MuscleMeat

Gevonden Bied jouw 2e hands wagen

Bezoekers in dit topic

FutureIFBBPro

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
21 jul 2015
Berichten
315
Waardering
109
Lengte
1m70
Massa
90kg
Vetpercentage
15%
Ben opzoek naar een 2e hands wagen tot 10.000 euro, ben van Belgie maar hier is niks leuks. Iemand leuke voorstellen?

- Geen auto's boven de 175.000km
- Schade mag
- Geen Franse merken
 
Marktplaats.nl staan er heel veel.
Zo ver ik weet is import niet altijd heel erg handig van nederland naar belgie met de wat apartere auto`s.
Gezien jullie een streng keuringsbeleid hebben, en ook met aangepaste wagens, zoals die verlaagd zijn om maar iets te noemen.
 
Wat is hier in Nederland wat bij jullie niet te krijgen is dan ?

Ik zou voor een Rover 75 gaan, voor de helft van jou budget heb je een heel knappe. Rijdt en oogt fantastisch (althans naar mijn smaak)
 
Wat is hier in Nederland wat bij jullie niet te krijgen is dan ?

Ik zou voor een Rover 75 gaan, voor de helft van jou budget heb je een heel knappe. Rijdt en oogt fantastisch (althans naar mijn smaak)

Nederlanders zijn meer een autoliefhebber vergeleken Belgen = Nederlanders onderhouden + investeren meer geld in hun wagens.

Een Rover heeft een vriend al is gehad, zijn koppeling + versnellingsbak ging stuk en omdat de Firma Rover officieel al paar jaar gestopt is zijn de stukken niet meer/moeilijk/duur verkrijgbaar.
 
Mhhh okay
Wat betreft onderdelen, valt reuze mee hoor. Heb de mijne net verkocht, meeste onderdelen zijn van BMW.

Via fora is het prima zaken doen verders.

Succes iig !
 
Ben opzoek naar een 2e hands wagen tot 10.000 euro, ben van Belgie maar hier is niks leuks. Iemand leuke voorstellen?

- Geen auto's boven de 175.000km
- Schade mag
- Geen Franse merken

Iets gespecificeerder zou makkelijk zijn. :)

Schade mag?
Dus dan wordt je budget wat verhoogd neem ik aan?
Of is bij je budget het herstel al meegerekend?
Een collega van mij koopt jonge ingevoerde bmw 1 series met schade, pakt hij gauw 5000 euro per keer op na herstel.
 
Iets gespecificeerder zou makkelijk zijn. :)

Schade mag?
Dus dan wordt je budget wat verhoogd neem ik aan?
Of is bij je budget het herstel al meegerekend?
Een collega van mij koopt jonge ingevoerde bmw 1 series met schade, pakt hij gauw 5000 euro per keer op na herstel.

10.000 voor de wagen inderdaad en als er herstel bij nodig is kan er altijd budget bijkomen.

Ja inderdaad veel mensen die schadewagens kopen en dan herstellen en dan voor een duurder prijsje verkopen. Helaas is auto handel niet altijd eenvoudig.
 
Back
Naar boven