Fitness Seller

biceps en NO

Users who are viewing this thread

bvo78

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
1.320
Karma
0
ik ben nou ongeveer 2 weken aan een NO product, en ik voel steed een grotere pomp, alleen die worden zo erg dat ik niet me oefening goed ken doen

vandaag deed ik me biceps, begon met de peacher crull, 4x 8 en daarna de dumbbell crul daar moest ik gewoon 6 kilo mee lager gaan om de beweging goed te kunnen doen, om die dumbbell naar boven te krijgen,


komt dat door de NO product

thnx
 

magnus

Huge Freak
+10 jaar member
Lid geworden
26 apr 2007
Berichten
9.376
Karma
142
ik ben nou ongeveer 2 weken aan een NO product, en ik voel steed een grotere pomp, alleen die worden zo erg dat ik niet me oefening goed ken doen

vandaag deed ik me biceps, begon met de peacher crull, 4x 8 en daarna de dumbbell crul daar moest ik gewoon 6 kilo mee lager gaan om de beweging goed te kunnen doen, om die dumbbell naar boven te krijgen,


komt dat door de NO product

thnx

Is dat een coctail?:roflol:
 

Europe

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
24 okt 2006
Berichten
680
Karma
5
nee man hij bedoelt de peacher crull, hij vroeg of dat een cocktail was. :P

Maar helaas kan ik geen andwoord op jouwn vraag geven omdat ik geen ervaring heb met NO producten maar ik kan me er wel iets bijvoorstellen

Het werkt dan iniedergeval;)

GreetZ europe
 

dutchstrenght

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 jun 2007
Berichten
2.058
Karma
10
ik ben nou ongeveer 2 weken aan een NO product, en ik voel steed een grotere pomp, alleen die worden zo erg dat ik niet me oefening goed ken doen

vandaag deed ik me biceps, begon met de peacher crull, 4x 8 en daarna de dumbbell crul daar moest ik gewoon 6 kilo mee lager gaan om de beweging goed te kunnen doen, om die dumbbell naar boven te krijgen,


komt dat door de NO product

thnx

kan zijn dat er veel niancine dat is een b vitamine b3 dacht ik in zit,zou wat verlagen in je opnamen?!
 
OP
B

bvo78

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
1.320
Karma
0
kan zijn dat er veel niancine dat is een b vitamine b3 dacht ik in zit,zou wat verlagen in je opnamen?!

dat zit er niet in, is echt puur alleen l arginini, maar ik zal eens dosis verminderen
 

ChopstiX

Cool Novice
+10 jaar member
Lid geworden
30 mei 2007
Berichten
192
Karma
0
Hoe weet je dat het nu de pomp is die de oorzaak vormt? Is het niet mogelijk dat je gewoon meer vermoeid bent door de voorgaande sets of dat je gewoon ff een mindere dag had?
NO doet niets anders dan je bloedbanen 'vergroten' zodat er een zogezegde betere omloop van voedingsstoffen in je lichaam ontstaat om heel sullig samen te vatten.

Dosis verminderen is wel proberen waard - wat gebruik je naast NO nog meer - zit je hoog in glutamine toevallig?
 

Terror Hennep

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
31 mei 2007
Berichten
6.315
Karma
166
vrij simpel dan toch? neem minder, of stop ermeee.....pompje is leuk, maar om nou minder gewicht erdoor te gaan nemen:(
 

Riccohw

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
20 jun 2007
Berichten
699
Karma
0
vrij simpel dan toch? neem minder, of stop ermeee.....pompje is leuk, maar om nou minder gewicht erdoor te gaan nemen:(
ik ben het met hem eens.
ik heb zelf ook eens een NO product geprobeerd, zal t merk niet noemen, maar ik was er na 2 weken mee gestopt. De pomp werdt te hevig, waardoor ik het zelfde had als wat jij nu hebt.
en ja, ik was er niet echt mee voor uit gegaan. Meeste NO producten zijn juist alleen voor de pomp en niet echt voor de groei. Ga dan liever voor creatine.

Mijn advies is dus net zoals die van de andere, gewoon er mee stoppen of minderen, en stuk minderen.

succes er mee!
 

AlexT

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
23 okt 2005
Berichten
7.963
Karma
0
Waste your money on something else.
 
OP
B

bvo78

Advanced Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
1.320
Karma
0
thnx, ik ga nu effe iets minder pakken, word niet beter dan gaat het de prullenbak in haha
 

Naar boven