Fitness Seller

Bezig met kuur maar wil nog iets toevoegen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Boca

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
4 feb 2015
Berichten
1.916
Waardering
1.001
Lengte
1m80
Massa
95kg
Vetpercentage
15%
Ben nu 4 weken met test mast bezig maar zal bij nader inzien nog wel iets willen toevoegen.
Cut op test e met mast.
Gaat lekker maar nog iets erbij zal niet verkeerd zijn schat ik in.
Wat zijn de opties?
Anavar? Tren? Winstrol? Clen/t3?
Dus 4 weken bezig en wil nog minimaal 8 weken doorgaan.

Tips welkom.
 
Zolang het lekker gaat zou ik het gewoon daar op houden.
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Dan zou ik voor clen gaan in week 7 - 8 en 11 - 12
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Ik doe ook test e en mast e en nu heb ik tbol er bij gedaan. Echt een aanrader, ben voller en sterker van gewoorden en vp.blijft zakken.
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Ik doe ook test e en mast e en nu heb ik tbol er bij gedaan. Echt een aanrader, ben voller en sterker van gewoorden en vp.blijft zakken.

Wat merk je allemaal van de tbol?
Blijkt mild voor de lever
 
Wat merk je allemaal van de tbol?
Blijkt mild voor de lever
Zo als ik zei ik ben voller sterker en zo horny als n konijn... Geen last tot nu toe van lever.ik neem tot nu toe max 3a4 tabs. Van mast kreeg k meer goesting om langer ye trainen en nu met tbol is da nog feller,k heb geen pre workout nodig...
 
Heb clen toegevoegd. Kijken wat dit erbij nog kan toevoegen.
 
Waarom niet de laatste 4 weken op Var, om lekker hard uit je kuur te komen. Dan bedoel ik Var twee weken langer doortrekken dan je laatste injects, daarna je nakuur in.

Het gaat nu lekker, dus is het niet perse nodig er nu al iets bij te nemen. Kan je later altijd nog doen als de boel een beetje stagneert
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Ook een idee. Op hoeveel mg denk je aan?
 
Vooropgesteld dat je Var goed gedoseerd is, 30-40mg per dag. Waarschijnlijk houd je nu al minimaal vocht vast, maar dat is dan helemaal verdwenen. Je moet dan kurkdroog kunnen staan op het einde als je voeding daarnaast clean is
 
  • Like
Waarderingen: Boca
Zo als ik zei ik ben voller sterker en zo horny als n konijn... Geen last tot nu toe van lever.ik neem tot nu toe max 3a4 tabs. Van mast kreeg k meer goesting om langer ye trainen en nu met tbol is da nog feller,k heb geen pre workout nodig...

Ik heb nu ook Tbol tabs 15 mg
Merk je ook een uur na inname extra energie en motivatie?
Zoals met winny of Dbol
Die geven me altijd zin om te knallen
Hoor soms dat tbol mentaal niet veel doet
 
Vooropgesteld dat je Var goed gedoseerd is, 30-40mg per dag. Waarschijnlijk houd je nu al minimaal vocht vast, maar dat is dan helemaal verdwenen. Je moet dan kurkdroog kunnen staan op het einde als je voeding daarnaast clean is

Drijft var zoveel vocht af??
Is toch niet te vergelijken met mast of tren?
 
Var drijft geen vocht af. Dat is gewoon afhankelijk van je voeding en zoutinname.
 
Drijft var zoveel vocht af??
Is toch niet te vergelijken met mast of tren?
Nee.
Daarnaast, Mast en/of tren drijven ansich ook geen vocht af, maar ik begrijp waar je op doelt.

Var deed voor mij niet veel. Een beetje pomp, dat was het. Zelfs op 80mg niet.

TS gewoon lekker door gaan.
 
Drijft var zoveel vocht af??
Is toch niet te vergelijken met mast of tren?

Bedoelde Var 2 weken langer doortrekken dan de test, dan droogt het vocht van je test al een eind op. De Var er naast om vervolgens kurkdroog je nakuur in te gaan
 
Ik heb nu ook Tbol tabs 15 mg
Merk je ook een uur na inname extra energie en motivatie?
Zoals met winny of Dbol
Die geven me altijd zin om te knallen
Hoor soms dat tbol mentaal niet veel doet
Ik neem die voor dat ik ga trainen en dat is een uur na mijn ontbijt en ik ben klaar om te knallen. Tbol begint na n uurke werken en dat is ideaal voor mijn training.
 
Ik neem die voor dat ik ga trainen en dat is een uur na mijn ontbijt en ik ben klaar om te knallen. Tbol begint na n uurke werken en dat is ideaal voor mijn training.

Bij alle orals zou ik 90min adviseren als je ze pre workout pakt
 
Back
Naar boven