Fitness Seller

Biceps en triceps.

Bezoekers in dit topic

Ik wil driehoekjes, geen vierkantjes! Thats it, ik train nooit mijn benen meer! :D
 
Ik wil driehoekjes, geen vierkantjes! Thats it, ik train nooit mijn benen meer! :D

zie, ik wist het: jij grijpt elk excuus aan om je benen niet meer te trainen :D
 
Nou voor mij is het in ieder geval duidelijk :rolleyes:.
Ik ga vanavond lekker rug en benen trainen..
Ben wel bezig aan een voedingsschema zodat ik een nieuwe impuls krijg om vooruit te gaan. Wil echt consequent gaan letten op mijn eten, op dit moment zorg ik dat ik om de 2 uur iets binnen krijg. Maar op deze manier heb ik geen goed overzicht of ik uiteindelijk nou de goede hoeveelheden/ producten binnen krijg.
Deze zal ik binnekort posten zodat jullie hem kunnen beoordelen.
Wat vinden jullie van whey shake binnen een voedingsschema?
Want ik kan natuurlijk het beste alles uit voeding gaan halen, maar ik moet ook rekening houden met bijvoorbeeld ouders. Zij zien het niet zitten om een halve levensvoorraad aan te slaan voor mij :p.
 
whey is sowiezo aan te raden..
 
Ik heb whey van Revo, pak meestal geen volle doseringen hiervan.
Ik zorg dat ik 4 shakes drink a 15 gram eiwit ongeveer, waarvan de laatste voor het slapen met melk. In de hoop dat deze langzamer wordt opgenomen.
 
die van Revolutions vind ik sowiezo de lekkerste tot nog toe, maar het is niet de beste.. volgens velen hier. klopt ook wel, gezien de voedingswaarden van deze whey.
 
Ik heb whey van Revo, pak meestal geen volle doseringen hiervan.
Ik zorg dat ik 4 shakes drink a 15 gram eiwit ongeveer, waarvan de laatste voor het slapen met melk. In de hoop dat deze langzamer wordt opgenomen.

Onzin, pak gewoon normale doseringen en een pot kwark voor het slapen gaan, dan ben je verzekerd van trage eiwitten voor de nacht. ;)
 
Normale doseringen krijg ik te veel puisten van op mijn rug.
Kan ik daaruit constateren dat ik dan te veel binnen krijg?
De puisten zijn op dit moment een stuk minder aanwezig.
Pot kwark zal ik gaan doen :D! Ik wist al dat whey niet ideaal is voor het slapen, maar ben bang om te veel vet aan te zetten ( endomorfje ;)).
 
Back
Naar boven