MuscleMeat

Bewakingsagent -/sector werken

Bezoekers in dit topic

6 december

12 december = 2x6

12-6 = 6

666

illumernatty
 
tim-and-eric-mind-blown.gif
 
Zo een droomjob is bewakingsagent nu ook niet hoor, daarom dat er zoveel verloop in die functie is. Wel een voordeel dat er oneindig veel postjes zijn die je kan doen, en er zitten echt wel leuke tussen. De luchthaven is er geen van kan ik al zeggen, maar wel een goede post om in de firma te geraken en ervaring op te doen en achteraf kan je nog van post wisselen of hogerop geraken naargelang je ambities. Ik heb indertijd men opleiding gedaan via VDAB en dan op wat plaatsen gesolliciteerd en van de eerste keer al binnengeraakt, maar na 4 jaar had ik het wel gezien en ben ik andere oorden gaan opzoeken

wat zijn jou negatieve ervaringen?
 
Als je niks nuttigs te vermelden hebt, verlaat dit topic man. Ik had het al vermeld dat ik geen gezeik of getrol wil zien.

Wie ben je dan met wat jij wilt of niet? Zou je grote praatjes maar gewoon voor je houden tjappie.
 
Wie ben je dan met wat jij wilt of niet? Zou je grote praatjes maar gewoon voor je houden tjappie.

Ik snap niet zin ???


Beveiligingswerk lijkt heel leuk, heb toevallig een tijdje terug de opleiding afgerond. Het is niet zo makkelijk als jij het doet voordoen. Het kan veelal saai en eentonig zijn. Ik zou je eerst maar is goed verdiepen in het werk voordat je er zomaar aan begint.
 
TS heeft verder geen vooropleidingen afgemaakt hè, denk eerlijk gezegd niet dat hij hiervoor in aanmerking komt.

Overgelezen. Maar, reden te meer om het af te maken. Hij is nog maar 19, nog tijd zat.
 
OPie im gonna bring you some bad news, you re going to have a bad time
Bij een stage waar ik liep stond elke dag 1 bewaker bij de de ingang die op de helft van de dag afwisselde met een andere beveiliger. Omdat ik stagiair was en ook veel met ze omging en altijd de hele dag zag wist ik wel wat ze moesten doen; stil staan paar uur. En ze moeten observeren/in de gaten houden natuurlijk en af toe even het gebouw rondlopen.

Als je de hele dag stil moet staan en je mag bijna niks doen/zeggen ga je heel snel dood vervelen. Dat lichaampje showen kan je wel vergeten en is dan niet zo leuk meer. Dat lijkt leuk maar ga je echt geen voldoening uithalen. Misschien paar weekjes. Als je in die sector gaat werken moet je echt een functie hebben waar je veel mag lopen en afwisseling hebt.

Maar het is jouw beslissing.

edit: Denk als je iets met je fysiek wil doen en echt afwisseling wilt hebben, buiten zijn met mensen omgaan bij de politie moet gaan.
 
Back
Naar boven