XXL Nutrition

Bewijs dat je topsporter bent.

Bezoekers in dit topic

MartinoDacosta

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
21 apr 2006
Berichten
102
Waardering
3
Goeiedag,

Ik had een vraagje. Mijn sportschool eigenaar beweerde dat hij een bewijs had aangevraagd dat een lid bij ons topsport bodybuilder is. Met dit bewijs kan hij blijven trainen in de sportschool tijdens corona. Wat weten jullie hiervan? Is dat mogelijk?
 
Volgens mij wordt binnen Nederland geen topsportstatus toegekend aan bodybuilders. Powerlifters wel.

Misschien dat er maatwerk geleverd wordt, maar ik bang van niet. Zo wel, zal dat alleen voor hem gelden en ben jij niet geholpen, of behoor jij tot de Nederlandse top?
 
Ik ben een amateur. Ik had een woordenwisseling met de eigenaar waarom het genoemde lid wel constant binnen mag trainen en de anderen niet. Toen kwam hij met dit argument. Mijn onderbuik gevoel zegt bullshit en is er gewoon sprake van persoonlijke willekeur
 
Lijkt me sterk maar in deze gekke tijden verbaasd niets me nog :dunno:
 
Topsportstatus kan alleen binnen een erkend topsportprogramma voor (aspirant-)olympische en paralympische sporten.
Bodybuilding valt daar niet onder.
 
Topsportstatus kan alleen binnen een erkend topsportprogramma voor (aspirant-)olympische en paralympische sporten.
Bodybuilding valt daar niet onder.
Dit vermoeden had ik dus ook. Ik zie dit gewoon als discriminatie. Waarom krijgt zo iemand bepaalde prifileges en de amateur moet maar buiten trainen slaat nergens op.
 
Laatst bewerkt:
Dit vermoeden had ik dus ook. Ik zie dit gewoon als discriminatie. Waarom krijgt zo een spuitaap bepaalde prifileges en de amateur moet maar buiten trainen slaat nergens op.
Noem je mij nou een spuitaap?
 
Als je aan kan tonen dat je een topsporter ( NL / europees / wereldwijd meedoet aan wedstrijden ) bent en lid bent van de aangesloten trainingslocaties die door de NL overheid aangemerkt zijn als topsport locatie kun je blijven trainen .


Maw : ik denk een verkapte manier om toch je zaak open te houden
maar kap met dat discriminatie gedoe, 99,5 % van de personen zitten in hetzelfde schuitje
 
Locatie en bodybuilding komt nergens voor op de lijst, dus zoals ik al verwacht een broodje aap verhaal. En hoezo kappen met discriminatie? Moet ik het dan maar allemaal accepteren omdat 99,5% in dezelfde situatie zitten. Fuck that.
 
Als hij topsporter is, dan is hij te googlen
 
Back
Naar boven