XXL Nutrition

Biceps & Triceps frequency

Bezoekers in dit topic

Shawn_77

Cool Novice
Lid geworden
25 aug 2016
Berichten
113
Waardering
4
Lengte
1m90
Massa
75kg
Goedemiddag,

Laatste tijd groeien mijn triceps & biceps amper .. ik train nu zo'n 10 maanden. Ik doe sinds 2017 een fullbody schema.

Mijn vraag was, hoevaak moet ik mijn biceps & triceps trainen per week? ik train 3x per week.
& Hoeveel sets & reps dan?


Thanks alvast!
 
Hoeveel kcal boven onderhoud zit je?
 
Mss meer eten. (1m90 en 75 kg)
 
Hoeveel kcal boven onderhoud zit je?
ja zit echt te kloten met m'n calorieen, de ene week kom ik aan, de andere val ik af. terwijl ik elke week elke dag zelfde aantal eet. Denk dat ik maar is meer ga eten dan
 
ja zit echt te kloten met m'n calorieen, de ene week kom ik aan, de andere val ik af. terwijl ik elke week elke dag zelfde aantal eet. Denk dat ik maar is meer ga eten dan

Jep. Daar ligt je problem :) meer eten dus.
 
hoeveel kcal eet je dan?!
 
Het heeft meer te maken met je voeding. Zorg ervoor dat je voeding op orde is, en dat je boven je onderhoud zit. Qua training, pak ik biceps en triceps gemiddelde twee keren per week (ik gooi een paar isolatie sets in aan het einde van mijn workout). Je hoeft toch als natty niet veel sets/reps te doen of ze hun eigen dag te geven.
 
Nee, denk dat je eerder richting 4500 moet.

Vind ik wel aardig veel voor iemand van 75 kilo, maar wie weet heeft ie een hele snelle stofwisseling.

Shawn_77
Weet je zeker dat je altijd de 3500 kcal haalt of is dat een streven?
Heb je veel activiteiten naast trainen? Fiets je bv elke dag een uur heen/terug naar werk/school?
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Vind ik wel aardig veel voor iemand van 75 kilo, maar wie weet heeft ie een hele snelle stofwisseling.

Shawn_77
Weet je zeker dat je altijd de 3500 kcal haalt of is dat een streven?
Heb je veel activiteiten naast trainen? Fiets je bv elke dag een uur heen/terug naar werk/school?

Veel te veel idd. Mijn bulk op 115kg begint op 4200.
 
Vind ik wel aardig veel voor iemand van 75 kilo, maar wie weet heeft ie een hele snelle stofwisseling.

Shawn_77
Weet je zeker dat je altijd de 3500 kcal haalt of is dat een streven?
Heb je veel activiteiten naast trainen? Fiets je bv elke dag een uur heen/terug naar werk/school?

Ik weet zeker dat ik in de buurt van 3500 zit, ik gebruik MyFitnessPall waarin ik alles track zegmaar.

Qua dagelijkse activiteiten, fiets ik maandag tot vrijdag ongeveer 25 minuten naar school. vervolgens loop ik alleen maar trappen op school & voorderest zit ik rustig in m'n stoel ..

op een trainingsdag, fiets ik ook naar school, maar ook naar de gym en dat is ongeveer ook zo'n 15 minuten heen & 15 terug..
 
Het heeft meer te maken met je voeding. Zorg ervoor dat je voeding op orde is, en dat je boven je onderhoud zit. Qua training, pak ik biceps en triceps gemiddelde twee keren per week (ik gooi een paar isolatie sets in aan het einde van mijn workout). Je hoeft toch als natty niet veel sets/reps te doen of ze hun eigen dag te geven.
Dus bv. 3 setjes 10 herhalingen is prima? en stel dat ik ze 3x per week zou trainen?
 
Ik zit op 4000kcal op 72kg, is niks over te zeggen dus.
 
Back
Naar boven