XXL Nutrition

Biceps VS Triceps (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

TongPo

Ripped Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
28 apr 2003
Berichten
4.250
Waardering
5
Natuurlijk is het belangrijk om alle spieren te trainen, maar aan welke van bovengenoemde spieren zouden jullie toch eerder de voorkeur geven?

Het is toch een feit dat de triceps de grootste spier is in de bovenarm waardoor deze voornamelijk de dikte van de arm bepaalt. Aan de andere kant is de biceps de spier die vaak wordt vergeleken en heeft deze een soort van psychologische waarde. Veel mensen denken dat een grote biceps staat voor veel kracht etc.
 
Triceps, omdat die er groot uitzien ook als je gewoon ontspannen bent, Biceps moet je perse flexen om groot over te laten komen...
 
triceps.. grootste gedeelte van je arm..
 
niets meer aan toe te voegen. t gaat toch niet om wat andere mensen van je biceps denken (alhoewel:rolleyes: ) maar trixeps geeft de grootte van je arm aan. biceps is een strandspier om m zo maar te noemen. daarbij moet je eihenlijk geen keuze maken he;)
 
biceps lekkerder om te trainen,
triceps lekkerder om groot te hebben!:)
 
Originally posted by CQ_Demolisher
biceps lekkerder om te trainen,
triceps lekkerder om groot te hebben!:)

heb een beetje hekel aan biceps trainen en vid triceps alitjd wel lekker. vooral de cable extension is heeeeeeeeeeeerlijk
 
Biceps, omdat die er cool uit ziet!
 
Originally posted by Vinny
Biceps, omdat die er cool uit ziet!

Nou, als je je armen uiteen slaat en er hangen flinke tri's aan vind ik dat ook wel heel indrukwekkend.

Zelf vind ik dat het een niet los van het ander staat. Naar verhouding zijn m'n bi's gewoon te groot, dus ik moet nog flink aan m'n triceps werken. Die krengen groeien alleen met zware skullcrushers.
 
Originally posted by axestream


Nou, als je je armen uiteen slaat en er hangen flinke tri's aan vind ik dat ook wel heel indrukwekkend.


Mee eens, beetje biceps kunnen zoveel mensen laten zien, ook die niet trainen. Een flink hoefijzer aan de onderkant kan echter niet iedereen laten zien.
 
Triceps

Je kan nog zo'n goede biceps hebben.
Als bij een arm pose de onderkant vd arm plat is ipv bol dan toont je biceps ook niet.
 
biceps omdat mn triceps van nature al een stuk groter zijn
 
Mhhhh skullcrushes.. [Abeelding niet meer beschikbaar]

Ik zou gaan voor de triceps.. Ze houden het bij mij altijd langer vol dan bij de biceps.. Bovendien, je voelt ook dat ze groter zijn dan de biceps, je kan het moeilijk beschrijven.. De training kan daarom bij mij ietsjes intensiever wanneer ik mn triceps train..
Maakt mij niet uit wat heel de wereld denkt over de almachtige biceps, mijn voorkeur gaat naar de triceps en daarmee uit [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
lol ben jij dat in je avatar?
 
triceps. Ik gebruik deze spieren meer dan mijn biceps (zijn ook een stuk sterker dan mijn biceps)
 
Originally posted by Bracke


Neej... Dat is dandyman ;)

Kijk, dat is nou wat er gebeurd als je zo'n grapjes maakt.. Dat is dus dandyman niet meer he ;)
 
Originally posted by Bracke


Kijk, dat is nou wat er gebeurd als je zo'n grapjes maakt.. Dat is dus dandyman niet meer he ;)

??? geloofde jij t zelf dan nog...ikke nie snap

hoe dan ook, ik had jouw avatar al uitgeprint en in de spiegel gehangen..:D
 
Originally posted by dandyman


??? geloofde jij t zelf dan nog...ikke nie snap

hoe dan ook, ik had jouw avatar al uitgeprint en in de spiegel gehangen..:D

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Originally posted by TongPo
Natuurlijk is het belangrijk om alle spieren te trainen, maar aan welke van bovengenoemde spieren zouden jullie toch eerder de voorkeur geven?

Het is toch een feit dat de triceps de grootste spier is in de bovenarm waardoor deze voornamelijk de dikte van de arm bepaalt. Aan de andere kant is de biceps de spier die vaak wordt vergeleken en heeft deze een soort van psychologische waarde. Veel mensen denken dat een grote biceps staat voor veel kracht etc.

Ik heb geluk mijn armen zijn mijn sterkste punt, ik vind het mooi als iemand dikke triceps heeft en dat de verhouding tot zijn biceps wel klopt. Ik vind zowel biceps als triceps heerlijk om te trainen.
 
Triceps omdat die nog flink moeten groeien bij mij
 
Back
Naar boven