MuscleMeat

Biceps trainen met BW (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Powergiant

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
4 apr 2008
Berichten
2.214
Waardering
111
Zaterdag ga ik een weekje weg en heb ik nix behalve mijn lichaamsgewicht aan trainingsmateriaal beschikbaar.. Ik heb al wat gezocht hier op het forum en op de gogogadgetgoogle maar heb geen enkele oefening voor de biceps kunnen vinden:s Weten jullie nog oefeningen?
 
optrekken.
 
Okee danku! Ik dacht dat die alleen voor de borst en triceps waren maar niet dus.
Zijn er voor de rest nog andere oefeningen die goed uit te voeren zijn zonder
materiaal?
 
Okee danku! Ik dacht dat die alleen voor de borst en triceps waren maar niet dus.
Zijn er voor de rest nog andere oefeningen die goed uit te voeren zijn zonder
materiaal?

WTF ???

OT: chaircurls :p
 
Gewoon optrekke jaa train je biceps en rug
 
ga je ook nog wat anders "trainen" dan je biceps? :sd:
 
ga je ook nog wat anders "trainen" dan je biceps? :sd:

Hij gaat op vakantie ook nog wel een wedstrijdje voetballen hé. Dus benen
worden ook meegetraind hoor.
 
Gewoon een week niet trainen. Daar is af en toe ook niets mis mee hoor.
 
koop een fitness elastiek.
 
Draai de voorpootjes van de caravan in en ga dan Bent over Caravan rows doen, goed voor biceps en rug (trianingsgewicht te veranderen dooor kogeldruk te veranderen)

Ps je kan er ook onder gaan lichaan voor een brute caravan press!
 
Wtf man . Ga toch gewoon een week niet trainen en pak die biceps de week erna dubbel zo hard aan met een supersetje posing curls en preacher curls !
 
Hahaha, sommige reacties bezorgen me echt een lachspiertraining:D
Ik train deze week ook vooral m'n benen en rug maar daar wist ik al enkele oefeningen voor. Vind dat toch 2 belangrijke spiergroepen!
En ik wil nu gewoon doortrainen omdat ik pas gestopt ben met vakantiewerk waardoor ik veel tijd heb om te trainen. Heb de laatste tijd al niet zo bijster veel uitgevoerd:(
Die caravanpress is trouwens een aanrader! Een dikke pump in je borst na een paar setjes. Polsen train ik met badminton en kuiten op de waterfiets. Schouders door de tentrits oefening.
Gracie!
 
caravandeadlifts:eek::D
 
Twee dumbbells kopen, wat schijven en meenemen op reis.

Deed ik ook altijd ;)

én je kan er ALLE spiergroepen meer trainen!
 
Ik vond deze wel grappig.
Met de ene hand je andere arm zoveel mogelijk tegenhouden. Kun je voor iedere beweging qua oefening doen en je kunt zoveel weerstand geven als je wilt. Het kwam uit een Bodybuilding boek.:D;)
 
Back
Naar boven