XXL Nutrition

Bier na het sporten

Bezoekers in dit topic

Er is hier nog nooit iemand geweest die de MR.O heeft gemist omdat die weleens een paar biertjes dronk - 4u na de training.
Er is hier toch ook nog nooit iemand geweest die Mr. O niet heeft gemist?
:D
 
Er is hier toch ook nog nooit iemand geweest die Mr. O niet heeft gemist?
:D
Ga jij elders even vervelend doen. Ben hier bezig met de beste bedoelingen, kon erop wachten. :roflol:
 
Ja lekker, bier.
 
Gewoon bier zonder alcohol nemen. ,Zie je je maten elk uur sympathieker worden.
 
Nee niet echt, maar probeer wel wat serieuzer te worden.

Gelukkig heb ik in ieder geval al een fijner karakter dan jij zo te lezen.
En ben ook wel een stukje langer gelukkig :)!

dit klinkt inderdaad als iemand met een erg fijn karakter, lekker bier drinken en succes met je 40kg bench!
 
Hahaha,who cares. Je kiest gewoon de betere optie van wat je lekker vindt.
 
Als je basis op orde is qua eten, rust en training dan kan je met mate plezier maken als in wat drinken of wat snacken etc. Trainen doen de meeste mensen om zich goed te voelen, zorg alleen dat je niet verstrikt raakt in allerlei dogma's. Beschouw ze als richtlijnen en vergeet niet ook te ontspannen. Dit hoeft niet per se met alcohol te zijn.
Amen
 
Je kan het ook zo bekijken. 10 bier is 15 gram proteïne.
 
Hi allemaal,

Natuurlijk, het zoveelste topic over alcohol na het sporten.
Vaak is de conclusie dat het niet zo slecht is, zolang je het maar niet te vaak doet. En je moet tijdens het drinken goed blijven hydrateren. Wacht ook zo lang mogelijk met alcohol na het sporten.

Nu heb ik een inschattingsvraag (nieuwsgierig, ga niet mijn sociale leven inperken):
- als je in de ochtend een goede workout hebt gedaan en in de middag (4u later) 2 biertjes drinkt. Hoe erg is dit nou echt? Is de spieropbouw van deze workout nu bijv 0%, 10%, 50% of 75% lager dan wanneer je dit niet had gedaan?

Vraag het me af aangezien alcohol na het sporten veel besproken wordt, maar er nooit echt iets wordt gezegd hoe erg het nou echt is..
2 blikjes Kanon doet de job bij mij - mits snel achter elkaar opgedronken. En niet hydrateren, dat valt onder valsspelen! Bij evenwichtssporten zoals mountainbiken in een bikepark, staat een blik Kanon vlak voor de training, alweer onder de stringente voorwaarde dat het zeer snel genuttigd wordt, garant voor de nodige hilariteit.
 
Onder het mom van practice what you preach, ik heb vorige week twee avonden een paar en twee avonden veel bier gedronken. En veel gesport. Ik ben deze week een stuk moeier dan normaal. Ook was ik in 1 week 1,5 kg aangekomen, terwijl ik gestaag afval bij het dieet wat ik aanhoud. Ik heb wel het gevoel dat ik er beter uit zie dan anderhalve week geleden. Laterrrrrsssss
 
Geniet van het leven man!je mag nog leven ook hè.
 
Back
Naar boven