- Lid geworden
- 17 okt 2004
coleman zijn benen zijn letterlijk 2 keer zo groot en ja ze zijn wel beter.
coleman mag dan wel monster benen hebben, maar vindt ze niet scherp bro.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
coleman zijn benen zijn letterlijk 2 keer zo groot en ja ze zijn wel beter.
Olympia 2005 voor het gemak maar ff over het hoofd gezien misschien??
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Bovenlichaam oogt zeer goed. Alleen geen pics van ze rug en die zal hoogstwaarschijnlijk tegenvallen met de voorkant. Benen zijn ook een minpunt invergelijking met z'n bovenlichaam. Ik denk rond plaats 6 op de O.
****ing impressive! Weten jullie nog vorig jaar jongens, op die foto,s volgens mij v. Sarcev zn site. Begon ie rond deze tijd een GROENE huid te krijgen. Echt zonder gelul de dude werd groen en vervolgens soft, helaas. Hopelijk dit jaar Top 3 voor DJ!
Ik denk ook zeker dat ie de top 5 niet haaltBovenlichaam oogt zeer goed. Alleen geen pics van ze rug en die zal hoogstwaarschijnlijk tegenvallen met de voorkant. Benen zijn ook een minpunt invergelijking met z'n bovenlichaam. Ik denk rond plaats 6 op de O.
niet scherp? pardon ? je kunt je biefstuk ermee snijdencoleman mag dan wel monster benen hebben, maar vindt ze niet scherp bro.