MuscleMeat

biceps niet meer traine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ik wou die nieuwsgierige probatie van mijn zoontje gewoon es vertellen, omdat ik het idd ook balachelijk vind dat een gast van 16 biceps trainen met dumbbells van 7 kg al lastig vindt, zo iemand moet gewoon niet met krachttraining beginnen
 
ik wou die nieuwsgierige probatie van mijn zoontje gewoon es vertellen, omdat ik het idd ook balachelijk vind dat een gast van 16 biceps trainen met dumbbells van 7 kg al lastig vindt, zo iemand moet gewoon niet met krachttraining beginnen

zodra ik weer karma kan geven, krijg jij sowieso een schot:D!
 
@t topicstarter je kan ook enkel gaan benchen squaten en deadliften
 
ik wou die nieuwsgierige probatie van mijn zoontje gewoon es vertellen, omdat ik het idd ook balachelijk vind dat een gast van 16 biceps trainen met dumbbells van 7 kg al lastig vindt, zo iemand moet gewoon niet met krachttraining beginnen

Gelukkig deed jij je dumbbell curls met 20 kg toen je begon. Sorry hoor, maar deze reactie slaat nergens op. Iemand die juist geen kracht heeft zou aan krachttraining moeten doen. Daar is het toch voor :rolleyes:
 
Gelukkig deed jij je dumbbell curls met 20 kg toen je begon. Sorry hoor, maar deze reactie slaat nergens op. Iemand die juist geen kracht heeft zou aan krachttraining moeten doen. Daar is het toch voor :rolleyes:


idd een beetje aparte reactie maar ik denk dat hij de inzet van dat mannetje bedoeld;)
 
Als het om de inzet gaat idd, dan ben ik het met hem eens.
 
Indd, als je geen motivatie heb kom je nooit ver..
 
Doet me denken aan dat topic van laatst waar iemand aankwam met foto's van seedorf en wat kamaraadjes van hem als argument dat je dik gespierd werd van voetbal :roflol:

ten eerste zitten die gasten óók 2x per week in de gym en zijn ze niet gespierd, maar zijn ze droog!

Schaatsers, die hebben dikke benen!
 
Doet me denken aan dat topic van laatst waar iemand aankwam met foto's van seedorf en wat kamaraadjes van hem als argument dat je dik gespierd werd van voetbal :roflol:

ten eerste zitten die gasten óók 2x per week in de gym en zijn ze niet gespierd, maar zijn ze droog!

Schaatsers, die hebben dikke benen!

neej, jij spreekt je zelf niet tegen hoor:D...nog ff en wielrennen is de beste sport om Cutler-wheels te krijgen:D!
 
neej, jij spreekt je zelf niet tegen hoor:D...nog ff en wielrennen is de beste sport om Cutler-wheels te krijgen:D!

Best cool hoor .. wiel rennen.. Doe een triadlon.. dan kan je gelijk biceps traine.. Beetje fiets is ook al 7 kilo ;)
 
@mikeh18,
sorry dat ik mssn wat raar overkwam, natuurlijk begin je geen curls met 20kg, ik ben begonnen met 6 kg hoor.
Maar met dat lastig vinden, bedoel ik idd gebrek aan inzet
de eerste keer dat ik mijn benen getraind had, kon ik 3 dagen bijna niet met mijn postfiets rijden
dat hoort er nu eenmaal bij
 
Oke dan, helemaal mee eens. Inzet en discipline is een vereiste voor deze sport.
 
ja mikeh18,
jij hebt natuurlijk gelijk dat jongens die magerder en minder sterk zijn de meeste redenen hebben om krachttraining te doen;
ik doe het ook omdat ik een echte ecto ben, en nog maar steeds 62 kg woog
ben nu in die 2 maand al 6kg bij
Met er mee te beginnen ben ik het echt als een toffe sport gaan zien
 
En het wordt vanzelf een verslaving mits je het leuk vind!
 
Back
Naar boven