XXL Nutrition

biceps niet meer traine (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

kijk dit is nou een post waar je wat aan hebt.. goed gedaan jochie



jochie, doe alsjeblieft niet zo denegrerend. je mag blij zijn dat deze kerel, tjok jou helpt.

zo ga je het echt niet redden hoor, verwende snotaap
 
Het stinkt hier naar kloontje
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Kloon of vmbo'er, sja ach.
 
Het stinkt hier naar kloontje
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hmm lekker wijf ... Maar ik herken het wel, ik vind dumbbells zo zwaar..

k*t dingen zijn zowat niet te tillen.. Als ik kon voetballen, dan had ik het wel geweten :)
 
Die kloon zou dan wel ongelofelijk veel geduld hebben, als hij zich in februari registreerd en pas eind mei begint te posten ^^
 
18 jaar en dan 175 bij 60 kg wat ben je dan voor een botje :o loser


Posts: 2.495 :D:D:D:D hahahhaa wat een nerd. heb je niks beters te doen ?


jonge nou heb ik je nog geholpen ook als een van de wijnige en dan ga je mij vervolgens uit lopen schelden??? . Zo werkt dat niet jochie. Ik ben liever 60kg bij 175 met een hoop info in mijn kop over trainen zodat ik groot kan worden dan een snotaap als jij die niet eens weet hoe hij traint of denkt dat je je benen traint door een balletje voorruit te schoppen. echt kansloos:o

ergste is nog dat ik hem net karma heb gegeven omdat ie nieuw is :D
 
geen nood erwin, dit is al beholpen door een potje negatief van mijn kant.
 
Als je te lui bent om gewichten te verwisselen, denk ik niet dat dit het juiste forum voor je is. Iedereen traint natuurlijk op zijn eigen manier en de ene is fanatieker dan de ander, maar dit is wel heel erg
 
Voetballers hebben tandenstokers als benen, zelfs Roberto Carlos heeft maar 65cm quads...

:rolleyes: Zever niet... Roberto Carlos is 1m60 ofzo, dan is 65cm quads best wel huge!
 
idd, zeg me maar eens dat dit niet huge lijkt voor dit kereltje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ok mss slechte foto, maar ik heb hem al eens live gezien en echt.. ze zijn huge.
 
... omdat hij krachttraining doet...
 
synthol in je biceps dan moet je ze niet meer trainen en zijn ze toch huge
 
jezus cheristus...
 
is wel grappig om te lezen, 16j, vraagt raad om te trainen, en lacht dan met de gasten met meer ervaring; als die het ver gaat schoppen in BB...
Ik train thuis, met barbells en losse dumbbell-staven, ja ben ook heel de tijd in de weer met verwisselen van gewichten, maar dat hoort er nu eenmaal bij.

1m80
68kg
2 maanden trainen
BP : 1x50
squat : 8x 30
deadlift : moet nog beginnen
 
Hmm lekker wijf ... Maar ik herken het wel, ik vind dumbbells zo zwaar..

k*t dingen zijn zowat niet te tillen.. Als ik kon voetballen, dan had ik het wel geweten :)

Wat de **** doe je hier dan man? "ik vind dumbbells zo zwaar" :o
 
Back
Naar boven