AndroidHealthClinic

Biceps+triceps of borst+triceps

Bezoekers in dit topic

DarkLegion

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
9 okt 2002
Berichten
276
Waardering
0
Ik ben er eigenlijk nog steeds niet helemaal uit wat nou het beste is... ga weer nieuw schema maken. Maar kan ik nou beter op een dag biceps - triceps doen, waarmee je dus meer oefeningen kunt doen op een andere dag voor borst of andersom: triceps met borst pakken, waardoor je een dag meer kan doen voor biceps (ff buiten voorkant/zijkant schouders gezien)?
 
Ikke borst + triceps
 
ik ook borst-triceps
 
Borst is een duw oefening, triceps is een duw oefening

rug is een trek oefening, biceps is een trek oefening

Je moet het doen zoals jij wil, jouw lijf moet erop reageren, en ieder lijf is anders.
 
Ik doe geen isolatie meer voor armen , probeer dat eens :thumbs:
 
Ik doe biceps+triceps, werkt wel bij mij. Maar ik zal ook eens experimenteren met Borst+Triceps. Is er hier ook iemand die allebeide vormen heeft geprobeerd?
 
Ik doe men armen op een apparte dag.

Vind dit wel goed, maar ik zou wel eerst de triceps aanpakken en dan de biceps.

Maar zoals al veel is gezegt wat voor de een werk werkt niet voor de ander, proberen zou ik zeggen en kijken wat de resultaten zijn.

Denk eraan eer dat je een schema vind die goed voor je werkt je jaren verder bent, men schema vind ik nu wel goed en ik doe het graag zo ... maar of het de beste resultaten geeft ???

Greetz en sucses :)
 
Kwestie van uit proberen Boogie. Kijken wat jij prettig vind, wel even in je achterhoofd houden dat als je vandaag je triceps traint en je gaat morgen bankdrukken dat het even wennen zal zijn in het begin :)
 
variatie mannen! doe een aparte dag bi/tri probeer daarna bo/tri en rug/bi, vervolgens bo/bi en rug/tri en je kunt ook nog óf bi óf tri apart doen en eentje gecombineerd met rug of borst...variatie is de sleutel tot .....
 
tricep + schouders ! Een goed alternatief
 
Ja, ik varieer zelf ook regelmatig, maar ben er nog steeds niet helemaal achter wat voormij het beste werkt..
Had nu dus borst en rug op zelfde dagen(ff weer buiten schouders):
-dag1:borst
-dag2:benen
-dag3:rug
-dag4:biceps-triceps

En als je dus triceps- borst doet kan je al in 3 dagen klaar zijn,omdat je niet een volledige dag aan rug en borst verstrekt? Dan zou je dus dit hebben:
-dag1: biceps+rug
-dag2: benen
-dag3:triceps+borst
-dag4: ...

Waarmee dan dag 4 te vullen?
 
klopt, al kan het wel zwaar zijn als je er ook nog schouderoefs bij wil doen. Maar wie heeft gezegd dat je áltijd 4x/week moet? ook daarin varieren....
 
Back
Naar boven