Fitness Seller

Biceps trainen met BW

Bezoekers in dit topic


Ik heb er nog eentje gevonden.
Als je in de buurt van een strand/bos bent met stenen je lichaam trainen.
Je kunt er alles mee. Deze komt niet uit een boek, maar doe ik zelf vaak.
Het is grappig hoe mensen je staan aan te staren, maar na een dag of 5 vakantie begint het bij mij te kriebelen en als je dan nog een week met vakantie bent...:D
 
Ik heb er nog eentje gevonden.
Als je in de buurt van een strand/bos bent met stenen je lichaam trainen.
Je kunt er alles mee. Deze komt niet uit een boek, maar doe ik zelf vaak.
Het is grappig hoe mensen je staan aan te staren, maar na een dag of 5 vakantie begint het bij mij te kriebelen en als je dan nog een week met vakantie bent...:D

Ja onder al die stenen sterft 't van de pissebedden;)

T/m zaterdag wordt het nogal dagjes weg enzo beetje actieve vakantie dus zit dan bijna niet meer in dit huisje en heb ik minder tijd om te trainen. Vanaf nu dus rust:p Thx voor de reacties;)

Oja tip voor squats: gewoon wat zware spullen in een kastje tyfen en deze in de nek nemen en vervolgens squaten. Kleine droger of wasmachine is ook mogelijk:D
 
Oja tip voor squats: gewoon wat zware spullen in een kastje tyfen en deze in de nek nemen en vervolgens squaten. Kleine droger of wasmachine is ook mogelijk:D

gobblet squats met een wasmachine moet ook kunnen. Goede oefening voor strongmen ook bij gebrek aan stones. (en handig bij verhuizingen)


/edit: nu ik erover nadenk zijn alle strongman competitie elementen wel doenbaar op je lokale parkeerplaats (nou ja, alleen tire-flips wordt wat lastig zonder tractorband, alhoewel dafje-flips moet ook lukken)
 
Back
Naar boven