XXL Nutrition

biceps , triceps

Bezoekers in dit topic

power

Cool Novice
20 jaar lid
Waardering
0
Wanneer je biceps en triceps samen traint wat train je dan best eerst, de biceps of de triceps?
En soms zie ik mensen tussen hun setjes van biceps een oef. op triceps doen.....

power zei:
Wanneer je biceps en triceps samen traint wat train je dan best eerst, de biceps of de triceps?
En soms zie ik mensen tussen hun setjes van biceps een oef. op triceps doen.....

Dat is staggered, werkt ook goed.

Biceps of Triceps eerst maakt weinig uit vind ik...

Eerst je triceps heb ik eens ergens gelezen omdat anders de biceps je triceps tegenwerken. Kan me voorstellen dat je je triceps minder kunt strekke als
je biceps als 2 opgeblazen ballonen in de weg zitten!

D. zei:
Eerst je triceps heb ik eens ergens gelezen omdat anders de biceps je triceps tegenwerken. Kan me voorstellen dat je je triceps minder kunt strekke als
je biceps als 2 opgeblazen ballonen in de weg zitten!

dat kan..heb er zelf weinig moeite mee.. ( ik doe eerst biceps )

dan zullen ze nog wel te klein zijn ;)
Ik doe zelf eerst triceps maar kan me niet voorstellen dat ik echt veel last van dikke biceps zal hebben die in de weg zitten. die zijn er immers niet :D

Triceps. Is gewoonweg een grotere spier. Waarschijnlijk ook persoonsgebonden. ik zou het na biceps niet meer trekken om nog triceps te doen (en dan kijken we naar smal banken, skulcr., dippen)

Ik zou biceps en triceps sowieso niet op dezelfde dag trainen ik trek geen van beide na de ander...

:)

ik trainde eerst altijd biceps voor triceps. Heb laatst triceps eerst gepakt en merkte geen krachtverschil in biceps oefeningen. andeerzijds was dit wel t geval...kan ook eenmalig zijn maar ga nu verder op dit schema

je kan ook overwegen om eens oin zoveel tijd te supersetten

Afwisselen, ene keer bi's eerst andere keer tri's eerst

Degene waar ik de nadruk op wil leggen doe ik als laatste( lekker leeg trainen :) )

Ik zal het een beetje afwisselen. Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt.

Biceps supersetten met triceps doe ik nu al een goed jaar. Voordien constant biceps/triceps apart, de ene week beginnen met biceps de andere week beginnen met triceps.

Biceps/triceps supersetten is in mijn ogen de goede manieren indien beide spieren op dezelfde dag worden getraind, beide spieren worden even hard getraind.

Als het echt apart moet gebeuren, zou ik met triceps beginnen. Na biceps heb ik zo niet meer de goesting om nog triceps te doen. Meeste mensen hebben bovendien goeie biceps maar slechte triceps, dus reden te meer om met triceps te beginnen.

Terug
Naar boven