Fitness Seller

Biceps & Triceps frequency (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zit op 4000kcal op 72kg, is niks over te zeggen dus.

Daar valt zonder verdere informatie inderdaad vrij weinig over te zeggen.

Ik weet zeker dat ik in de buurt van 3500 zit, ik gebruik MyFitnessPall waarin ik alles track zegmaar.
Qua dagelijkse activiteiten, fiets ik maandag tot vrijdag ongeveer 25 minuten naar school. vervolgens loop ik alleen maar trappen op school & voorderest zit ik rustig in m'n stoel ..
op een trainingsdag, fiets ik ook naar school, maar ook naar de gym en dat is ongeveer ook zo'n 15 minuten heen & 15 terug..

Oke dat is toch wel behoorlijk actief. Ik zou op rust dagen 4000 kcal per dag nemen en op trainingsdagen 4500 en kijken of je daar gestaag mee aankomt ipv steeds afvalt.
Weightgainers vind ik zelf wat overrated en geld verspilling. 2 liter melk per dag en veel broodjes pindakaas was mijn oplossing toendertijd (nu moet ik 1000 kcal per maaltijd clean eten om geen honger te hebben lol)
 
Daar valt zonder verdere informatie inderdaad vrij weinig over te zeggen.



Oke dat is toch wel behoorlijk actief. Ik zou op rust dagen 4000 kcal per dag nemen en op trainingsdagen 4500 en kijken of je daar gestaag mee aankomt ipv steeds afvalt.
Weightgainers vind ik zelf wat overrated en geld verspilling. 2 liter melk per dag en veel broodjes pindakaas was mijn oplossing toendertijd (nu moet ik 1000 kcal per maaltijd clean eten om geen honger te hebben lol)
Okay, ik zal gaan proberen om toch maar die 4000 aan te gaan tikken.
Maakt het btw niet uit dat ik mn suiker inname hoog is door bv de 2 liter melk. ( is al ongeveer 100gr suiker :p) & dan nog de kwark, bananen etc etc
 
Okay, ik zal gaan proberen om toch maar die 4000 aan te gaan tikken.
Maakt het btw niet uit dat ik mn suiker inname hoog is door bv de 2 liter melk. ( is al ongeveer 100gr suiker :p) & dan nog de kwark, bananen etc etc

Lactose heeft een redelijk lage GI dus als je geen lactose intolerantie hebt zou ik me daar geen zorgen over maken.
Daarnaast verhoogt melk je igf1 waarde wat ook een leuke bijkomstigheid is.

Als je kwark eet zou ik voor de naturel gaan ipv eentje waar 50 gram suiker etc bij zit.
Ik neem zelf altijd volle kwark en doe daar wat zoetstof en vanille aroma in om het smaak te geven.
Bananen zou ik me geen zorgen om maken. Fructose is enkel schadelijk wanneer je dit binnenkrijgt als je niet het hele fruit op eet (dus als fructose los is toegevoegd aan een drankje oid is het slecht).
 
  • Like
Waarderingen: Dr X
Lactose heeft een redelijk lage GI dus als je geen lactose intolerantie hebt zou ik me daar geen zorgen over maken.
Daarnaast verhoogt melk je igf1 waarde wat ook een leuke bijkomstigheid is.

Als je kwark eet zou ik voor de naturel gaan ipv eentje waar 50 gram suiker etc bij zit.
Ik neem zelf altijd volle kwark en doe daar wat zoetstof en vanille aroma in om het smaak te geven.
Bananen zou ik me geen zorgen om maken. Fructose is enkel schadelijk wanneer je dit binnenkrijgt als je niet het hele fruit op eet (dus als fructose los is toegevoegd aan een drankje oid is het slecht).
Thanks voor de reacties & ik zal vanaf morgen maar eens echt gaan bulken dan! :)
 
Even een update, ik ben nu elke dag 4000kcal gaan eten, en ben 0.5kg aangekomen! :)
Nu had ik nog een vraagje, ik wil mijn biceps & triceps nu 2x per week gaan pakken, maar hoeveel oefeningen & hoeveel sets & reps is dan optimaal?

mijn doel is bulken
 
Even een update, ik ben nu elke dag 4000kcal gaan eten, en ben 0.5kg aangekomen! :)
Nu had ik nog een vraagje, ik wil mijn biceps & triceps nu 2x per week gaan pakken, maar hoeveel oefeningen & hoeveel sets & reps is dan optimaal?

mijn doel is bulken

Ik gooi altijd een paar setjes biceps/triceps in mijn training 2/3 keren per week. Meer hoeft je niet te doen. Als je veel compounds doet, dan worden je triceps en biceps toch meegepakt
 
Lactose heeft een redelijk lage GI dus als je geen lactose intolerantie hebt zou ik me daar geen zorgen over maken.
Daarnaast verhoogt melk je igf1 waarde wat ook een leuke bijkomstigheid is.

Als je kwark eet zou ik voor de naturel gaan ipv eentje waar 50 gram suiker etc bij zit.
Ik neem zelf altijd volle kwark en doe daar wat zoetstof en vanille aroma in om het smaak te geven.
Bananen zou ik me geen zorgen om maken. Fructose is enkel schadelijk wanneer je dit binnenkrijgt als je niet het hele fruit op eet (dus als fructose los is toegevoegd aan een drankje oid is het slecht).

Even een update, ik ben nu elke dag 4000kcal gaan eten, en ben 0.5kg aangekomen! :)
Nu had ik nog een vraagje, ik wil mijn biceps & triceps nu 2x per week gaan pakken, maar hoeveel oefeningen & hoeveel sets & reps is dan optimaal?
 
Back
Naar boven