Fitness Seller

Bicep met Piek van The German Beast @ Ac2003 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jabba

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2003
Berichten
261
Waardering
0
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
leip :| zeker een beast :eek:

maar niet mooi iig..ik vraag me af vrouwen dit mooi vinden en dit geil vinden oid? ???
 
Ik vind het niet mooi zo'n piek op de bicep.
 
Nee inderdaad je kan beter een mooie ronde biceps hebben zonder zo'n raar bultje genaamd de piek op je arm
 
vind het nog gaan... Ruhl is al zo'n blokkerig monster, dus zo'n mooie ronde biceps zou hem niet echt goed staan :D
 
Originally posted by Spike
vind het nog gaan... Ruhl is al zo'n blokkerig monster, dus zo'n mooie ronde biceps zou hem niet echt goed staan :D

zijn klasseringen gaan de laatste tijd wel weer omhoog jeuhjjjjj :D
 
monsterlijke biceps alleen jammer dat ze niet in verhouding staan met z n triceps
 
mja, spijtig. ik vind wel dat hij staat voor wat competitief bodybuilding betekent voor het publiek. zijnde een soort freakshow (althans de grote amerikaanse wedstrijden). Ruhl is een freak, no more, no less. en verdient daarmee véél betere klasseringen!
 
hij gebruikt volgens mij synthol! ???

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Hij heeft inderdaad synthol gebruikt. Weet niet of hij het nog steeds doet. In 2001 was het echter overduidelijk, zowel in biceps als in schouders.

Ik vind Ruhl een schitterende bodybuilder, al vind ik hem er beter uitzien aan 7-8% dan aan competitiegewicht. Markus is de grootste, pond voor pond, en als Markus komt zo goed als Markus maar kan zijn, dan verdient inderdaad veel beter dan hij tot nu toe in de grotere wedstrijden (O, NOC en Arnold) gekregen heeft.

Vriendelijke jongen, slimme jongen, heeft zijn voetjes op de grond, is de grootste en werkt als een beest. Hij is de posterboy voor bodybuilding. Helaas will de IFBB hem zo niet tonen. Hij is nu eenmaal niet moeders mooiste en als zijn fysiek voor veel bodybuilders al TE is, dan zal hij zeker nooit de mainstream attentie krijgen die weider verhoopt.
 
Meen dat Ruhl ook een universitaire studie op zijn naam heeft staan, geen domme jongen dus.
 
Nou nog maar eentje dan van dit ongeloofelijke beest :D

Nu heel wat beter als het plaatje erboven en bijna alle synthol is uit zijn lichaam.

echt stukke beter!

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Goed grote vleugels!!!!
 
Volgens mij heeft hij dan nog eens ver de beste benen van alle pro's. Marcus verdiend veel meer dan ze hem geven, is bijna altijd in vorm en zou NOOIT uit de top 6 van een wedstrijd mogen vallen.
Twee jaar geleden zag ik hem op een show in Baarle Nassau. Het was al laat op het jaar en zelfs daar stond hij in vorm. Om enkele foto's te laten maken was hij direct akkoord.
 
Hij is echt heel vriendelijk ja, net als Gunther, ook superaardig. op de fibo een kwartier met hem staan praten, terwijk het superdruk was nam die echt de tijd ervoor.. ik vroeg hem zelfs naar z'n as gebruik. veel mocht die er niet over zeggen zei die. hij zij alleen dat wanneer je je gezond verstand gebruikt je je eigen conclusies kon trekken..
 
Jabba die foto s zijn van dezelfde wedstrijd.....
 
Ja klopt zijn van dezelfde wedstrijd!
wat wil je daarmee zeggen dan ???
 
O sorry jij doelde op de foto s van de olympia.

Maar daar zit nog steeds maar paar maanden tussen denk dat het vooral de hoek van de foto is.
 
volgens mij is die olympia foto die gepost is van 2001 of heb ik het nou mis.

net nog stukje video van de 2002 olympia gezien en daar zie je het synthol ook niet echt meer zitten....

in 2001 zeker weten wel!
 
Back
Naar boven