MuscleMeat

Biden erkent Armeense genocide

Was het daadwerkelijk genocide?

  • Ja

    Stemmen: 14 87,5%
  • Nee

    Stemmen: 2 12,5%

  • Totaal stemmers
    16
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Je erkent dus dat er genocide is gepleegd?
Dat deed ik altijd al, de killing orders van Talaat Pasja zijn een hele lange tijd terug openbaar gemaakt. Er valt niks te ontkennen. De Ottomaanse regering heeft geprobeerd alle documenten te vernietigen maar dat is dus niet gelukt.
 
Ben er trouwens ook van overtuigd dat de Armeense genocide en Holocaust met elkaar in verbinding staan, Duitsland was als bondgenoot op de hoogte van wat er allemaal speelde, ze deden er ook helemaal niets aan.

Ook in de Weimar Republiek waren de opkomende nazis van alles op de hoogte, ze gebruikten de Armeniërs om hun eigen Joden haat te rechtvaardigen. Dit boek gaat hier nader op in. https://www.amazon.nl/Justifying-Genocide-Germany-Armenians-Bismarck/dp/0674504798

Lang verhaal kort, bondgenoot van het Duitse keizerrijk zijn was een grote fout en heeft veel ellende met zich meegebracht.
 
> 147 stemmen voor met 3 stemmen tegen, die van de vertegenwoordigers van DENK. :roflol:
Ik ben trouwens voor het leven geband op de FB pagina van DENK, niet geheel onterecht trouwens, zat daar negen van de keer zwaar te trollen, vooral gericht op Marokkanen, maar ik stelde die Tunahan ooit een paar kritische vragen en toen lag ik eruit.
 
Ik ben trouwens voor het leven geband op de FB pagina van DENK, niet geheel onterecht, zat daar zwaar te trollen, maar ik stelde die Tunahan ooit een paar kritische vragen en toen lag ik eruit.

Heb je niks beters te doen dan op het internet tegen jezelf zitten praten over nutteloze kutonderwerpen? Waarom zoek je geen werk, vrienden, een chickie, een nieuwe hobby etc. ?
 
Heb je niks beters te doen dan op het internet tegen jezelf zitten praten over nutteloze kutonderwerpen? Waarom zoek je geen werk, vrienden, een chickie, een nieuwe hobby etc. ?
Een chickie moet wat in te brengen hebben qua intellect, anders ben ik er snel klaar mee en raak ik verveeld. Billen en tieten zijn leuk, het totaalplaatje is nog leuker.
 
Een chickie moet wat in te brengen hebben qua intellect, anders ben ik er snel klaar mee en raak ik verveeld. Billen en tieten zijn leuk, het totaalplaatje is nog leuker.

Ja ja, dus met andere woorden woon je nog bij je moeder en ben je nog steeds maagd. Sterkte.
 
Een chickie moet wat in te brengen hebben qua intellect, anders ben ik er snel klaar mee en raak ik verveeld. Billen en tieten zijn leuk, het totaalplaatje is nog leuker.
Haha, goede dit.
 
Hoe gaat het in dit to...

1623674715932.png

1623674726740.png
 
Back
Naar boven