MuscleMeat

Bier drinken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Volgende vrijdag heb ik een feestje en ben ik van plan
voor de gezelligheid nog eens mee in de drank te vliegen!!
:D

OK ik weet dat dit heel slecht is als je aan het diëten bent,
maar na 3 maanden droog gestaan te hebben ga ik dus nog
eens zondigen.

Wat is eigenlijk het minst erg volgens jullie? Veel pils drinken
op een avond of beter wat whisky maar in mindere hoeveel-
heid? Of misschien trappistenbier??

En hoe zit dat eigenlijk met de andere mensen die aan kracht-
sport doen? Drinken jullie soms wel eens een glaasje?
Dit is helemaal niet kwaad bedoeld hoor. Vroeg ik me enkel maar
eens af...
 
1 avondje alcohol kan geen kwaad, al je je niet helemaal de lazerus gaat zuipen tenminste!!!

Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat je neemt, in whisky zit veel alcohol, in bier veel minder, maar whisky kun je minder van op en bier weer veel meer.

Zelf neem ik niks wat slecht is voor mijn BB dus ook geen alcohol.
 
1 avondje bieren kan echt geen kwaad. Als je dit 1x per 3 maanden doet, zou ik me al helemaal niet druk maken.
Zelfs drink ik praktisch nooit. Alleen in bv een restaurant een biertje bij het eten. Moet kunnen.
 
Ik dronk eerst heel veel, elke avond een biertje of 10.
Ik boekte dan ook niet echt veel vooruitgang :), nu drink ik bijna nooit meer, zo heel af en toe als ik ga stappen en dan hou ik me nog in , max. 6 of 7 drankjes. Als je dat 1x in de 6 weken doet merk je het niet. Ik heb het ook elke 2 weken gedaan, dan merk je het wel.

Het kan dus wel, maar met mate en af en toe.
En de andere morgen je mariadistel en multivitamines!!
Ook veel water drinken helpt goed, dus 1 bier, 1 water, 1 bier , 1 water, etc...
 
Drank merk je gewoon in je resultaten. Heb je dit er voor over, dan is er niks aan de hand. Maar zeur niet als je resultaten niet zijn wat je wenst, maar je wel in het weekend zit te zuipen. :finger:

1x in de zoveel tijd kan weinig kwaad.

Zelf drink in niet.
 
Originally posted by Robin
Drank merk je gewoon in je resultaten. Heb je dit er voor over, dan is er niks aan de hand. Maar zeur niet als je resultaten niet zijn wat je wenst, maar je wel in het weekend zit te zuipen. :finger:

1x in de zoveel tijd kan weinig kwaad.

Zelf drink in niet.


Ik ken ook van dat soort mensen, die zitten donderdag, vrijdag en zaterdag zwaar te zuipen, en als ze dan 's maandags gaan trainen maken ze mij weer voor anabolengebruiker uit, omdat ik nog steeds vooruit ga en zij eerder achteruit :) .
 
Ik drink geregeld alcohol, laten we zeggen dat ik minimaal 2x de maand helemaal kachel ben. Niet bepaald bevordelijk voor de opbouw van spiermassa, maar aangezien ik geen wedstrijden kan, ga en vooral wil doen, ben ik niet zo streng wat betreft alcohol gebruik. Vind het wel knap dat anderen dit ervoor laten, maar vind het nu eenmaal niet nodig om dat te laten. Mocht ik gaan kuren, dan wordt het een ander verhaal....
Dus niemand van jullie drinkt? En roken, ook niet?

ps.
Olimantado, zet het op een zuipen, na drie maanden moet dat kunnen, en je zult wel moeten leven met het feit dat je ongeveer 20 gram 'droge' spiermassa zult mislopen....
 
ps.
Olimantado, zet het op een zuipen, na drie maanden moet dat kunnen, en je zult wel moeten leven met het feit dat je ongeveer 20 gram 'droge' spiermassa zult mislopen.... [/B][/QUOTE]




Ach was niet zo'n zware opgave die 3 maanden, ik heb toch
altijd al meer van Cannabis gehouden :D
 
whehehehe lekkah :D
 
Roken, dus ook cannabis vermindert ook de spiergroei, dus als je niet meer drinkt, maar iedere avond een paar fijne joints neemt, zal ook niet in je voordeel werken.

Zelf drink ik meestal op de zaterdagavond tijdens het stappen.
Het grootste probleem vind ik dat ik zondags niet kan eten. :(
 
Shakes drinken, chips eten, eieren met spek..... MCdonalds, etc, zondag is voor mij de bulkdag bij uitstek. Of ik moet echt strontberoerd zijn.... Dan is het wel k*t.
 
dat is ook het probleem van drinken, je verliest al massa door de alcohol, plus je eetlust gaat naar de klote waardoor je ook langzaam hersteld.
 
Ik hou het bij een wijntje af en toe bij het eten. Dan liefst 1 of 2, en maximaal 3 en als ik er zoveel opheb, doe ik dat ff 2 weken niet. Zal vast mijn groei wel afremmen, maar ik denk dat het te weinig (vr)eten van de afgelopen tijd dat meer heeft gedaan :mad:
 
ik ook op zaterdag.. soms ook te veel. kweet et et is stom, maar blijf nog flink groeien.
 
ik dronk eerst altijd een fles of 4-5 elke vrijdag. en een glas of 8 op zaterdag. en elke zaterdag pizza oid.

toen is dat langzaam af gaan bouwen.. en afgelopen weekend bijna nix gedronken ! en geen pizza oid gegeten .. alleen 1 slaatje :)
 
Heb toevallig van het weekend een feessie gehad en dat werd laaaaaaaaaaaat en heb gedronken dus ook... Maar dat merk je wel meteen hoor als je dat een tijd niet hebt gedaan.. Twee dagen later nu en ik ben nog een beetje gammel. Maar zo een keertje moet wel is kunnen toch? Erger vond ik eigenlijk dat ik helemaal uitgerookt werd.. pijn in mijn strot gehad van al dat gerook om me heen, niet echt bevoordelijk voor de bronchitus ook..
 
De laatste tijd drink ik minder. :yes: Als ik het doe dan alleen als ik uitga, maar ga sowieso niet zo vaak meer uit. Hiermee bedoel ik een disco ofzo. Vindt het niet gezellig meer en verdomd duur. Tijd terug was het bijna elk weekend raak. Gebruikte ook coke, maar dit is echt al een aantal jaar terug. Af en toe rook ik nog een blowtje, maar he het is niet mijn bedoeling om echt wedstrijden te gaan doen. Dus het is goed zo en op een gegeven moment hou ik daar ook wel mee op. Ik let wel op wat ik eet e.d. Zo denk ik erover.
 
Ik ben accuut gestopt met drinken toen ik de gevolgen zag in de sportschool.

Ging van 16 kilo bicep curl (dumbbells) naar 6 kilo.... Dat zegt genoeg neem ik aan :)
 
Ik snap niet helemaal hoe je bedoelt;

Je was klote zat ging trainen en ging van 16 naar 6kg...

of?......
 
Misschien was je wel zo zat dat je die 1 niet meer zag staan voor de 6!! :)
 
Back
Naar boven