MuscleMeat

Beveiliger - heeft iemand tips of advies? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rich1337

Cool Novice
Lid geworden
8 feb 2015
Berichten
99
Waardering
6
Lengte
1m71
Massa
63kg
Hey ik was altijd al geinteresseerd in beveiliger, weet dus wel al een beetje wat het inhoud. Maar blijkbaar heb ik te min levenservaring om met een opleiding eraan te beginnen.

Het heeft me aan het denken gezet en ik wil dus meer levenservaring krijgen, ook beter sociaal zijn. mijn vraag is zijn er op Dbb mensen die beveiliger zijn of een opleiding volgen, en hoe ze het precies hebben gedaan?

Ik denk dat ik zelf wel in de goede richting ben. ben meer buiten ik ga meer met mensen om, ik doe al een paar maanden aan fitness waardoor ik zelf best wel ben gegroeit lichaamenlijk en mentaal.

Laat me weten als je advies hebt:D
 
Geregistreerd staan op DBB is voldoende om beveiliger te worden.
 
Hey ik was altijd al geinteresseerd in beveiliger, weet dus wel al een beetje wat het inhoud. Maar blijkbaar heb ik te min levenservaring om met een opleiding eraan te beginnen. Het heeft me aan het denken gezet en ik wil dus meer levenservaring krijgen, ook beter sociaal zijn. mijn vraag is zijn er op Dbb mensen die beveiliger zijn of een opleiding volgen, en hoe ze het precies hebben gedaan? Ik denk dat ik zelf wel in de goede richting ben. ben meer buiten ik ga meer met mensen om, ik doe al een paar maanden aan fitness waardoor ik zelf best wel ben gegroeit lichaamenlijk en mentaal. Laat me weten als je advies hebt:D
Je hebt bijna altijd je rijbewijs nodig voor je je opleiding mag beginnen jobs in de beveiliging zijn moeilijk te vinden onder 21.
Een paar kg extra kan ook geen kwaad ;)

---------- Toegevoegd om 12:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:53 ----------

Het komt daarom vaak voor dat de sector persoonsbeveiliging voornamelijk bestaat uit ex militairen. http://bodyguardworden.wordpress.com/2014/10/10/persoonsbeveiliger-worden/ Misschien bij het leger of de politie gaan?
Als je bij politie gaat mag je achteraf 5jaar geen job
Doen als beveiligings agent
 
Ok, ben niet op de hoogte van die regels in NL.

Dan zul je bij een motoclub moeten gaan :D en daar president worden
 
Heb zelf de opleiding in 2011 gedaan en 3 jaar gewerkt als beveiliger.

Opleiding was interessant en het werk ook. Heb gewerkt als mobiel surveillant, evenementenbeveiliger en object beveiliger.

Ik ben uit het vak gegroeid omdat ik zelf helemaal niets meer heb met de werk-en denkwijze binnen geüniformeerde beroepen. Ben nu graag vrij en mijn doen en laten. Ook komt daar bij dat ik het idee kreeg dat ik onder mijn niveau aan het werk was. (Collega's zijn niet altijd de slimste, bazen die over je heen walsen etc.)

Verder ben je ook vrijwel altijd aan het werk als anderen vrij zijn, en daarnaast zijn veel beveiligingsbedrijven stinkerds die je maar o zo graag 60 uur per week in plannen.

Dus mijn conclusie: Het werk zelf is ontzettend leuk mits je geïnteresseerd bent in de werkwijze van geüniformeerde beroepen. Echter moet je wel rekening houden dat je sociale leven er wel flink onder lijdt.

Daarnaast is het nooit verkeerd om een opleiding te volgen! Je leert er op sociaal gebied redelijk veel van! :)
 
Waarom niet de HTVP opleiding doen als je 17 bent. Of als je soon 18 word naar de politie. Beveiliging is saaier maar kan wel meer verdienen als je goed zit.
 
Ok, ben niet op de hoogte van die regels in NL. Dan zul je bij een motoclub moeten gaan :D en daar president worden
Ben Belg he :P daar moet je rijbewijs hebben ook voor je opleiding
 
Werk wel eens als evenementenbeveiliger. Dat is gewoon een korte cursus waarna je een beetje op festivals rond kan lopen
 
Werk wel eens als evenementenbeveiliger. Dat is gewoon een korte cursus waarna je een beetje GRATIS EN BETAALD op festivals rond kan lopen

Just saying
 
Oke goeie info thx iedereen :)
 


Als je goed bent en geluk hebt ja


Wanneer je begint is het meer bij hekken staan. Als je geluk hebt nog bij een podium. Heb ook wel eens festivals gezien waarbij je bij een hek staat waar de hele dag niemand komt.
 
Heb de beveiligings opleiding afgerond pas geleden nog. Evenement beveiliging is voornamelijk voor de 10 weekse opleiding hebben gedaan en mocht je de volledige opleiding gedaan hebben en je kiest voor evenement beveiliging weet wel dat het veel minder betaalt als bijvoorbeeld de mobiele surveillance of de objectbeveiliging ( en als je de volledige opleiding hebt afgerond word je ook zelden op de plekken gezet waar niks te beleven valt, daar hebben ze de 10 weekse opleiding mensen voor )

Reken er op dat je veel tijd alleen besteed of met zijn tweeën ( mobiele en object ) en dat het over het algemeen erg saai is aangezien er zelden wat gebeurt en als het erop aankomt besteed je het over aan de politie je mag bijzonder weinig.
 
Back
Naar boven