XXL Nutrition

BFTO2004 met jay cutler (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jay blijft een mietje helaas. Vind zijn films vooral erg lang erg saai en totaal niet boeiend.
Totaal geen hoogtepunten what so ever.
 
robocop zei:
jay blijft een mietje helaas. Vind zijn films vooral erg lang erg saai en totaal niet boeiend.
Totaal geen hoogtepunten what so ever.

Ik vindt juist dat zijn films veel beter zijn dan het hersenloze "lightweight" en "yeah baddy" gebeuk van Coleman. Jay geeft een persoonlijk tintje aan z'n films, verteld en legt goed uit waarom hij dingen doet, wat ik erg kan waarderen.
 
Alleen is het meeste in elke film hetzelfde... als je dr 1 gezien heb heb je zowat alles wel gezien; eindeloos volume, veel sissy oefeningen en vaak smoesjes waarom die nu niet zwaar traint en dat hij een offseason video gaat maken, die nog steeds moet komen.

Hij is wel sympathiek en de uitleg is ook goed, dat kan je bij Ronnie niet zeggen! Yep, yep good o'l'chicken yep yep :D :roflol:
 
Dat is zo ****ing bulshit dat die gozer zogenaamd zulke goede informatie geeft. Dan kan je beter naar mensen luisteren als Shawn ray[ik mag hem totaal niet] maar hij is wel degene met het meeste verstand van alle profs die ik gezien heb, Mike mentzer en lee haney zijn ook wel mensen met veel verstand. Als je naar Jay cutler luistert heeft dit totaal niks te maken waar jij voorbaat mee zal hebben. Hij traint wat hem het meeste ligt, hij kan die vele oefeningen maken met zoveel setjes omdat die wat in z'n kont spuit. Als jij dat ook zo zou gaan trainen als hij, zal je als natural geen ene voorbaat
mee halen. Ook als je wel wat zou gebruiken zal je stuk langer moeten gaan trainen zoals hij. Wil je echt informatie hebben lees dan wat informatie van grote trainers en niet wat een of andere prof zegt. Dat zegt geen ene ****.
 
Silva zei:
Dat is zo ****ing bulshit dat die gozer zogenaamd zulke goede informatie geeft. Dan kan je beter naar mensen luisteren als Shawn ray[ik mag hem totaal niet] maar hij is wel degene met het meeste verstand van alle profs die ik gezien heb, Mike mentzer en lee haney zijn ook wel mensen met veel verstand. Als je naar Jay cutler luistert heeft dit totaal niks te maken waar jij voorbaat mee zal hebben. Hij traint wat hem het meeste ligt, hij kan die vele oefeningen maken met zoveel setjes omdat die wat in z'n kont spuit. Als jij dat ook zo zou gaan trainen als hij, zal je als natural geen ene voorbaat
mee halen. Ook als je wel wat zou gebruiken zal je stuk langer moeten gaan trainen zoals hij. Wil je echt informatie hebben lees dan wat informatie van grote trainers en niet wat een of andere prof zegt. Dat zegt geen ene ****.
het gaat erom dat hij zegt hoe hij trraint en eet, ongeacht of wij er wat aan hebben.
het gaat erom dat hij onformatief is en ronnie alleen kan schreeuwen.
het gaat er niet om dat we denken wat aan zijn methodes te hebben:cool:
 
Ik vind Jay wel veruit de coolste pro, hij is niet zo bezig met zijn imago en heeft ook daadwerkelijk wat inhoud :D
 
Murk zei:
Alleen is het meeste in elke film hetzelfde... als je dr 1 gezien heb heb je zowat alles wel gezien; eindeloos volume, veel sissy oefeningen en vaak smoesjes waarom die nu niet zwaar traint en dat hij een offseason video gaat maken, die nog steeds moet komen.

Hij is wel sympathiek en de uitleg is ook goed, dat kan je bij Ronnie niet zeggen! Yep, yep good o'l'chicken yep yep :D :roflol:


Als je met een eindeloos volume traint, lijkt het me vrijwel onmogelijk om zeer zwaar te trainen!! En de sissy oefeningen vind ik wel meevallen, maargoed!
Jij mag natuurlijk ook je mening erover hebben! ;)
 
Klopt ook wel, veel video's zijn ook diep in de westrijd voorbereiding. Maar ik hoor em steeds dingen zeggen waarom hij nu niet zwaar traint. En dat eindeloos volume bedoelde ik mee dat het best saai was ;)
 
vind hem ook wel knapper dan coleman
 
Murk zei:
Klopt ook wel, veel video's zijn ook diep in de westrijd voorbereiding. Maar ik hoor em steeds dingen zeggen waarom hij nu niet zwaar traint. En dat eindeloos volume bedoelde ik mee dat het best saai was ;)

ja dat klopt. "Blablabla normaal pak ik zwaardere gewichten, maar blablablablablaat en daarom nu dus niet"
 
waarom is de gym niet open nu :D want ik heb nu zin om te trainen na dit filmpje ;) maargoed wachten tot morgen dan maar :)
 
Jay geeft al tijden aan dat hij niet te gek wil doen i.v.m ernstige blessures!
Aangezien hij geld verdient met BB'en en het grootste gedeelte van zijn inkomsten van zijn Guest-Appereances komt is een erge blessure ( bijv spierscheuring ) een te groot verlies van inkomsten!
Daarnaast is zegt trainen met veel gewicht niks over de groei!
Zwaar trainen ziet er misschien wel leuk uit, maar haalt voor hun niks uit!
Jay is 1 van de weinigen die traint met zijn verstand en blessures probeert te vermijden!
En het hoeft maar 1 keer mis te gaan hé!
 
miste je al op t forum, en je bent gelijk goed terug met deze post:D en je hebt gelijk, ronnie tilt zware gewichten is nummer 1, jay tilt gewichten die niet eens in de buurt komen en is nummer 2. get the picture?
 
Back
Naar boven