XXL Nutrition

BFTO2004 met jay cutler (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Sport2000

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
24 nov 2004
Berichten
6.796
Waardering
29
[Link niet meer beschikbaar]
verschrikkelijk goed en motiverend vond ik deze, had gelijk zin om te trainen, goede muziek eronder ook:cool:

scheepsladingen karma voor degene die dat nummer uit het filmpje online zet:cool:
wel leuk op t einde; i don't train hard enough but i'm nr2 of the ****ing world baby :cool: :D
 
als dat 1 training is, doet ie veel variatie :P

altijd leuk om te zien
 
Yep, dat is idd 1 training, waarin hij rug en biceps traint!

Staat idd ook op de dvd van Battle for the O 2004!!

Cutler ziet er echt geweldig uit daar!!
 
ben um aant kijken . ik heb trouwens de ripped to schred dvd van hem . na die gekeken te hebben..ben ik wel beetje fan aan het worden. Ik dacht dat hij alleen een hummer en die bmwx5 had maar die lul heb gewoon een dikke PORSCHE GT3 ofzo :D :D :D
 
cutler is de man!!
 
Jay is gewoon de man!
Als ie mailt is het altijd vriendelijk, zijn uitleg is duidelijk in zijn dvd's en hij heeft zat kennis over zijn sport!
Als er een echte vertegenwoordiger zou moeten zijn voor BB is het Cutler wel!
Ik ben sinds de eerste dvd fan van Cutman!
 
Tommyboy zei:
ben um aant kijken . ik heb trouwens de ripped to schred dvd van hem . na die gekeken te hebben..ben ik wel beetje fan aan het worden. Ik dacht dat hij alleen een hummer en die bmwx5 had maar die lul heb gewoon een dikke PORSCHE GT3 ofzo :D :D :D
als je dat filmpje van zn huis bedoelt; t was een jaguar:cool:
 
nee kerel RIPPED TO SCHRED ..heb ik besteld bij Harry en dan heeft hij een hummer ...een bmwx5 en porsche ik meen gt3. Hij rijdt in deze dubbeldvd ook een keer met die porsche naar de Gym (die hij samen met kevin of shawn runt
 
De muziek is weer van shinedown het nummer heet 45. Als iemand me kan uitleggen hoe ik de cd moet uploaden / waar, dan wil ik dat best doen.
 
Oke ik heb de cd al als mp3's. Dus het rippen is niet nodig. Ik heb er nu 4 rar bestanden van gemaakt en die zal ik gaan uppen.

1 / 4
[Link niet meer beschikbaar]

2 / 4

[Link niet meer beschikbaar]

3 / 4

[Link niet meer beschikbaar]

4 / 4

[Link niet meer beschikbaar]

Oke de cd staat er compleet op enjoy.
 
Ik vind Jay ook overkomen als een toffe gozer. Legt idd altijd wat uit over z'n training en is af en toe ook nog grappig..

Verder lijkt me Troy Alves een heel symphatieke gast. Hij weet precies waar ie mee bezig is en geeft ook toe dat hij nooit zo'n figuur als Ronnie zal krijgen, maar dat hij juist zijn eigen fysiek zo veel mogelijk probeert te ontwikkelen, waarbij ie zich nog prettig voelt. Hij vertelt ook dat ie voor de esthetische, geproportioneerde look gaat. Vind ik persoonlijk ook mooier.

verder heeft ie een heel leuk vrouwtje, die hij bij elke filmopname bedankt voor haar steun en dat ie zo geluk met haar heeft.. Echt leuk om te zien! ;)
 
Fantastisch filmpje!!!
 
ReyMysterio zei:
Jay is gewoon de man!
Als ie mailt is het altijd vriendelijk, zijn uitleg is duidelijk in zijn dvd's en hij heeft zat kennis over zijn sport!
Als er een echte vertegenwoordiger zou moeten zijn voor BB is het Cutler wel!
Ik ben sinds de eerste dvd fan van Cutman!



wel, wat zeg je dan van de Maryland muscle machine?
 
ThaDude zei:
Oke ik heb de cd al als mp3's. Dus het rippen is niet nodig. Ik heb er nu 4 rar bestanden van gemaakt en die zal ik gaan uppen.

1 / 4
[Link niet meer beschikbaar]

2 / 4

[Link niet meer beschikbaar]

3 / 4

[Link niet meer beschikbaar]

4 / 4

[Link niet meer beschikbaar]

Oke de cd staat er compleet op enjoy.


nice
 
King zei:
wel, wat zeg je dan van de Maryland muscle machine?

Laat Kevin Levrone maar weer zijn best gaan doen!
Ik heb nog niks van hem gezien omdat hij met pro BB'en gestopt is!
Hij stond laatst in de Amerikaanse Flex ( op de cover stond WWE Heavyweight Champ Dave Batista ) een product te promoten en ik heb Kevin voorheen gezien en hij was nu een schim van wat hij toen was!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ben sinds dat ik de eerste dvd van cutler zag een enorme fan van hem. super vent. bedankt voor het filmpje :)
 
Val altijd in slaap van z'n films.
 
ReyMysterio zei:
Laat Kevin Levrone maar weer zijn best gaan doen!
Ik heb nog niks van hem gezien omdat hij met pro BB'en gestopt is!
Hij stond laatst in de Amerikaanse Flex ( op de cover stond WWE Heavyweight Champ Dave Batista ) een product te promoten en ik heb Kevin voorheen gezien en hij was nu een schim van wat hij toen was!


ok, dat wel, maar ik bedoelde eigenlijk dat hij ook een mooi uitgangbord was voor de bb-sport...als je hem vroeger zag was ie ook altijd bereid even wat tijd te maken en een praatje te slaan, komt daarbij dat hij enorm veel liefdadigheidswerk verricht heeft in zen topperiode!
 
Back
Naar boven