Fitness Seller

Betweters op je werk

Bezoekers in dit topic

als ik dit zo lees weet ik het zeker: ik ben een fantastische baas.
 
Stront zakt altijd omlaag en nooit omhoog. Je bent ondergeschikte en gaat het in je eentje altijd wel afleggen. Tenzij men al weet dat zuurtje een zure pruim heeft.
 
vooroordelen <-> nadelen

hehe :D
 
Hehe nergens last van.

Werken hier maar in totaal met 6 mannen en 1 dame op kantoor. Dame werkt maar 2,5 dag, 1 collega net als mij fulltime en de rest werkt 75% op de weg 25% op kantoor.

Ik doe wat de rest niet kan, dus kunnen mij niet corrigeren of verbeteren.
Ik heb dus de machtspositie. Best prettig.

Maar de leeftijd ligt ook best laag hier. Allemaal rond de 30-35 jaar.
Dus erg chille omgeving om relaxt te werken:D

Kan ook niet tegen orders en gekanker van anderen dus snap je situatie wel:)
 
Er was al eens een topic over vooroordelen dit topic wordt net zoiets echter gaat het dan over vooroordelen en veelal nadelen op het werk.

Na een tijdje via allerlei uitzendbureau's te hebben gewerkt omdat ik verhuist was naar een ander deel van het land zonder dat ik een baan had in de omgeving.
Was het na ruim een jaar van allerlei klusjes van enkele dagen, enkele weken of als oproepkracht afgelopen en vond ik voor mezelf dat ik meer behoefte had aan zekerheid.
Ik heb bepaalde doelen in mijn leven en daarvoor is zekerheid nodig.
Nadat de economie aantrok en de vacatures in de kranten als paddestoelen uit de grond vlogen en er gesolliciteerd werd naar allerlei functies ( het werk maakt mij veelal niet uit, mits het correct betaald, vrij normale uren en een normale werkgever )
werd ik op een dag getipt over een bedrijf dat mensen zocht om te werken voor hun.

Aangezien ik 4 sollicitaties de deur uit had en ik voor 1 goede hoop had om daar aan de slag te kunnen ( meerdere gesprekken ) kreeg ik bij het bedrijf waar ik getipt werd uit het niets een gouden kans namelijk een contract voor bepaalde tijd.
Na de inwerk periode en je collega's beter leren kennen beviel het werk mij wel en zag ik het wel aardig zitten.
Het is niet al te gek werk ( ik heb ergere baantjes gehad ) en qua loon mag ik niet klagen.
Echter mijn chef is een vrouw ( althans ze schijnt een k*t te hebben en vast ook tieten en aan haar stem te horen is ze een vrouw maar met de hormonen van tegenwoordig twijfel ik )
Van ons wordt verwacht om op klokslag 9 uur op de werkplek aanwezig te zijn, terwijl de chef die mij alles uit ging leggen op de eerste dag vertelde dat je ingeklokt moet zijn om 9 uur ( hier kom ik later nog op terug )

Mijn chef laten we haar Zuurtje noemen komt over negenen binnen wandelen en dan begint de ellende.
Op alles en iedereen heeft ze commentaar, niks is goed en ze heeft altijd gelijk ( typisch vrouwen :D)
De laatste tijd begint ze ook vaker naar mij toe te zeuren en tot voor kort negeerde ik haar gewoon.
Ik zei niks terug of liep naar een andere collega en ging haar staan uitlachen:cool:
Aangezien we de hele spullen optillen variërend van een paar honderd gram tot enkele kilo's ( nee ik doe niet in drugs stanka ) sta je veelal verkeerd te tillen.
Echt tijd om goed te tillen is er niet aangezien je een bepaald gemiddelde moet halen ( slavernij ) dus iedereen staat met een bolle rug te hijsen.
Van de week zou ik iets pakken van de grond en toen schoot het in mijn onderrug.

Aangezien ik niet zomaar vrij neem i.v.m ziekte en ik wel wat zie in een contractverlenging blijf ik niet zo maar thuis.
Dus gaf ik aan dat mijn gemiddelde crap zou wezen en bij afwezigheid van Zuurtje vertelde de vervangende chef doe maar rustig aan.
De dag erop was Zuurtje weer terug en daar begon het gezeik "je gemiddelde is te laag" "het is dramatisch" en het leukste was nog de ongemakken van mijn rug kwamen door mijn frequente bezoeken aan de sportschool en daarmee was voor haar de kous af althans dat dacht zij.
Aangezien ik al te lang mijn mond dicht hield was het nu tijd voor een complete annihilatie ( mortal kombat "finnissssssh her" ) en trok ik mijn stoute schoenen aan.
Het gevolg was dat ik een kwartier later op kantoor moest komen voor een babbeltje:D
De dag erop besloot ik om hoe erg het ook zou worden met het gevoel in mijn rug ( als ik vooroverboog was het alsof ik een knie in mijn rug kreeg ) ditmaal geen pijnstillers te nemen en gewoon "rustig" door te werken.

Na een uur was het al helemaal mis qua pijn en gezanik en na Zuurtje een paar keer op haar nummer gezet te hebben was het voor mij over.
Aangezien het kantoor al naar huis was en de direct leidinggevende van Zuurtje er niet was kon ik vrijdag niet op gesprek komen om mijn beklag te doen over de houding en vooral de denigrerende houding van Zuurtje.
Dit doe ik dus morgen ( de pijn in mijn rug is nog niet over, maar ik ga wel gewoon werken ) over een paar maand loopt mijn contract af en visioenen van staand schijten met de bril omhoog kwamen al bij mij op evenals een boodschap in de wasbak.
Ik ga mijn hele verhaal vertellen en ik zie dan wel wat er gaat gebeuren, maar gezien de aard van Zuurtje zal ik het onderspit wel gaan delven, maar als ik ga dan ga ik wel strijdend ten onder ( en dat betekent niet dat ik haar anaal ga vernederen want straks valt mijn pietje er af )

Iemand ooit iets soortgelijks meegemaakt?

Damn, ik zou toch zeker voor de optie Anaal vernederen gaan al dan niet met eigen derde been dan wel met hulpmiddellen.
 
ik haat haat haat haat haat, heb ik al HAAAAAAAAAAAAAAAAT gezegd haaaaaaaat werken !!! but i do love all the dbbertjes who give me karma??? :D:D
 
Er ......



Iemand ooit iets soortgelijks meegemaakt?

Ja, je kunt het er goed mee vergelijken. Alleen speelde het op een ander niveau. Je vertelt over negeren, directe kritiek als: 'he, je gemiddelde is te laag', en dit was niet het geval in mijn situatie.

-Wat heb ik hier van geleerd. Ten eerste wees altijd correct, hoe erg de situatie ook is en hoe venederend het soms kan voelen.
En ten tweede; onthoud wat voor aanwist je voor het bedrijf bent. Merk deze aspecten op en zo snel mogelijk. Zeker omdat de situatie zijn einde al heeft genadeerd.

Dus maak je je goede wilskracht kenbaar en wat voor een aanwist jij bent voor het bedrijf. Dit kan op alle soorten manieren. Elleboogwerk is wel een vervelende manieren, maar zeer effectief; Dus wees zo zakelijk, dat je geen enkel prive element betrekt bij je zakelijke onderhandelingen. En het maken van slachtoffers is wel het meest vervelend.
Een ander veel gebruikte manier is de correct aanvaardbare. Deze gebruik ik zelf altijd. Hier zul je veel bij moeten communiceren en zoveel mogelijk van deze communicatie op papier terug moeten worden gezien. Zoals een afspraak bij de dokter en wat de dokter heef vastgesteld of heeft geadviseerd.

Uiteindelijk heb je een jaar contract. In dit contract kunnen verschillende dingen staan als: -Opzegtermijn aan de werkgever kant. -Op welke manieren wordt het contract verlengd. Etc.

Succes iedergeval
 
Inmiddels aangepast werkt :D
En zeer binnenkort een gesprek met zuurtje en haar leidinggevende enig rondvraag bij collega's leerde mij dat er diverse mensen al op gesprek zijn geweest voordat ik er kwam en er was iemand die al had gezegd dat als ze niet op zou passen dan zou ze tikken krijgen.
Alle mensen die op gesprek zijn geweest werken er nog steeds.
Gezien de regelgeving werkt alles tot nu toe in mijn voordeel omdat ze amper mensen kunnen krijgen vanwege hun handelen.
Het toppunt was gisteren toen een collega met een enorm opgezwollen hand de kantine binnenkwam.
Door de leiding werd dit afgedaan als aanstellerij!
Iedereen die mij nu kent binnen het bedrijf kent het verhaal en staan achter mij.
Maar waarschuwen mij al dat deze tante aardig slinks is dan mag ze haar borst nat maken want ik ben dat namelijk ook.
 
Is te begrijpen. Ik heb ook een hekel aan mensen die je orders geven en de hele tijd achter je aanzitten, terwijl ze zelf niks uitvoeren.
 
Back
Naar boven