AndroidHealthClinic

Bicep met Piek van The German Beast @ Ac2003

Bezoekers in dit topic

Markus is groot en massief... maar ik vind hem net zoals Cutler geen symetrische bodybuilder.
Net een koelkast met een paar armen aan, geef mij maar levrone, flex, giovanni thompson, ...
 
Originally posted by Geoffke
Markus is groot en massief... maar ik vind hem net zoals Cutler geen symetrische bodybuilder ....

??? ??? ??? ??? ??? Hoe kan je die twee nou in godsnaam op een lijn zetten ??? ??? ??? ??? ???

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by smalluser


??? ??? ??? ??? ??? Hoe kan je die twee nou in godsnaam op een lijn zetten ??? ??? ??? ??? ???

Groet Smalluser :thumb:

Omdat ik vind dat ze allebei weinig symetrie hebben...
 
Originally posted by smalluser
Tja .... :o

Groet Smalluser :thumb:

ok, zijn beiden prachtige atleten, massief en groot... en ze hebben wel symetrie... maar ik vind brede schouders en een smal middel veel aantrekkelijker dan brede schouders met een relatief breed middel.

K vind wheeler er nog altijd beter uitzien dan Rühl bijv.
 
Ik denk dat als je gaat kijken naar een lichaam wat je zelf ook zou willen dat je dan meer richting een mannelijk model uit gaan komen.

Bij bodybuilding tegenwoordig is het niet echt meer of iemand er goed uitziet maar hoe ****ing groot die is en of de verhouding nog een beetje klopt... maar mooi is het toch echt niet meer...
wel gaaf maar niet mooi!
 
Originally posted by Geoffke
.... ik vind brede schouders en een smal middel veel aantrekkelijker dan brede schouders met een relatief breed middel ....

Cutler - toch wel symmetrie hoor Geoffke bij een smalle taille.

QY2NLazbcd6xTH9SCub7a4POnGBz7jJU.jpeg


Groet Smalluser :thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Originally posted by soulreaver
Hij is echt heel vriendelijk ja, net als Gunther, ook superaardig. op de fibo een kwartier met hem staan praten, terwijk het superdruk was nam die echt de tijd ervoor.. ik vroeg hem zelfs naar z'n as gebruik. veel mocht die er niet over zeggen zei die. hij zij alleen dat wanneer je je gezond verstand gebruikt je je eigen conclusies kon trekken..

cool om zoiets te horen :cool:
 
Back
Naar boven