieuwe merken voorbij komen. Meestal blijken dit dan van dezelfde maker(s) te zijn als de vorige.

Schadelijke stoffen zal wel meevallen. Onderdosering zie je heel erg veel, of dat er andere AAS stoffen in zitten dan wat er op de label staat. Het blijft nu eenmaal hit and miss.
 
Zolang je HG kan krijgen en daar het extra geld voor wil betalen lijkt mij de keuze simpel :lol: Denk dat iedereen hier een voorkeur voor HG zou hebben, echter is UG makkelijker en goedkoper te verkrijgen. Er zijn echt wel een paar UG merken met goede reputatie / kwaliteit van producten.
 
Betrouwbare dealer kan helpen.
 
Betrouwbare dealer kan helpen.
Dat vind ik een vreemde redenering. Een dealer heeft 0,0 invloed op kwaliteit van de gear, enkel op de service rondom de aankoop. Daarbij is deze NOOIT onafhankelijk, hij verdient er namelijk z’n centjes mee en aan het einde van de dag is het voor alle dealers dan ook gelijk: hoe meer je kan verkopen hoe beter.
Ik zou dan ook niemand adviseren om af te gaan op wat een dealer zegt...
 
Dat vind ik een vreemde redenering. Een dealer heeft 0,0 invloed op kwaliteit van de gear, enkel op de service rondom de aankoop. Daarbij is deze NOOIT onafhankelijk, hij verdient er namelijk z’n centjes mee en aan het einde van de dag is het voor alle dealers dan ook gelijk: hoe meer je kan verkopen hoe beter.
Ik zou dan ook niemand adviseren om af te gaan op wat een dealer zegt...
Of wat iemand in de echt/nep sectie zegt. Of wat iemand via PB zegt lol :roflol:
 
Dat vind ik een vreemde redenering. Een dealer heeft 0,0 invloed op kwaliteit van de gear, enkel op de service rondom de aankoop. Daarbij is deze NOOIT onafhankelijk, hij verdient er namelijk z’n centjes mee en aan het einde van de dag is het voor alle dealers dan ook gelijk: hoe meer je kan verkopen hoe beter.
Ik zou dan ook niemand adviseren om af te gaan op wat een dealer zegt...

Ik zeg ook niet op elke dealer. Als je in je omgeving mensen kent die al langer in contact staan met die dealer, dan lijkt me dat al iets betrouwbaarder.
 
Ik zeg ook niet op elke dealer. Als je in je omgeving mensen kent die al langer in contact staan met die dealer, dan lijkt me dat al iets betrouwbaarder.
Maar het heeft toch niks te maken dan met de verschillen in kwaliteit tussen UG en HG?
 
Reputabele merken en inderdaad laten serumtesten.
Niet uitgaan van mensen die geld op je willen verdienen.
 
Bedankt voor alle reacties. Bloedonderzoek ga ik zeker doen en mijn huisarts doet daar gelukkig niet moeilijk over dus dat scheelt. Ik hou 't voorlopig bij UG. Beter een echt UG dan een neppe HG lijkt mij.
 
Sommige UG merken zijn lichtjes overgedoseerd. Het is dus niet allemaal kommer en kwel. Bij medicijnen heeft HG wel m'n voorkeur. (T3, Nolvadex, Clomid, etc.)
 
Sommige UG merken zijn lichtjes overgedoseerd. Het is dus niet allemaal kommer en kwel. Bij medicijnen heeft HG wel m'n voorkeur. (T3, Nolvadex, Clomid, etc.

Inderdaad bepaalde producten zijn makkelijk HG te verkrijgen. Maar AAS in het algemeen is UGL gewoon de beste keus.

Ga op een buitenlands forum (MESO RX) en kijk even rond. Daar mogen merken gewoon besproken worden.

Laatst was er een topic over dit forum (waarschijnlijk door een lid van hier geplaatst) en ze lachten ons gewoon uit dat we niet openlijk mochten discussiëren over merken.

Maar ja, een paar hele grote UGL’s zitten daar ook gewoon op het forum zoals XXL Nutrition zijn eigen topic heeft.
 
Inderdaad bepaalde producten zijn makkelijk HG te verkrijgen. Maar AAS in het algemeen is UGL gewoon de beste keus.

Ga op een buitenlands forum (MESO RX) en kijk even rond. Daar mogen merken gewoon besproken worden.

Laatst was er een topic over dit forum (waarschijnlijk door een lid van hier geplaatst) en ze lachten ons gewoon uit dat we niet openlijk mochten discussiëren over merken.

Maar ja, een paar hele grote UGL’s zitten daar ook gewoon op het forum zoals XXL Nutrition zijn eigen topic heeft.
In dat soort situaties zijn de UGL's vaak ook een boardsponsor. Ook daar komen belangen bij kijken uiteindelijk. Ook daar worden merken afgekraakt wanneer het geen sponsors zijn.
 
Laatst was er een topic over dit forum (waarschijnlijk door een lid van hier geplaatst) en ze lachten ons gewoon uit dat we niet openlijk mochten discussiëren over merken.
Op DBB zou je gewoon heel veel bias/spam krijgen van dealers die hun merken in een goed licht willen plaatsen. (terwijl ze misschien bagger zijn)
 
Back
Naar boven