1. Selecteer hier of je gepersonaliseerde advertenties wilt zien (Opt-in). Je kan je keuze nadien nog veranderen via de meer info link of de notificatie wegklikken. Steun het forum door je adblocker uit te schakelen. We hebben een beperkt aantal banners met een minimale impact op de gebruikerservaring.

Opt-in   Meer info

Ontzet Notitie

Biceps hoevaak per week

Discussie in 'Oefeningen' gestart door jaaaaaah, 12 jun 2006.

Tags:

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. jaaaaaah

jaaaaaah Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    ik hoor nu steeds verschillende dingen en 1 keer per week lijkt mij en vind ik echt te weinig, is het slecht als ik vaker doe?

2. Junipero

Junipero Ripped Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    36
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    85kg
    hangt af van je intensiteit enzo. Als je tot failure traint MAXIMUM een keer per week. Doe je fullbody schema kan je wel drie, mits aanpassing intensiteit enzo. Maar 1-2 keer is meer dan genoeg, anders spreke we van overtraining en je groeit je arm niet. Ook heb je kans op blessure en kan je half jaar neit trainen.

3. jaaaaaah

jaaaaaah Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
  4. Luukie23

Luukie23 Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    0
    Geslacht:
    Man
    Absoluut mee eens, Bedenk dat biceps een kleinere spiergroep is, dus als je die eenmaal per week flink van katoen geeft moet dat genoeg zijn

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie