MuscleMeat

BIER/alcohol

Bezoekers in dit topic

grodt

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
8 okt 2012
Berichten
358
Waardering
18
Lengte
1m78
Massa
82kg
Vetpercentage
15%
Hallo iedereen..

Jaja ik weet het dit is al het zoveelste topic over bier en alcohol enz. maar ik heb toch een paar vragen.
Ik ga namelijk morgen opstap, en ga daarbij denk ik ook wel een paar biertjes drinken. Ik weet dat alcohol katabool is etc. maar er zitten ook erg veel calorieën in. Daarom vroeg ik me af of het verstandig is om morgen overdag wat carbs te scrappen (in de vorm van boterhammen etc) om al die calorieën die ik s avonds drink te compenseren. Wat zeggen jullie?
En hoeveel kwaad kan het eigenlijk om ong. 1 keer per maand op 1 avond 6/8 biertjes te nuttigen?
Alvast bedankt voor reacties
 
1 x per maand zes biertjes is verwaarloosbaar. Negatieve effecten op de gezondheid zijn er pas vanaf meer dan 25 biertjes per week (bij mannen, voor vrouwen de helft). Ik heb nog nooit een BB gezien die minder gainde door een beetje bier.
Je bent 17, je hersens zijn nog in ontwikkeling de komende 8 jaar. Door nu te drinken richt je schade aan die niet meer in te halen is. Jammer
 
Ee
1 x per maand zes biertjes is verwaarloosbaar. Negatieve effecten op de gezondheid zijn er pas vanaf meer dan 25 biertjes per week (bij mannen, voor vrouwen de helft). Ik heb nog nooit een BB gezien die minder gainde door een beetje bier.
Je bent 17, je hersens zijn nog in ontwikkeling de komende 8 jaar. Door nu te drinken richt je schade aan die niet meer in te halen is. Jammer

Oke, bedankt voor je reactie.
Op mijn leeftijd zijn 6 biertjes per maand denk ik ook verwaarloosbaar voor de hersenen. Dit is niks vergeleken bij wat andere leeftijdsgenoten drinken.
 
Ik zou voor de zekerheid wat gekookte eieren meenemen...
 
Ik drink me elke zaterdag de verdoemenis in, en kijk eens hoe buff ik ben :o
 
Oke bedankt voor reacties. En wat zeggen jullie van minder calorieën eten op die dag?
 
Oke bedankt voor reacties. En wat zeggen jullie van minder calorieën eten op die dag?

met jouw lengte en gewicht zou ik me niet zo druk maken over je calorieinname van 1 dag.
 
Back
Naar boven