XXL Nutrition

Bevrijdingsfeest Rotterdam gestopt na oproer

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1987_2

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
2 mei 2007
Berichten
4.903
Waardering
42
Lengte
1m92
Massa
94kg
Vetpercentage
12%
Het feest bij de Erasmusbrug in Rotterdam ter ere van Bevrijdingsdag is gisteravond iets voortijdig beëindigd omdat het onrustig was.

De menigte keerde zich tegen 22.00 uur tegen agenten. De politiemensen zagen zich genoodzaakt enkele waarschuwingsschoten in de lucht te lossen. Niemand raakte gewond bij de schermutselingen.

Het muziekfeest begon gistermiddag om 1 uur. Aanvankelijk was het heel gezellig, maar in de loop van de avond werd het wat onrustig. Twee groepen waren agressief naar elkaar en naar anderen toe. Rond 20.00 uur verwijderde de politie een persoon en moest de muziek zachter, zegt een woordvoerder van de politie.

Tegen 10 uur laaide de onrust weer op en ontstond er een vechtpartij. Daarbij zou iemand met een mes gestoken zijn. De politie kwam ter plaatse, maar trof geen gewonde aan. Vanaf dat moment had de menigte het op de agenten gemunt en bekogelde de politiemensen met flessen.

Het was toen meteen afgelopen met het feest. De lichten gingen aan, de muziek uit en de nooduitgangen open. Tegen kwart voor elf was het plein leeg. Het feest zou normaal tot elf uur hebben geduurd.

http://www.youtube.com/watch?v=TTo56ONrlp0
 
Waarom nou weer zo op een feestdag???

Ik kan dat niet begrijpen hoor...
 
Stakkers. Keer je je tegen de politie, waarom?
 
Altijd weer die k*tpolitie :(
 
De politiemensen zagen zich genoodzaakt enkele waarschuwingsschoten in de lucht te lossen. Niemand raakte gewond bij de schermutselingen.

Die kogels moeten toch ergens weer neerkomen???
 
Beter gericht op die gasten schieten, mikken op het hoofd... ruimt lekker op
 
wat een losers. En wat een gebrek aan eer en respect om op zo'n dag te gaan rellen
 
De politiemensen zagen zich genoodzaakt enkele waarschuwingsschoten in de lucht te lossen. Niemand raakte gewond bij de schermutselingen.

Die kogels moeten toch ergens weer neerkomen???

Ja vroeg ik me ook al af, hoe hard die weer naar beneden komen zetten.
 
Kogels die de lucht in geschoten zijn en die terugkeren kunnen niet doden.
 
is het verstandig heel rustig staan te gapen in zo een rel?
 
De kogel zal zijn snelheid verliezen en terugkeren naar de aarde met dezelfde snelheid als dat je hem bv uit een vliegtuig zou droppen? Dus minder snel dan hij afgeschoten wordt! Lijkt me evengoed wel pijnlijk, maar dodelijk..tsja geen idee. Lekker offtopic wel, sorry:o
 
Ach Rotterdam....
 
Hm met koninginnedag was sfeertje ook al grimmige, en in paar uurtjes wel wat vechtpartijtjes gezien. Het kan daar gewoon niet lang goed gaan.
 
Ik zal het dan maar gewoon zeggen: K*tmarokkanen!
 
Goh vanaf 1 uur zuipende jongeren....natuurlijk gaat dat in de avond fout, daar hoef je geen einstein voor te zijn.

Volgende keer gewoon een zwarte Swift neerplanten
 
Makkelijk om achteraf te praten, maar voor mijn gevoel hadden ze het feest om 20:00 gelijk moeten beëindigen. De sfeer was toen al grimmig, en het hing in de lucht dat het uit de hand zou lopen. Toen was het buiten ook nog licht.
Maar uiteraard, jammer dat het zo is gegaan.
 
Back
Naar boven