Fitness Seller

Bevel genegeerd -WOEDEND

Bezoekers in dit topic

delguy zei:
Wij moeten hier geen kaaskoppen :wave:


Word je trouwens niet enorm uitgelachen met dat hollandse accent van je?

Als je hier als een hollander praat denken ze dat je nicht of kakker bent :roflol:

:mad: :mad: :mad:
 
Ban alle brabanders en belgen :thumbup:
 
benchMarc zei:
Ach ze verstaan het verrekkes goed. Altijd moet er maar gefokt worden op dat brabants. Achja, maakt niet uit, gelukkig heeft brabant gemiddeld het hoogste IQ.

:roflol:

Als je de waarheid vertelt stond er onlangs in een landelijk gehouden onderzoek dat het landelijk laagste IQ in Brabant lag, en tevens het hoogste percentage mensen met overgewicht en analfabeten. Feiten die niet op jou slaan bench, maar wel op Brabant in z'n geheel afgezet tegen de rest van Nederland.
 
Ik begrijp eerlijk gezegd niet wat er nou zo spectaculair aan dit verhaal is? Domme gasten als dat kom ik dagelijks tegen, je leert er mee leven.
 
koetje zei:
het enige wat een beveiliger mag doen is iemand erop wijzen dat het niet mag .

gaat die persoon in overtreding moet hij desnoods de politie inlichten en verder zijn handjes in zijn zakken houden en het mondje dichthouden

Op sommige plaatsen gaat het er iets anders aan toe lieverd, denk aan doorgedraaide patienten die de zaak in elkaar aan het timmeren zijn of dreigen met een broodmes. Maar goed, je kunt niet alles weten :cool:
 
DBC01 zei:
Op sommige plaatsen gaat het er iets anders aan toe lieverd, denk aan doorgedraaide patienten die de zaak in elkaar aan het timmeren zijn of dreigen met een broodmes. Maar goed, je kunt niet alles weten :cool:

in geval van heirkracht is dit mogelijk ja maar in dit geval spreekt men van dwang !

Er is sprake van dwang vanaf het ogenblik dat de bewakingsagent de bedoeling heeft het gedrag van de medeburger te sturen, te beheersen, te beperken of te verhinderen, hiermee ingaand tegen diens vrije wil. Dwang wordt bij uitstek aan vertegenwoordigers van het openbaar gezag voorbehouden. Een bewakingsagent mag in de uitoefening van zijn activiteiten dus geen dwang gebruiken. Zo bepaalt de wet bijvoorbeeld dat niemand zonder zijn uitdrukkelijke toestemming te hebben gegeven door een bewakingsagent mag worden bewaakt of beschermd.
 
koetje zei:
in geval van heirkracht is dit mogelijk ja maar in dit geval spreekt men van dwang !

Er is sprake van dwang vanaf het ogenblik dat de bewakingsagent de bedoeling heeft het gedrag van de medeburger te sturen, te beheersen, te beperken of te verhinderen, hiermee ingaand tegen diens vrije wil. Dwang wordt bij uitstek aan vertegenwoordigers van het openbaar gezag voorbehouden. Een bewakingsagent mag in de uitoefening van zijn activiteiten dus geen dwang gebruiken. Zo bepaalt de wet bijvoorbeeld dat niemand zonder zijn uitdrukkelijke toestemming te hebben gegeven door een bewakingsagent mag worden bewaakt of beschermd.

Helaas lieverd, op mijn werkplek gelden aangepaste regels met de welwillende instemming van de plaatselijke ordehandhaving. :hello:
 
DBC01 zei:
Helaas lieverd, op mijn werkplek gelden aangepaste regels met de welwillende instemming van de plaatselijke ordehandhaving. :hello:

De bewaker kan en mag zeker geen geweld gebruiken. Zo iemand met geweld moet verwijderd worden, dient dit te gebeuren door de politiediensten. Zij zullen oordelen of dit ook noodzakelijk is.

toestemming van de ordehandhaving dikke onzin !!!
een bewaker mag niets anders doen dan iemand staande houden als die persoon dat niet doet uit vrije wil ! dan moet jij je handjes thuishouden

zo is het ! maar een cowboy als jij vol testosteron maakt natuurlijk zijn eigen wetten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Valt me van je tegen Koetje dat je hier niet van op de hoogte bent.

Zoals gezegd ik bedenk m'n eigen wetten niet, misschien zou je vragen kunnen stellen i.p.v. er zo stellig tegenin te gaan. Je gaat namelijk in tegen een bewakingssysteem dat al jaren i.s.m. met plaatselijke politiediensten loopt. Je loopt dus iets te ontkennen wat gewoon gemeengoed is, althans, in Nederland, in sommige bedrijfstakken.

Ik had iets meer kennis van je verwacht. Als je die niet in huis hebt, begin dan niet over cowboy Henk maar verrijk je kennis met vragen.
 
DBC01 zei:
Ik had iets meer kennis van je verwacht. Als je die niet in huis hebt, begin dan niet over cowboy Henk maar verrijk je kennis met vragen.

Albert doet een BigCat'je :thumbup:
 
Tuttut ik ben de tovenaar niet!

Ik vermoedde slechts dat Koetje met z'n opleiding en relevante ervaring wel wist dat bedrijfstakken als horeca en verpleging aparte protocollen hebben maar da's dus niet zo. jJe hoeft niet meteen te zeggen 'dat is DUS niet zo, je kunt ook vragen 'leg dat es uit, hoe gaat dat in z'n werk'.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Heeeheeee kon je niet langer wachten die pic te posten, zet er wel even auteursrechten bij plagiaatpleger :roflol:

Het is op zich logisch dat er andere regels gelden wanneer er een proleet in de weg loopt bij hulpdiensten of een ongewapende mafketel mensen letsel toe dreigt te brengen in een openbare gelegenheid dan wanneer je als ongewapend bewaker een gewapende crimineel ziet insluipen in een bedrijfspand, uiteraard.

Maar neem ons niet kwalijk je had er even bij kunnen zeggen dat het "aan het soort securitywerkzaamheden ligt welke maatregelen je geoorloofd bent te nemen".

Dus kinders, geen stennis maken samen :)
 
MightyDuck zei:
Heeeheeee kon je niet langer wachten die pic te posten, zet er wel even auteursrechten bij plagiaatpleger :roflol:

Het is op zich logisch dat er andere regels gelden wanneer er een proleet in de weg loopt bij hulpdiensten of een ongewapende mafketel mensen letsel toe dreigt te brengen in een openbare gelegenheid dan wanneer je als ongewapend bewaker een gewapende crimineel ziet insluipen in een bedrijfspand, uiteraard.

Maar neem ons niet kwalijk je had er even bij kunnen zeggen dat het "aan het soort securitywerkzaamheden ligt welke maatregelen je geoorloofd bent te nemen".

Dus kinders, geen stennis maken samen :)

dbc wacht mss liever tot iemand wat zegt om hem daarna de grond in te kunnen boren :rolleyes:


(ik heb niets tegen je dbc we verschillen gewoon van mening)
 
MightyDuck zei:
Heeeheeee kon je niet langer wachten die pic te posten, zet er wel even auteursrechten bij plagiaatpleger :roflol:

Het is op zich logisch dat er andere regels gelden wanneer er een proleet in de weg loopt bij hulpdiensten of een ongewapende mafketel mensen letsel toe dreigt te brengen in een openbare gelegenheid dan wanneer je als ongewapend bewaker een gewapende crimineel ziet insluipen in een bedrijfspand, uiteraard.

Maar neem ons niet kwalijk je had er even bij kunnen zeggen dat het "aan het soort securitywerkzaamheden ligt welke maatregelen je geoorloofd bent te nemen".

Dus kinders, geen stennis maken samen :)
het is altijd grappig om te zien wanneer jij het eigenlijk niet helemaal eens bent met vadertje, maar ondertussen dmv zalvende woorden je rolmodel toch niet wilt afvallen :D
 
boogie zei:
het is altijd grappig om te zien wanneer jij het eigenlijk niet helemaal eens bent met vadertje, maar ondertussen dmv zalvende woorden je rolmodel toch niet wilt afvallen :D

Heerlijk he. Dat heet "slinks zijn".

- ik hou niet van ruzie, zeker niet tussen 2 personen die ik beiden mag
- een nukkige DBC levert een hoop onthoudingen op van allerhande handige zaken bovendien doet opoe dan storend, koe is veel vergevingsgezinder

Heb ik al eens iemand afgevallen overigens, volgens mij doe ik dat nooit. IK zou de vredestichter moeten zijn, niet jij boogie :)
 
Wat je zei van die bewaking, klopt niet. Als je beveiliger bent van het hoogste niveau in België mag je zowel een wapen dragen als iemand arresteren, alleen moet je toch de politie bellen om hem op te pakken en dergelijke.
 
DBC01 zei:
Sta ik nét 3 minuten in m'n extra lange shift, wat denk je staat er zo'n k*tBrabo met z'n Opel op een plek voor ambulances. Ik dirigeer 'em d'r vandaan en meneer wil snel vertrekken. Wil daarom even tégen het verkeer in de oprit afrijden, met kans een ambulance tegen te komen.

ik! :mad: :mad: :mad: :mad:


Dus je geeft die man een aanwijzing en zoals alle brabanders is hij zo vriendelijk om hier prompt op te reageren. Das toch mooi? Bekijk het positief menneke, want nu heeft iedereen de rest van jouw lange shift tegen een chagrijnige rotkop moeten aankijken.
 
De stand van zaken:

Koetje

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


DBC01
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:roflol: Slaap lekker waarde personen :hello:
 
boerenkool zei:
Dus je geeft die man een aanwijzing en zoals alle brabanders is hij zo vriendelijk om hier prompt op te reageren. Das toch mooi? Bekijk het positief menneke, want nu heeft iedereen de rest van jouw lange shift tegen een chagrijnige rotkop moeten aankijken.

:roflol: @MD.

Nee lieverd, 10 minuten rotkop, 30 seconden rapportje verversen en ik zat alweer vrolijk te posten op DBB :D
 
Back
Naar boven