XXL Nutrition

Bewakingsagent -/sector werken

Bezoekers in dit topic

Zo een droomjob is bewakingsagent nu ook niet hoor, daarom dat er zoveel verloop in die functie is.
Wel een voordeel dat er oneindig veel postjes zijn die je kan doen, en er zitten echt wel leuke tussen.
De luchthaven is er geen van kan ik al zeggen, maar wel een goede post om in de firma te geraken en ervaring op te doen en achteraf kan je nog van post wisselen of hogerop geraken naargelang je ambities.
Ik heb indertijd men opleiding gedaan via VDAB en dan op wat plaatsen gesolliciteerd en van de eerste keer al binnengeraakt, maar na 4 jaar had ik het wel gezien en ben ik andere oorden gaan opzoeken
 
Heb je in belgie geen militaire politie zoals in Nederland de KMAR ?
 
Heb je een strafblad? Ben je al in aanraking gekomen met de politie?

neen nooit in aanraking gekomen met de politie en heb geen strafblad. weet dat dat belangrijk is en ja nationaliteit belg.
 
Beveiliging, mooi strak pakkie aan, beetje vrouwen versieren onder werktijd, leef die leef brah.
 
Zo een droomjob is bewakingsagent nu ook niet hoor, daarom dat er zoveel verloop in die functie is.
Wel een voordeel dat er oneindig veel postjes zijn die je kan doen, en er zitten echt wel leuke tussen.
De luchthaven is er geen van kan ik al zeggen, maar wel een goede post om in de firma te geraken en ervaring op te doen en achteraf kan je nog van post wisselen of hogerop geraken naargelang je ambities.
Ik heb indertijd men opleiding gedaan via VDAB en dan op wat plaatsen gesolliciteerd en van de eerste keer al binnengeraakt, maar na 4 jaar had ik het wel gezien en ben ik andere oorden gaan opzoeken

hoe deed je dat met de vdab dan? Je had een bewijs van een werknemer die je na je opleiding garantie zou geven op werk ja?

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

Beveiliging, mooi strak pakkie aan, beetje vrouwen versieren onder werktijd, leef die leef brah.

Haha precies wat ik eigenlijk denk. Is gewoon leuk mensen voorbij zien gaan, oogcontact hebben met knappe meisjes zeggen dat ze de eerste is maar ondertussen was ze de 54e meisje met wie ik sprak op die 8 werkuren.

Is ook iets voor mensen die 'ijdel' zijn en in de bodybuilding wereld leven.
 
Haha precies wat ik eigenlijk denk. Is gewoon leuk mensen voorbij zien gaan, oogcontact hebben met knappe meisjes zeggen dat ze de eerste is maar ondertussen was ze de 54e meisje met wie ik sprak op die 8 werkuren.

Is ook iets voor mensen die 'ijdel' zijn en in de bodybuilding wereld leven.

je denkt als een 19jarige
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zeker is het logisch


ik geef het alleen mee dat hij ook wat jaartjes vooruit moet proberen te kijken

want? Momenteel zie ik me nergens anders werken? En wat er in de toekomst gebeurt zie ik wel
 
want? Momenteel zie ik me nergens anders werken? En wat er in de toekomst gebeurt zie ik wel

omdat je van die gedachte wellicht spijt krijgt


buiten dat overschat je de baan "bewakingsagent " zwaar
 
Zorg er iig voor dat je niet achter een balie oid gepositioneerd wordt. Wordt een hele klus daar over heen te kijken:(
 
Halfbakken commando opleidingkje volgen en bij Blackwater USA solliciteren.
 
omdat je van die gedachte wellicht spijt krijgt


buiten dat overschat je de baan "bewakingsagent " zwaar

huh, overschat of onderschat? Wat overschat ik dan? dat het leuk is?
 
Back
Naar boven