AndroidHealthClinic

Bevel genegeerd -WOEDEND (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

El Comandante

Massive Warrior
15 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2003
Berichten
20.935
Waardering
13
Sta ik nét 3 minuten in m'n extra lange shift, wat denk je staat er zo'n k*tBrabo met z'n Opel op een plek voor ambulances. Ik dirigeer 'em d'r vandaan en meneer wil snel vertrekken. Wil daarom even tégen het verkeer in de oprit afrijden, met kans een ambulance tegen te komen.

Ik gebaar hem om te draaien en via de uitgang eruit te rijden. Hij doet net alsof ie wil omdraaien en doet z'n raampje open en mauwt in dat k*taccent 'maaag meneeeg, iedegéééén dot dat!' 'Niks mee te maken' zeg ik nog, omdraaien nu want als er een ambulance aankomt draait u op voor schade + een boete wegens belemmering van hulpdienst met patient aan boord!'.

En hop, onze roodharige Brabo geeft gas en smeert 'em alsnog tegen het verkeer in. Wat jámmer dat ik niet voor z'n auto stond maar ernaast. Anders had ie het nooit geporbeerd de vuile rothond. Rázend ben ik! :mad: :mad: :mad: :mad:
 
Altijd hetzelfde met die Brabo's, provincie afknippen en aan Belgie cadeau doen. Had je niet zijn auto aan de bumper kunnen optillen zodat ie niet kon wegrijden :D

Hoe lang moet je nog in je shift?
 
relax man.

als je je op moet gaan winden over alle sukkels op deze planeet heb je tijd tekort... hij is van de plek weg, je hebt je taak gedaan... ga wat eten ofzo :)
 
Voor het eerst dat iemand geen gehoor egeft aan instructies.

En danm moet het net een Brabo zijn. Teeerring wat zal bench lachen :roflol:

(Ik kan weer lachen)
 
DBC01 zei:
Voor het eerst dat iemand geen gehoor egeft aan instructies.

En danm moet het net een Brabo zijn. Teeerring wat zal bench lachen :roflol:

(Ik kan weer lachen)

Nog een roodharige ook! Opknopen! :eek:
 
denk aan je bloeddruk opoe!
 
NIKS TEGEN BRABO`S HE!! :mad:

Het is het gezelligste volk wat er is.....
 
:mad: Niks tegen brabo's he!!!
 
wat een aso zeg
wat voor werk doe je btw?
 
MightyDuck zei:
Nog een roodharige ook! Opknopen! :eek:

Dan zouden we anorexiapatienten ook weer op moeten hangen, middels de test met de 'Heksenwaag'. De Heksenwaag was een weegschaal die een minimum liet zien van 45kg. Zat je daaronder als vrouw dan was je een heks want heksen wogen weinig om op die steel te kunnen vliegen.
Dus werden ze opgehangen.

Zo ook de roodharigen. Die waren 'van den duivel'. Dus op de brandtspael ermee. Als ik je vertel dat deze rooie was gekleed in een Schotse kilt en een petje geloof je me dan nog? :eek: EERLIJK waar!
 
Peoples zei:
NIKS TEGEN BRABO`S HE!! :mad:

Het is het gezelligste volk wat er is.....


Dat bleek. Even spookrijden, is dat een onderdeel van jullie Bourgondische levensstijl? :roflol:
 
DBC01 zei:
Dan zouden we anorexiapatienten ook weer op moeten hangen, middels de test met de 'Heksenwaag'. De Heksenwaag was een weegschaal die een minimum liet zien van 45kg. Zat je daaronder als vrouw dan was je een heks want heksen wogen weinig om op die steel te kunnen vliegen.
Dus werden ze opgehangen.

Zo ook de roodharigen. Die waren 'van den duivel'. Dus op de brandtspael ermee. Als ik je vertel dat deze rooie was gekleed in een Schotse kilt en een petje geloof je me dan nog? :eek: EERLIJK waar!

Dat is alvast zijn Carnavals outfitt.... nou en!!! :D
 
DBC01 zei:
Dat bleek. Even spookrijden, is dat een onderdeel van jullie Bourgondische levensstijl? :roflol:

Ja, dat heet in Brabant: Spoakrieden.....
Goed voor de adrenaline.... :D
 
DBC01 zei:
Zo ook de roodharigen. Die waren 'van den duivel'. Dus op de brandtspael ermee. Als ik je vertel dat deze rooie was gekleed in een Schotse kilt en een petje geloof je me dan nog? :eek: EERLIJK waar!

Zeker dat het een brabander was en geen rossige Roy? Zo'n rooie Schotse highlander :scratch:
 
Irritant koppie erop. Die had ik 't...Na la maar :D
 
MightyDuck zei:
Zeker dat het een brabander was en geen rossige Roy? Zo'n rooie Schotse highlander :scratch:

Met een r als een g? Neeeee! :D
 
Spring op je fiets en erachteraan kerel!

Go get the bastard! :thumbup:
 
HAHA als iemand mij een bevel geeft lach ik hem ook uit. NIEMAND geeft Brabo's bevelen, duidelijk?
 
Z'n familie ligt hier ergens dus wacht maar, we pakken ze wel :cool:







:roflol:
 
Back
Naar boven