XXL Nutrition

Bevrijdingsfestival Zwolle 2012

Bezoekers in dit topic

sTiiWaZz

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
4 okt 2011
Berichten
4.114
Waardering
422
Lengte
1m93
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Who's in?

Weet iemand hoe de entree hier aan toe gaat? Ik wil gewoon cheap ass zelf een fles fanta meenemen waar wat bleuberry liqeuer inzit, maar als ik word tegengehouden door mannetje in een geel hesje doe ik dat maar niet.

Iemand met levenservaring die weet hoe dit er aan toe gaat?
Eennaarlaatste trein nemen lijkt me ook wel handig, of zal dit niet nodig zijn i.v.m. de drukte?

Weersvoorspellingen?

bvd, sTiiWaZz
 
Weersvoorspelling is vrij k*t, volgens mij geen regen wel koud.
Vorig jaar in wageningen geweest,jaar ervoor in Zwolle. In zwolle werd er toen blindelings gecontroleerd,waarbij sommige tassen onderzocht en het werd weggegooit. Weet dus niet hoe het er vorig jaar aan toe ging sorry :o.
Een naar laatste trein was toen niet nodig,gingen genoeg mensen van te voren weg. Ligt er natuurlijk wel aan waar je naar toe moet,wij hadden een vrij lange trein :D
 
Ben er een paar keer geweest en dan ging een van onze groep als eerst naar binnen, de anderen gooien de flessen drank over het hek heen. Aangezien entree ook gratis was was het een goede party voor nauwelijks geld. Tassen enzo worden namelijk wel gecontroleerd bij de ingang.
 
Ik werd niet gecontroleerd vorig jaar, maar kwam ook vrij laat binnen, moest overdag werken. Anders flesje "water" met wodka erin meenemen, of zo'n binnenzakflesje en dan gewoon daar mengen met cola
 
Ik werd niet gecontroleerd vorig jaar, maar kwam ook vrij laat binnen, moest overdag werken. Anders flesje "water" met wodka erin meenemen, of zo'n binnenzakflesje en dan gewoon daar mengen met cola

Hoelaat was dat, want ik kom net terug van mijn werk en ben daar om half 6 ongeveer.
 
Ben er een paar keer geweest en dan ging een van onze groep als eerst naar binnen, de anderen gooien de flessen drank over het hek heen. Aangezien entree ook gratis was was het een goede party voor nauwelijks geld. Tassen enzo worden namelijk wel gecontroleerd bij de ingang.

Is dit voor de rest zonder risico's van gepakt worden ofzo?

Ik ga denk ik ook over het hek geen gooien maar als ze je zien denk ik dat je verder van huis bent dan als je het in je tas hebt bij de entree.
 
Tuurlijk is het niet volledig zonder risico, maar het terrein is groot en er wordt nauwelijks opgelet. En het enige dat ze zouden kunnen doen als ze je snappen is je het terrein af zetten. Dan ga je gewoon via een andere kant er weer in.
 
Er stond overal bewaking bij de hekken, binnen en buiten het terrein.
Heb bijna alles toen maar opgedronken en mocht mijn laatste halve liter in een beker meenemen. Mijn blikjes energie mocht ik houden maar mijn axe deo gooide die klootzak weg.

Had ik 8 muntjes voor 20 euro gehaald maar kwam de hele tijd een pik die de barman kende met bier naar mijn vrienden en mij toe lopen om ons te voorzien van gratis drank.

Was tot slot ook nog een VIP en had een privé optreden van Typhoon en kreeg ook nog eens gratis drank daar.

Uiteindelijk mijn 8 muntjes maar weggegeven aan een kerel die helemaal gelukkig was.
Mooie dag gehad, volgend jaar denk ik weer.
 
Al die drukte zorgt alleen voor stress. Dat is nou net datgene dat we niet nodig hebben als bodybuilders! Gaat tegen de logica van het real hardcore bodybuilding in!
 
Al die drukte zorgt alleen voor stress. Dat is nou net datgene dat we niet nodig hebben als bodybuilders! Gaat tegen de logica van het real hardcore bodybuilding in!

wat jij wil
 

Soortgelijke topics

Back
Naar boven