XXL Nutrition

Bier (1 bezoeker)

Hoeveel bier in de week?

  • 0,0

    Stemmen: 56 42,7%
  • 1-2 per dag..

    Stemmen: 5 3,8%
  • Alleen in het weekend een paar

    Stemmen: 53 40,5%
  • Kratje ongeveer

    Stemmen: 17 13,0%

  • Totaal stemmers
    131

Bezoekers in dit topic

Spenker

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
31 okt 2008
Berichten
240
Waardering
6
Mensen!

Hoeveel bier drinken jullie gemiddeld per week, of zijn er mensen zo serieus bezig dat men totaal alcoholvrij is?

En hoe schadelijk is bier voor je spiergroei? Ik weet dat het spierafbrekend is, maar bij wat voor hoeveelheid?
 
ik heb de afgelopen 2 jaar ongeveer 2 keer per week uit geweest, en dan kwamen we iedere avond toch aan 10 biertjes gemiddeld. Dus ongeveer 20 per week.
Veel te veel, maar het is ook maar voor 2 jaar geweest.
En in welke mate het schadelijk is voor de spieren, ik ben er niet slechter op geworden, maar had waarschijnlijk meer bereikt als ik minder gedronken had
 
Bier lust ik niet echt, dronk het vroeger wel maar ben nu al enkele maanden zo goed als alcoholvrij. Ik probeer zeker niet meer dan 2 drankjes per week te nuttigen, hoewel 2 per dag ook niet echt schadelijk zou zijn volgens wat ik gelezen heb...
 
Biertjes gemiddeld 10 op een jaar.
soms is ééntje voor de gelegenheid.

+ zo een 1 of 2 keer in de maand drink ik op zaterdag 1 à 2 glaasjes wijn bij het avondeten.
 
Soms in het weekend (of vakantie), maar niet zo vaak, als ik drink is het vaak wel veel :p
 
Ik drink dagelijks bier . Tussen de twee en 5 pils .
 
Ik zit nu aan het bier. Lekker en ik kom er van aan.
De eerste 3,4 maanden zat ik in de cut en heb ik het nauwelijks aangeraakt.
Als je wilt cutten kun je de alcohol beter achterwege laten. Als je niet in de cut zit...proost! :)
Maar overdaad schaadt.
 
ik offer veel op voor de sport maar bier, nooit. in het weekend soms maar niet altijd dus :)
 
hehe, mijn biertje/borreltje zou ik echt niet kunnen laten :cool:

ik heb zowat alles opgegeven wat ik graag eet voor bodybuilding, en ik ben vieze dingen gaan eten zoals tonijn en kwark :D allemaal niet erg, maar mijn biertje tijdens het weekend heb ik toch nodig :D een stuk of 4 per maand gok ik :rolleyes:
 
Ik vind het smerig!
 
Niemand weet hoe spierafbrekend e.d. het precies is?
 
Meer dan 30 bier per weekend is eerder regel dan uitzondering :(
 
er sneuvelt nogal wat ... biertje of 15 over heel het weekend denk ik zo
 
waarom zijn die mannen met bierbuiken altijd zo sterk... :o
 
1 a 2 per dag soms nix en soms een halve krat als ik in me oude woonplaats ben op een feestje.. maar het is altijd feest als ik naar me oude woonplaats ga
 
Die rotzooi kap ik niet binnen:barf:, niets van alcohol trouwens...
 
als je het goed moet je het goed doen, dus als ik drink drink ik veel, gelukkig drink ik alleen in het weekend
 
Paar halve liter per weekend.
 
Back
Naar boven