MuscleMeat

Bezerk (Pre Workout) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ergunc

Novice
Lid geworden
12 mrt 2012
Berichten
7
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
83kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,

Ik heb zojuist een account aangemaakt omdat ik graag zou willen weten wat jullie mening of ervaring is met het product Bezerk.
http://www.vnmshop.nl/shop/bezerk-iq-nutrition-spieropbouw.html

Ik heb het vandaag gekocht en ben van plan om er morgen mee te beginnen.

Hij is inderdaad duur (zelf heb ik hem voor 50euro gekocht) maar er word gezegd dat het de beste pre workout product op dit moment is.

Ook staan er niet veel op het net er over maar het geen wat er op staat is wel positief.

Je kan er 40 trainingen mee doen maar dat is als je 1 schep gebruikt. er staat aangegeven dat je de eerste 3 dagen 1 schep moet gebruiken om je lichaam eraan te laten wennen en daarna mag je het opkrikken naar 2.

Ik heb zelf No xplode en No shotgun gebruik. Bij de No shutgun voelde ik een enorme boost van Energie maar ik had daarbij meer het idee dat het aan de cafeïne lag. En na de eerste 2 weken werd het ook een stuk minder.

De No xplode werkte bij mij totaal niet.

Ook zou ik graag willen weten wat jullie mening is over goedkopere supplementen vergelijkbaar met Bezerk. Zijn deze minder effectief of zijn het gewoon even goed en is Bezerk gewoon veels te duur?

alvast bedankt.:)
 
Nog nooit van gehoord ,
ze kunnen best vertellen dat het de beste is, maar dat is toch erg persoonlijk...

bij de een werkt het geweldig en bij de ander weer helemaal niet....
maar goed je hebt het al gekocht kan je het net zo goed proberen :p

Ray...
 
Ik vond het niets, veel te duur voor wat je krijgt. Is gewoon een soort Crack maar dan veel te duur. Ik vond Crack ook echt stukken beter. Ik heb tot nu toe ook echt nog nooit een iemand iets positiefs over dat product horen zeggen.
 
eerst kopen, dan vragen? only on dbb

So?

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 22:12 ----------

Ik vond het niets, veel te duur voor wat je krijgt. Is gewoon een soort Crack maar dan veel te duur. Ik vond Crack ook echt stukken beter. Ik heb tot nu toe ook echt nog nooit een iemand iets positiefs over dat product horen zeggen.

Klopt, is ook duur.. Maar zo nu en dan wil ik wel eens wat meer betalen om iets nieuws uit te proberen.

Crack heb ik nooit gebruikt.. Maar ben van plan hierna Noxipro te gebruiken. Stukken goedkoper en volgens de revieuws ook wel een goede product.
 
nooit alleen op marketing afgaan maar op ingrediënten & prijs kwaliteits verhouding. vraag indien nodig & mogelijk is een eerst een sample aan. want voot hetzelfde geld koop je een kat in een zak.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 22:27 ----------

http://www.bodyenfitshop.nl/pre-workout
lees voor de grap eens hoe vaak je woorden als 'de beste, beter is er niet, extreem, ongeëvenaard' e.d. leest
idd, kostelijk op den duur maar het is ergens wel normaal denk ik dat je dit in het begin echt letterlijk neemt omdat je er nog niets van af weet, achteraf weet je offcourse wel beter :rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
nooit alleen op marketing afgaan maar op ingrediënten, vraag indien nodig & mogelijk is een eerst een sample aan. want voot hetzelfde geld koop je een kat in een zak.

---------- Post toegevoegd Mon 12 Mar 2012 om 22:27 ----------

idd, kostelijk op den duur maar het is ergens wel normaal denk ik dat je dit in het begin echt letterlijk neemt omdat je er nog niets van af weet, achteraf weet je offcourse wel beter :rolleyes:

Dat klopt. Ik ging de shop in met de bedoeling om iets te kopen en eens te kijken wat op dit moment een van de betere producten waren. Uiteraard komt de verkoper niet met de goedkoopste product maar volgens hem was dit een van de betere op dit moment. Hij had het zelf al gebruikt en wist er veel over te vertellen dus dacht ik laat ik het maar eens proberen. Het blijft natuurlijk een verkoper.

Ik post na het gebruiken wel hoe het bij mij heeft gewerkt.
 
Dag 1.

Zoals beschreven de eerste 2-3 trainingen maar 1 schep gebruiken.

En dan in de sportschool. Maar waar is dat kracht waar is dat pomp????
Helaas ben ik de eerste dag zeer teleurgesteld over het product.
Het deed totaal niks bij mij! :grumble:

Morgen ga ik bij mijn volgende training nogmaals 1 schep gebruiken en als het dan nog steeds geen effect heeft ga ik over naar 2 scheppen.

Mocht dat (hopelijk) goed werken dan kan je er 20 trainingen mee doen en dan word het product toch ietsjes duur voor mijn.

Gr.
 
als het vandaag niet werkt met 1, waarom morgen dan wel? ;)
dus meteen over op 2 scheppen lijkt mij, neem aan dat je het wel op lege maag gebruikt hebt
 
als het vandaag niet werkt met 1, waarom morgen dan wel? ;)
dus meteen over op 2 scheppen lijkt mij, neem aan dat je het wel op lege maag gebruikt hebt

yip, zoals beschreven een uur na mijn laatste maaltijd..
Omdat er staat pas na 2-3 dagen overgaan naar 2 scheppen zodat je lichaam er alvast aan kan wennen..
 
Elk lichaam is anders. Kijk wat voor JOU het beste is en niet wat bedrijven zeggen over hun eigen product. Die zullen het toch altijd mooier voorleggen dan dat het is.
 
Back
Naar boven