AndroidHealthClinic

biceps en NO (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bvo78

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 mei 2007
Berichten
1.320
Waardering
0
ik ben nou ongeveer 2 weken aan een NO product, en ik voel steed een grotere pomp, alleen die worden zo erg dat ik niet me oefening goed ken doen

vandaag deed ik me biceps, begon met de peacher crull, 4x 8 en daarna de dumbbell crul daar moest ik gewoon 6 kilo mee lager gaan om de beweging goed te kunnen doen, om die dumbbell naar boven te krijgen,


komt dat door de NO product

thnx
 
ik ben nou ongeveer 2 weken aan een NO product, en ik voel steed een grotere pomp, alleen die worden zo erg dat ik niet me oefening goed ken doen

vandaag deed ik me biceps, begon met de peacher crull, 4x 8 en daarna de dumbbell crul daar moest ik gewoon 6 kilo mee lager gaan om de beweging goed te kunnen doen, om die dumbbell naar boven te krijgen,


komt dat door de NO product

thnx

Is dat een coctail?:roflol:
 
nee man hij bedoelt de peacher crull, hij vroeg of dat een cocktail was. :P

Maar helaas kan ik geen andwoord op jouwn vraag geven omdat ik geen ervaring heb met NO producten maar ik kan me er wel iets bijvoorstellen

Het werkt dan iniedergeval;)

GreetZ europe
 
ik ben nou ongeveer 2 weken aan een NO product, en ik voel steed een grotere pomp, alleen die worden zo erg dat ik niet me oefening goed ken doen

vandaag deed ik me biceps, begon met de peacher crull, 4x 8 en daarna de dumbbell crul daar moest ik gewoon 6 kilo mee lager gaan om de beweging goed te kunnen doen, om die dumbbell naar boven te krijgen,


komt dat door de NO product

thnx

kan zijn dat er veel niancine dat is een b vitamine b3 dacht ik in zit,zou wat verlagen in je opnamen?!
 
kan zijn dat er veel niancine dat is een b vitamine b3 dacht ik in zit,zou wat verlagen in je opnamen?!

dat zit er niet in, is echt puur alleen l arginini, maar ik zal eens dosis verminderen
 
Hoe weet je dat het nu de pomp is die de oorzaak vormt? Is het niet mogelijk dat je gewoon meer vermoeid bent door de voorgaande sets of dat je gewoon ff een mindere dag had?
NO doet niets anders dan je bloedbanen 'vergroten' zodat er een zogezegde betere omloop van voedingsstoffen in je lichaam ontstaat om heel sullig samen te vatten.

Dosis verminderen is wel proberen waard - wat gebruik je naast NO nog meer - zit je hoog in glutamine toevallig?
 
vrij simpel dan toch? neem minder, of stop ermeee.....pompje is leuk, maar om nou minder gewicht erdoor te gaan nemen:(
 
vrij simpel dan toch? neem minder, of stop ermeee.....pompje is leuk, maar om nou minder gewicht erdoor te gaan nemen:(
ik ben het met hem eens.
ik heb zelf ook eens een NO product geprobeerd, zal t merk niet noemen, maar ik was er na 2 weken mee gestopt. De pomp werdt te hevig, waardoor ik het zelfde had als wat jij nu hebt.
en ja, ik was er niet echt mee voor uit gegaan. Meeste NO producten zijn juist alleen voor de pomp en niet echt voor de groei. Ga dan liever voor creatine.

Mijn advies is dus net zoals die van de andere, gewoon er mee stoppen of minderen, en stuk minderen.

succes er mee!
 
Waste your money on something else.
 
thnx, ik ga nu effe iets minder pakken, word niet beter dan gaat het de prullenbak in haha
 
Back
Naar boven