Fitness Seller

biceps binnenkant buitenkant (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

deapengaap1

Novice
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
20
Waardering
3
Lengte
1m84
Massa
73kg
Vetpercentage
14%
Hallo mensen,

Als mijn bicep ontspannen hangt langs me lichaam is me binnenkant van de biceps wat dikker dan de buitenkant. hier heb ik dus wat over opgezocht maar iedereen zegt wat anders? de een zegt ellebogen wijd en de ander naar binnen... ?? enig idee hoe ik t best die buitenkant goed kan krijgen ten opzichte van me binnenkant bicep
 
Hallo mensen,

Als mijn bicep ontspannen hangt langs me lichaam is me binnenkant van de biceps wat dikker dan de buitenkant. hier heb ik dus wat over opgezocht maar iedereen zegt wat anders? de een zegt ellebogen wijd en de ander naar binnen... ?? enig idee hoe ik t best die buitenkant goed kan krijgen ten opzichte van me binnenkant bicep

Heb hetzelfde, wat mij is verteld is dat hammer curls hier goed voor zijn.
 
chin up en curls hebben bij mij voor gebalanceerde biceps gezorgd:cool:
 
Hallo mensen,

Als mijn bicep ontspannen hangt langs me lichaam is me binnenkant van de biceps wat dikker dan de buitenkant. hier heb ik dus wat over opgezocht maar iedereen zegt wat anders? de een zegt ellebogen wijd en de ander naar binnen... ?? enig idee hoe ik t best die buitenkant goed kan krijgen ten opzichte van me binnenkant bicep

Gewoon wat variëren in oefeningen en curls doen met neutrale grip en een gesupineerde grip. Dan zit je altijd goed en pak je alle delen aan.
 
Je bedoelt denk ik de brachialis
brachialis.jpg
 
Je bedoelt denk ik de brachialis
brachialis.jpg
ja die bedoel ik ja! die loopt een beetje achter.. maar er zijn nog al meningsverschillen over hoe je die t beste kan trainen heb ik gelezen
 
Gewoon wat variëren in oefeningen en curls doen met neutrale grip en een gesupineerde grip. Dan zit je altijd goed en pak je alle delen aan.

wat is een gesupineerde grip?
 
ja die bedoel ik ja! die loopt een beetje achter.. maar er zijn nog al meningsverschillen over hoe je die t beste kan trainen heb ik gelezen

Hammercurls.

Maar hou het voorlopig maar bij gewone curls.
Op de brachialis hoef je echt niet de focus de leggen.
Een ontwikkelde brachialis 'duwt'je biceps wat omhoog.
Maar zonder massa heeft dat geen/weinig zin.
 
Laatst bewerkt:
allen bedankt die serieus op m'n vraag in zijn gegaan en me echt helpen top!!
 
Even flink opgeschoond GRATIS. Volgende opschoning kost minsten waarschuwing gevolgd door kaarten.
 
Had wat duidelijker kunnen zijn sorry. Dit plaatje illustreert het beter
pasted-graphic-2.jpg


excuus voor de niet zo mooie meneer

Wie traint zijn biceps met actieve pronatie? Dat heb ik serieus nog nooit iemand zien doen.
 
Ik train wel eens met een asymmetrische grip (dumbbels) waarbij ik de duim tegen de schijven heb, maar dat is gericht op supinatie
 
Wie traint zijn biceps met actieve pronatie? Dat heb ik serieus nog nooit iemand zien doen.

Ik doe die oefening ook soms zo met een barbell,maar dan niet voor de biceps :)
 
Back
Naar boven