Fitness Seller

Bier (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

anak

Dutch Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2005
Berichten
276
Waardering
0
Wie af en toe graag toch eens een lekkere pint drinkt (ja ik ben een ketter :( ) ) die moet maar eens kijken op volgende link. Daar staan de voedingswaarden van bier en wat er juist allemaal in zit.

In één glas bier zitten trouwens meer vitaminen in dan in één snee bruin brood.

Klik hier
 
Wat een prachtige site! Kan ik van genieten he :D
Maar het blijft een feit dat het gewoon spiermassa afbreekt en vet aanzet.
 
Op die site wordt bier gewoon verheerlijkt alsof dat het allergezondste is dat je kan binnenkrijgen...
 
Tractortje zei:
Wat een prachtige site! Kan ik van genieten he :D
Maar het blijft een feit dat het gewoon spiermassa afbreekt en vet aanzet.

Klopt! Ook al zeggen ze van niet. Ik ben 2 weken op vakantie geweest en heb daar alles gegeten en gedronken waar ik zin in had. Ook redelijk wat bier. Dat is nu te zien aan mijn buik. Ik vervloek mezelf nu natuurlijk maar het waren wel 2 leuke weken.
 
Doet me qua inhoud erg denken aan deze bullshit:

[Link niet meer beschikbaar]
 
In de vakantie ook wat biertjes gedronken...is ook wel te zien hehe :D

Ik had gelezen in de panorama dat je van bier " vrouwen tieten" krijgt
 
Bier heb ik het wel mee gehad ! Ik drink liever zware drank dan bier. Drink ik veel minder van en dan ben ik nog net zo lijp als van bier.
 
signs zei:
Ik had gelezen in de panorama dat je van bier " vrouwen tieten" krijgt

Verdikkeme! Kan waar zijn want ik kan nu toch wel een A-cupje aan! Ik heb al genetisch bepaald een opvallend dikkere borst maar van het ogenblik er wat vet op komt en ik niet meer train lijk ik op een 14-jarige die haar eerste BH'te kan aan doen :grumble:
 
anak zei:
Verdikkeme! Kan waar zijn want ik kan nu toch wel een A-cupje aan! Ik heb al genetisch bepaald een opvallend dikkere borst maar van het ogenblik er wat vet op komt en ik niet meer train lijk ik op een 14-jarige die haar eerste BH'te kan aan doen :grumble:

Ok dat is alleen maar GOOR. Een 33 jaar oude Belgische militair die op een 14 jarig meisje lijkt die net haar eerste Bh-tje kan aan doen.
 
anak zei:
Verdikkeme! Kan waar zijn want ik kan nu toch wel een A-cupje aan! Ik heb al genetisch bepaald een opvallend dikkere borst maar van het ogenblik er wat vet op komt en ik niet meer train lijk ik op een 14-jarige die haar eerste BH'te kan aan doen :grumble:

Doe je je eigen aan toch?
 
het is wel zo dat 1 à 2 glazen bier OF wijn per dag goed is ter preventie van hart- en vaatziekten :)
 
Bier zuipen tot je de pot van de vloer af kotst is gezond en elke dag visolie, tonijn, biefstuk, pasta, rijst, fruit en veel groente eten is slecht, eentonig en je lever gaat er van naar de klote.
 
ik denk niet dat dit ooit werd gezegd. integendeel.

moet beetje stoppen met het diaboliseren van alcohol. het mag, met mate
 
Laatst bewerkt:
jezus deejay_spike, je mag dan wel een Belg zijn - maar werd met DT is wel heel erg.
 
Er word gewoon vertelt, dat bier niet slecht voor je is...
Als je het met mate drinkt is het ook niet slecht voor je, integendeel..

Goed voor hart en vaatziekte..
Het reinigt je lichaam en zuivert je bloed..

Maar als je een sporter bent, breekt het wel spierweefsel af..

Dus drink 1 of 2 biertjes in de week, en dan is er nix mis mee hoor..
Integendeel dan is het goed voor je gezondheid..
 
Big Gerard zei:
Integendeel dan is het goed voor je gezondheid..
Niet akkoord...
Het kan weinig 'kwaad' maar je moet me toch overtuigen van het feit dat bier 'gezond' is
 
Toch, ik vind als je geen ambitie hebt om wedstrijden te doen of je bent in off-season dat het heus het einde van de wereld niet is hoor!
 
2 per dag is echt al te veel voor een sporter. Er worden te veel vetzuren aangemaakt. En veel vet is dan weer slecht voor het hart en de bloedvaten.
 
Back
Naar boven