AndroidHealthClinic

Bier (1 bezoeker)

Hoeveel bier in de week?

  • 0,0

    Stemmen: 56 42,7%
  • 1-2 per dag..

    Stemmen: 5 3,8%
  • Alleen in het weekend een paar

    Stemmen: 53 40,5%
  • Kratje ongeveer

    Stemmen: 17 13,0%

  • Totaal stemmers
    131

Bezoekers in dit topic

Drinkt niemand hier door de weeks?

Ik drink ongeveer 3 keer per week 10 glazen/flesjes per keer. Het student zijn gebruik ik meestal als excuus. Maar als ik het zo lees moet ik maar eens wat minderen.
 
bijna niks in het weekend wel eens voor de gezelligheid een biertje maar dat zijn er hooguit 2
 
Ik drink gemiddeld ongeveer 2 tot 6 biertjes per maand denk ik. Maar veel vaker richting de 2 dan richting de 6.
 
Bwhaha..wat een pussy's zitten er hiet toch hee! Op je 16e spreken over katabole weekenden..omg!!

Ik leef, dus ik drink. Denk ongeveer 20 pilsjes in de week. Veelal geconcentreerd in het weekend.

Hoor je dat jongens. Als je niet drinkt ben je een pussy.

Beter zuip je jezelf kapot om erbij te horen. Dan word je net zo'n beest als usernamed.
 
Ik HAAT bier!!
 
Meestal stuk of 10 in het weekend en eigenlijk zelden doordeweeks. Van zaterdag tot zondag haal ik ook altijd mijn pakje marlboro tevoorschijn.
 
Eén dag per week zo'n 10 uitzonderlijk eens 15 pilsjes of een lekkere fles wijn ....
 
Ik drink veelteveel vind ik voor mijn zelf....

Doordeweeks niet, maar als vrijdag eraankomt begint het, en stopt pas zondag avond =D
 
Nada niks , geen alcohol voor mij.......
 
als ik dan eindelijk weekend heb, mag dr best gedronke worden. ik denk 10 tot 15 per weekend dat er gefeest word. das overigens ongeveer 2x per maand. de andere weekenden 1 of 2 drankjes misschien om toch het vrije gevoel van t weekend te voelen.
 
Bwhaha..wat een pussy's zitten er hiet toch hee! Op je 16e spreken over katabole weekenden..omg!!

Ik leef, dus ik drink. Denk ongeveer 20 pilsjes in de week. Veelal geconcentreerd in het weekend.

Hell yeah. Same here, lekker leven. :D
 
Zondag t/m Donderdag 0,0
Vrijdag soms 1 of 2 (voor het weekend gevoel)
Zaterdag 10t/m15 pils
 
Back
Naar boven