XXL Nutrition

Bewaren glazen ampul (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mark30049

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
16 aug 2011
Berichten
1.879
Waardering
115
Goedemorgen,

Hoe lang kan je een glazen ampul bewaren nadat deze is open gemaakt? Het liefst helemaal niet dat snap ik, maar er zit 250 test-e in per ampul en ik heb 150 per week nodig.
Dacht misschien alu-folie eroverheen, plastic zakje eromheen, dan in de kast/koelkast/vriezer?

Thanks
 
Gewoon in spuit optrekken, en de andere spuit backloaden. De spuit die over blijft trek je de plunjer stuk naar beneden en zet er een naald met kapje op. Kun je gewoon wegleggen in je nachtkastje od.
Goedemorgen,

Hoe lang kan je een glazen ampul bewaren nadat deze is open gemaakt? Het liefst helemaal niet dat snap ik, maar er zit 250 test-e in per ampul en ik heb 150 per week nodig.
Dacht misschien alu-folie eroverheen, plastic zakje eromheen, dan in de kast/koelkast/vriezer?

Thanks

edit: zou wel 18G naald met filter gebruiken als optrek naald uit glazen ampule.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon in spuit optrekken, en de andere spuit backloaden. De spuit die over blijft trek je de plunjer stuk naar beneden en zet er een naald met kapje op. Kun je gewoon wegleggen in je nachtkastje od.


edit: zou wel 18G naald met filter gebruiken als optrek naald uit glazen ampule.
Thanks voor je antwoord kerel. Heb de optreknaalden met filter besteld!
 
Thanks voor je antwoord kerel. Heb de optreknaalden met filter besteld!
Als je zgn backloaden vervelend vind, trek je 1 spuit met .65ml(~.05 verlies) en zet je die of leg je weg, met injectnaald met kapje er op.
zo trek je in theorie 162.5mg, maar zet je daadwerkelijk 150. 'verlies' blijft vaak achter in spuit en naald. Welke naalden gebruik je voor injecteren en waar ?
 
Als je het restant in een flacon spuit, hoelang kan je het dan bewaren?
 
Als je het restant in een flacon spuit, hoelang kan je het dan bewaren?
beter in de spuit bewaren voor paar dagen. waarom zou je halve ampule in een vial gaan bewaren ?
 
Zodat het in iedergeval afgesloten is was mijn idee.
 
Back
Naar boven