XXL Nutrition

biefstuk iemand? DJ 18/9/06 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

coleman zijn benen zijn letterlijk 2 keer zo groot en ja ze zijn wel beter.

coleman mag dan wel monster benen hebben, maar vindt ze niet scherp bro.
 
DJ ziet er monsterlijk uit maar laat hem een shirt van RC aan doen en hij ziet er klein uit, daarom op het podium stelt ie eigenlijk niet zoveel voor qua grote t.ov. 'de echte grote jongens'.
 
coleman mag dan wel monster benen hebben, maar vindt ze niet scherp bro.


Olympia 2005 voor het gemak maar ff over het hoofd gezien misschien??


[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Bovenlichaam oogt zeer goed. Alleen geen pics van ze rug en die zal hoogstwaarschijnlijk tegenvallen met de voorkant. Benen zijn ook een minpunt invergelijking met z'n bovenlichaam. Ik denk rond plaats 6 op de O.
 
die ziet er lekker bruut uit :o
 
Bovenlichaam oogt zeer goed. Alleen geen pics van ze rug en die zal hoogstwaarschijnlijk tegenvallen met de voorkant. Benen zijn ook een minpunt invergelijking met z'n bovenlichaam. Ik denk rond plaats 6 op de O.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zo extreem veel schilt Jay niet met ronnie, maar ronnie "verslaagt" hem lichtjes op zowat alle onderdelen behalve buik. Misschien is er dit jaar voor Jay een nr 1 (hoop ik).
 
Elk jaar zien we foto's van hem een paar weken voor de wedstrijd en telkens weer slaat hij erna de bal mis.

Ben onder de indruk van deze foto's maar de laatste dagen doet hij telkens iets verkeerd. Foto's van zn rug zijn er niet bij ook...
 
****ing impressive! Weten jullie nog vorig jaar jongens, op die foto,s volgens mij v. Sarcev zn site. Begon ie rond deze tijd een GROENE huid te krijgen. Echt zonder gelul de dude werd groen en vervolgens soft, helaas. Hopelijk dit jaar Top 3 voor DJ!

Precies wat Brolly zei, het lag aan de camera. Milos had het op de verkeerde stand staan (Tungen ofzo). Dus helaas voor jou is het wel gelul.


18.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hij doet me denken aan een turtle
 
Bovenlichaam oogt zeer goed. Alleen geen pics van ze rug en die zal hoogstwaarschijnlijk tegenvallen met de voorkant. Benen zijn ook een minpunt invergelijking met z'n bovenlichaam. Ik denk rond plaats 6 op de O.
Ik denk ook zeker dat ie de top 5 niet haalt:)
 
Wat een geweldig bovenlichaam.
 
Back
Naar boven